Ο John Mueller της Google αποκάλυψε σε ένα tweet του πως ο αριθμός λέξεων δεν αποτελεί απαραίτητα ποιοτικό περιεχόμενο. Που σημαίνει πως, ακόμη κι αν γράψεις ένα άρθρο με δύο χιλιάδες λέξεις, αυτό δεν σημαίνει πως θα πάρει απαραίτητα και καλό rank στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
“Κάποιες σελίδες έχουν πολλές λέξεις που δεν λένε τίποτα,” είπε ο Mueller. Με τον ίδιο τρόπο, σελίδες που έχουν λίγες λέξεις μπορεί να είναι πολύ πιο σχετικές με το ερώτημα ενός χρήστη, από άλλες σελίδες με πολλές λέξεις.
Ως εκ τούτου, μπορούμε να καταλάβουμε πως η Google δεν κοιτάει μόνο το μέγεθος ενός άρθρου, αλλά και το πόσο καλογραμμένο είναι και πόσο βοηθάει έναν χρήστη. Όσο πιο καλά καλύπτει ένα άρθρο μια ερώτηση, τόσο πιο υψηλά θα ανέβει στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Αν για παράδειγμα κάποιος ψάχνει μια γρήγορη απάντηση για μια απλή ερώτηση, τότε ένα μεγάλο άρθρο ίσως είναι το ακριβώς αντίθετο από αυτό που ψάχνει. Ίσως. Καθώς υπάρχουν αρκετοί άλλοι παράγοντες που καθορίζουν το search ranking ενός άρθρου.
Το σχετικό θέμα αναφέρθηκε στο Twitter, όταν ο Mueller απάντησε σε μια ερώτηση ενός χρήστη σχετικά με το αν πρέπει τα μικρά άρθρα να γίνονται de-index. Η απάντηση του Mueller είναι η παρακάτω:
https://twitter.com/JohnMu/status/1021690796691607552
Εν τέλη, το αν ένα άρθρο είναι καλό ή όχι, αποφασίζεται από τον blogger που το γράφει. Μόνο εσύ μπορείς να καταλάβεις αν έχεις απαντήσει σωστά σε μια ερώτηση ή έχεις καλύψει σωστά ένα θέμα.
Αξίζει να ενημερώσουμε πως η Google δεν έχει αναφέρει στο παρελθόν κάτι σχετικό με τον αριθμό των λέξεων που πρέπει να έχει ένα άρθρο. Οι περισσότεροι SEO’s παρόλα αυτά προτιμούν πάντα τα μεγάλα άρθρα καθώς αυτά είναι που παίρνουν συνήθως υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης και έχουν το μεγαλύτερο engagement των χρηστών. Ακόμα και από διάφορες δοκιμές που έχω κάνει στο Inkstory, τα μεγάλα άρθρα ήταν αυτά που έπιασαν τις πρώτες θέσεις.
Εκτός λοιπόν από τους κλασικούς σημαντικούς παράγοντες που πρέπει να καλύπτεις σε κάθε άρθρο σου ώστε να χτυπήσει καλό search rank, είναι εξίσου σημαντικό να καλύπτει αυτό το άρθρο σωστά μια ερώτηση ενός χρήστη. Είτε απαντάς σε μια ερώτηση, είτε παρέχεις περιγραφή για ένα προϊόν, είτε how-to οδηγίες και πάει λέγοντας, είναι σημαντικό ο κύριος στόχος του άρθρου σου να είναι πρώτα για τον χρήστη και μετά για τις μηχανές αναζήτησης.
Σχετικά άρθρα: