Υπάρχουν δύο ειδών bloggers: Αυτοί που το βλέπουν ως χόμπι και αυτοί που το βλέπουν ως μελλοντική τους δουλειά.

Οι bloggers που ανήκουν στην δεύτερη κατηγορία σημαίνει πως δουλεύουν πολλές ώρες, είναι απίστευτα υπομονετικοί, διαβάζουν συνεχώς για στρατηγικές με τις οποίες μπορούν να βελτιώσουν τα blogs τους και κυνηγάνε συνεχώς να κλείσουν συμφωνίες με διαφημιστικές εταιρείες.

Η πραγματική – και εξίσου ρεαλιστική – αλήθεια είναι πως είναι δύσκολο να είσαι blogger. Ναι, καλά κατάλαβες, το να δουλεύεις από το σπίτι μπορεί να έχει τα θετικά του, αλλά αυτό δεν παύει να σημαίνει ότι εργάζεσαι και πληρώνεσαι γι ‘αυτό που κάνεις. Μάλιστα, το blogging κάποιες φορές είναι πολύ πιο δύσκολο από άλλες δουλειές, και όποιος σου πει το αντίθετο, ευχαρίστως να σου στείλω για να του δώσεις μια υπέροχη λίστα με όλα τα καθημερινά καθήκοντα που έχω (γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος λένε).

Άσχετα όμως με όλα αυτά και με το πόσο δύσκολο μπορεί να γίνει το blogging, σε αυτό το άρθρο θα σου μάθω πως να κυνηγάς τις διαφημιστικές εταιρείες για να κλείνεις συμφωνίες, τι πρέπει να προσέχεις και πως να προετοιμαστείς.

Γιατί να επικοινωνήσεις με διαφημιστικές εταιρείες;

Μα για να κλείσεις διαφημιστικές συμφωνίες και να αυξήσεις τα έσοδα του blog σου φυσικά. Και όχι μόνο, αφού όταν κλείνεις διαφημιστικές συμφωνίες σταματάς να ασχολείσαι με εταιρείες όπως η Google Adsense (ή την έχεις παράλληλα) και ξεκινάς να παίρνεις πιο σίγουρο και σταθερό εισόδημα.

Τα χρήματα είναι πάντα πολύ περισσότερα σε σύγκριση με την Google Adsense ή με παράλληλες εταιρείες και οι διαφημίσεις συχνά πιο ωραίες για να προσελκύουν περισσότερο κόσμο.

Αν οι συνεργασίες σου ολοκληρώνονται χωρίς κανένα πρόβλημα και οι διαφημιστικές εταιρείες μένουν ευχαριστημένες από τα τελικά αποτελέσματα, τότε θα υπάρξουν πολλές ακόμα με μεγαλύτερα κέρδη.

Πως να επικοινωνήσεις με μια διαφημιστική εταιρεία

Πως να κυνηγάς τις διαφημιστικές εταιρείες ως blogger

Οι περισσότεροι bloggers επικοινωνούν μέσω e-mail για να κλείσουν μια συμφωνία. Ωστόσο, ένας διαφημιστής που είχα προσλάβει κάποτε για μια ιστοσελίδα που είχα, μου είπε ότι έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες να κλείσεις μια συμφωνία τηλεφωνικά, παρά μέσω e-mail.

Οι περισσότερες εταιρείες παρέχουν στοιχεία επικοινωνίας για να επικοινωνήσει κάποιος μαζί τους, οπότε δεν θα σου είναι δύσκολο να βρεις ένα νούμερο. Μίλα ευγενικά και με σιγουριά ότι όχι μόνο θα κλείσεις την συμφωνία, αλλά και ότι θα επωφεληθούν με την συνεργασία τους μαζί σου.

Σημαντικό: Στην περίπτωση που αποφασίσεις να επικοινωνήσεις με διαφημιστικές εταιρείες μέσω e-mail, να απευθύνεσαι πάντα σε κάθε εταιρεία με διαφορετικό τρόπο. Μην στείλεις το ίδιο e-mail σε πολλές διαφορετικές εταιρείες. Θα χρειαστεί να αναλύεις και να μελετάς κάθε εταιρεία προτού έρθεις σε επικοινωνία μαζί της και να αναφέρεις για πιο λόγο πιστεύεις πως τα δικά της προϊόντα – συγκεκριμένα – ταιριάζουν με την θεματολογία του blog σου και με το κοινό που σε διαβάζει.

Πως να προετοιμαστείς

Επικοινωνία: Τηλεφωνικά ή μέσω e-mail;
Όλα όσα θα χρειαστείς προτού έρθεις σε επικοινωνία με μια διαφημιστική εταιρεία.

Η προετοιμασία είναι το δυσκολότερο κομμάτι. Θα χρειαστεί να δημιουργήσεις ένα σωρό PDF αρχεία στα οποία θα αναγράφεις περιληπτικά και με εικόνες με ποιους τρόπους μπορεί να διαφημιστεί μια εταιρεία στο blog σου, πόσο θα τις κοστίσει, σε ποια σημεία μπορεί να προβάλλει τα banners της και πάει λέγοντας.

Επικοινωνία: Τηλεφωνικά ή μέσω e-mail;

Για την ακρίβεια, θα χρειαστεί να δημιουργήσεις τα εξής PDF αρχεία:

Ένα PDF αρχείο με όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να διαφημιστεί ένας ιδιώτης ή μια εταιρεία στο blog σου. Που θα προβάλλονται τα banners, αν υποστηρίζεις background ads, προωθητικά άρθρα ή αξιολογήσεις (reviews), τι προώθηση θα γίνουν αυτά στο διαδίκτυο και σε ποια από τα κοινωνικά δίκτυα του blog σου και πάει λέγοντας. Επίσης, είναι πάρα πολύ σημαντικό να διαθέτεις ένα newsletter από το οποίο θα κάνεις προώθηση διαφημιστικά άρθρα ή προϊόντα (μεγάλο συν).

Ένα PDF αρχείο με τα analytics του blog σου από τους τελευταίους 3 μήνες. Πόσους μοναδικούς επισκέπτες είχε, πόση ώρα διάβασαν τα άρθρα σου, τι ηλικίες, από ποιες συσκευές ή υπολογιστές επισκέπτονται το blog σου, από ποιες χώρες, ποιο είναι το ποσοστό των γυναικών και των ανδρών, πόσοι ξανά επέστρεψαν και οτιδήποτε άλλο θεωρείς πως είναι σημαντικό.

Ένα PDF αρχείο που να δείχνει πόσα κλικ έγιναν σε πόσο χρονικό διάστημα από έναν άλλον διαφημιστή που είχες. Για παράδειγμα, κάνε ένα τεστ βάζοντας ένα δικό σου διαφημιστικό banner στο blog σου και δες πόσα κλικ θα γίνουν σε αυτό σε μια ημέρα, μια εβδομάδα και ένα μήνα. Στείλε αυτά τα αποτελέσματα για να αποδείξεις τη δύναμη των αναγνωστών σου.

Ένα PDF αρχείο το οποίο να αναλύει τα στοιχεία του blog σου:

  • Μια σύντομη περιγραφή του blog σου.
  • Τι θεματολογία έχει και γιατί.
  • Σε τι κοινό στοχεύει (ηλικίες, φύλο, ενδιαφέροντα).
  • Πόσο σημαντικό είναι για το blog σου να γίνει η σωστή προώθηση μιας διαφημιστικής εταιρείας.
  • Με ποιους τρόπους θα εξασφαλίσει το blog σου την καλύτερη προώθηση μιας καμπάνιας.

Τι να προσέξεις (τιμές, πληρωμές, προκαταβολές κ.τ.λ.)

Πως να κυνηγάς τις διαφημιστικές εταιρείες ως blogger

Οι τιμές είναι διαφορετικές για κάθε blog και κυμαίνονται ανάλογα με την καθημερινή επισκεψιμότητα σου. Επειδή έκανα αρκετά λάθη τις πρώτες φορές και μπερδεύτηκα αρκετά με τις τιμές και με τον τρόπο με τον οποίο προωθούσα μια καμπάνια, τελικά κατέληξα πως οι παρακάτω τρόποι προώθησης είναι και οι καλύτεροι:

Μακριά από το pay-per-click. Θα χρεώνεις τις προβολές και όχι τα κλικ που πραγματοποιούνται πάνω στα banners. Αν κάποιος ζητήσει να πληρώνει ανά κλικ, τότε του ζητάς τουλάχιστον 50 λεπτά με 1 ευρώ ανά κλικ.

Ζητάς πάντα προκαταβολή! Η διαφημιστική εταιρεία θα χρειαστεί να σου παρέχει μια προκαταβολή η οποία να μην είναι κάτω από το 40% της συνολικής τιμής της καμπάνιας. Αν για παράδειγμα κλείσεις μια διαφημιστική καμπάνια η οποία κοστίζει 100 ευρώ, ζητά προκαταβολή 40 ή 50 ευρώ.

Τα άρθρα να τα χρεώνεις πάντα ανά λέξη και όχι με μια συγκεκριμένη τιμή για όλα. Για παράδειγμα, είναι καλύτερο να χρεώνεις τις 500 λέξεις 15 ευρώ και τις 1.000 λέξεις 25 ευρώ, παρά 25-30 ευρώ οποιοδήποτε άρθρο γράψεις (γιατί μπορεί να σου ζητήσουν 3 χιλιάδες λέξεις άρθρο).

Τα reviews θα τα χρεώνεις ακριβότερα από τα άρθρα και δεν θα δέχεσαι να τα γράψεις εφόσον δεν σου σταλθεί το προϊόν της εταιρίας. Κάθε αξιολόγηση θα πρέπει να είναι άκρως ειλικρινής, να περιέχει φωτογραφίες που να αποδεικνύουν ότι όντως το έχεις χρησιμοποιήσει και, φυσικά, το όνομα της εταιρίας και ενεργούς συνδέσμους για αγορά.

Μην συνεργάζεσαι με εταιρείες που παρέχουν κώδικα για pop-ups και pop-under ads. Είναι εκνευριστικά, δεν πληρώνουν καλά και θα χάσεις τον κόσμο που με τόση δυσκολία απέκτησες.

Το μεγάλο πρόβλημα

Μιας και ζούμε στην υπέροχη Ελλάδα, με την εκπληκτική της γραφειοκρατία, αρκετές εταιρείες θα σου ζητήσουν να κόψεις τιμολόγιο. Δεν το κάνουν όλες, αλλά αρκετές. Σε αυτή την περίπτωση – και εφόσον δεν μπορείς να κόψεις επειδή δεν έχεις κάνει έναρξη – θα αναφέρεις πως οι πληρωμές που γίνονται πάνε κατευθείαν για τα έξοδα του blog, οπότε είναι κάτι σαν «φιλική συνεργασία» παρά σαν «εταιρική συνεργασία».

Αυτό, φυσικά, είναι παράνομο, αλλά (κλείσε τα μάτια σου) χέστηκες. Από την στιγμή όπου η ίδια σου η χώρα δεν σε βοηθάει να ανατυπωθείς ως ελεύθερος επαγγελματίας και σου φορτώνει στις πλάτες ένα σωρό φόρους και έξοδα, δεν είσαι και εσύ υποχρεωμένος (που είσαι, αλλά το ‘πιασές το νόημα) να δίνεις το 60% των εσόδων σου στο κράτος. Και ναι, είχα εταιρεία και ξέρω πως λειτουργούν τα πράγματα – δεν τα βγάζεις πέρα για κανένα λόγο εκτός αν κάνεις έναρξη στην Βουλγαρία, όπου εκεί είναι ο απόλυτος φορολογικός παράδεισος, ή έχεις ένα blog με τουλάχιστον 2-3 εκατομμύρια μοναδικές επισκέψεις μηνιαίως.

Βγες κερδισμένος

Στο τέλος κάθε συνεργασίας, μη δυστάσεις να ζητήσεις από την διαφημιστική εταιρεία να σου δώσει ένα feedback για τη συνεργασία που είχε μαζί σου. Το feedback θα παίξει καθοριστικό ρόλο στις επερχόμενες συνεργασίες σου – κυρίως αν είναι από ένα μεγάλο και γνωστό brand. Μην ξεχάσεις μόνο να περνάς κάθε feedback στα PDF αρχεία που θα στέλνεις.

Κλείνω το άρθρο ελπίζοντας πως σε βοήθησα να καταλάβεις και να κατανοήσεις τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ένα blog που συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες. Η αλήθεια είναι πως, όσο το blog σου είναι μικρό και δεν συνεργάζεσαι με μεγάλες εταιρείες, όλα είναι αγνά και ωραία. Όταν όμως φτάσει η στιγμή όπου θα χρειαστεί να προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο, έχοντας πάνω απ ‘το κεφάλι σου ένα σωρό ευθύνες, θα χρειαστεί να παίρνεις τις σωστές αποφάσεις και να μην κάνεις βιαστικές κινήσεις. Πρώτα θα σκέφτεσαι και μετά θα πράττεις.

Εσύ έχεις συνεργαστεί στο παρελθόν με διαφημιστικές εταιρείες; Μήπως σκέφτεσαι να πας στο blog σου και την blogging καριέρα σου στο επόμενο επίπεδο; Θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις σου στα σχόλια παρακάτω!

Πως να κυνηγάς τις διαφημιστικές εταιρείες ως blogger
4.86 (97.14%) 14 votes

Διάβασε επίσης

  • Πολύ καλά όλα αυτά που γράφεις αλλά έχω μια ένσταση εκεί που λες: «Τα χρήματα είναι πάντα πολύ περισσότερα σε σύγκριση με την Google Adsense»

    Αυτό νομίζω ότι εξαρτάται από το είδος του site που έχεις, που έχεις βάλει τα διαφημιστικά της google και ένα σωρό άλλους παράγοντες. Μπορεί ένα site με διπλάσια επισκεψιμότητα από ένα άλλο να έχει τα μισά κέρδη.
    Ενώ έχω συνεργαστεί με εταιρίες ουκ ολίγες φορές, αυτά που έδιναν, ύστερα από σκληρές διαπραγματεύσεις, δεν έφταναν τα έσοδα της Google.

    • Αγαπητέ Κυριάκο είναι πάντα χαρά μου να σε βλέπω να σχολιάζεις στο blog μου!! 🙂

      Βάση προσωπικής μου εμπειρίας και βάση σε όλα όσα έχω δει σε μεγάλες ιστοσελίδες περιοδικών που έχω δουλέψει στο παρελθόν, μεγάλες εταιρείες όπως η Wind, η Vodafone, η Nivea και πάει λέγοντας, ξεκινάνε αρχικά μικρές διαφημίσεις 7 ημερών και αν τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά, κλείνουν μηνιαία μέχρι και ετήσια διαφημιστικά συμβόλαια. Οι τιμές είναι αυτές που έχεις δώσει εσύ στους τιμοκαταλόγους που έχεις φτιάξει, και πάντα είναι πολύ πιο υψηλές από αυτά που χτυπάς από την Google Adsense. Άλλωστε, πολλές φορές τα διαφημιστικά συμβόλαια δεν είναι pay-per-click αλλά pay-per-view, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται οι αναγνώστες σου να κάνουν κλικ πάνω στην διαφήμιση για να πληρωθείς, αρκεί μόνο να την δουν.

      Από την άλλη πλευρά, η πιο έξυπνη κίνηση που μπορεί να κάνει ένας blogger είναι να χρησιμοποιεί και την Google Adsense αλλά και άλλες εταιρείες ταυτόχρονα, χωρίς ωστόσο να πήζει το κοινό του από διαφημίσεις.

      • Μα αν είναι να μιλάμε για μεγάλες ιστοσελίδες και μεγάλες εταιρίες όπως η Wind, αποκλείουμε το μεγαλύτερο μερίδιο των bloggers.Εκεί πρέπει να έχεις τρελά νούμερα για να σε πληρώσουν καλά. Αλλά αν έχεις τρελά νούμερα, τότε θα έχεις και τρελά κέρδη από adsense. Και εγώ μιλάω εκ πείρας από την δική μου δουλειά. Αυτή την στιγμή δέχομαι μόνο 400-500 χιλιάδες Pageviews μηνιαίως. Αν είχα τα νούμερα πχ του tromaktikou, δεν θα δούλευα σε άλλη δουλειά ποτέ μου.. 🙂

        Ποτέ δεν έψαξα για να διαφημιστώ σε άλλες εταιρίες αλλά οι ίδιες οι εταιρίες με έστελναν μηνύματα για διαφημίσεις όπου τα Payperviews ήταν ελάχιστα τα χρήματα που έδιναν και φυσικά δεν την δεχόμουν. άσε που θα γέμιζα με επιπλέον διαφημίσεις.

        Όπως είπα και το άφησες ασχολίαστο. Δεν είναι τα κέρδη του adsense για όλους το ίδιο.

        • Ναι έχεις απόλυτο δίκαιο και δεν σε αδικώ καθόλου, αλλά μην ξεχνάμε πως έχεις ένα blog το οποίο είναι στημένο στο Blogger και είναι γνωστό πως οι διαφημιστικές εταιρείες δεν παίρνουν στα σοβαρά την συγκεκριμένη πλατφόρμα και όταν κάνουν κάποια εξαίρεση, κάνουν παζάρια για λίγα χρήματα.

          Εσύ που έχεις το Dwrean.net, θα μπορούσες πολύ άνετα να αυξήσεις το εισόδημα στο διπλάσιο-τριπλάσιο, αλλά κάτι τέτοιο θα απαιτούσε να αλλάξεις την πλατφόρμα και να πας σε WP, Joomla ή Drupal. Αν, ωστόσο, δεν θέλεις να κάνεις κάτι τέτοιο, μπορείς πάντα να χρησιμοποιήσεις affiliate συνδέσμους.

          Τέλος, εδώ παίζει μεγάλο ρόλο και η θεματολογία του blog. Για παράδειγμα, ένα blog το οποίο αναφέρεται στην μόδα, στα σπορ ή στην τεχνολογία (τεχνολογική ενημέρωση για την ακρίβεια) είναι πιο πιθανό να βρει περισσότερες διαφημιστικές εταιρείες απ’ ότι ένα blog με δωρεάν προγράμματα (λόγο marketing) ή προσωπικής θεματολογίας. Αν και, θα μπορούσες πολύ εύκολα να ψαχτείς σε εταιρείες που παρέχουν κάποιο δωρεάν πρόγραμμα το οποίο θα μπορούσες να προωθήσεις.

          • Επειδή δεν θέλω να προωθώ (επί χρήμασι) κανένα πρόγραμμα, και λόγω ότι αυτό που κάνω είναι καθαρά από χόμπι, ασχέτως αν μου αποφέρει κάποια χρήματα (που νομίζω τα δικαιούμαι με τόσες ώρες πάνω από τον υπολογιστή), θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο αυτών που παρουσιάζω. Δεν είμαι εταιρία που να παρουσιάζει ένα «ξύλινο» πρόσωπο και κάνει ότι του λένε οι από πάνω. Κάνω το γούστο μου και δεν δίνω λογαριασμό σε κανέναν.

            Δεν νομίζω να ισχύει αυτό που λες όμως, επειδή βρίσκομαι σε blogger, να μην με παίρνουν στα σοβαρά. Δηλαδή ένα blog σε blogger που κάνει τρελά νούμερα, δεν το παιρνουν στα σοβαρά επειδή δεν είναι σε WordPress;; Δηλαδή οι εταιρίες δεν κοιτάνε τι κόσμο θα του στείλει ένα blog;

          • Δεν χρειάζεται να προτείνεις ένα διαφημιστικό πρόγραμμα εφόσον δεν σου αρέσει. Όταν μια διαφημιστική εταιρεία θέλει να αξιολογήσεις το προϊόν της, πρώτα το κοιτάς, το λειτουργείς, και στη συνέχεια γράφεις γι ‘αυτό.

            Δεν είναι απαραίτητο να είσαι στο WordPress, και σε Joomla ή Drupal να είσαι πάλι θεωρείται το blog σου ότι είναι στημένο σε επαγγελματική πλατφόρμα.

            Για παράδειγμα, όλοι οι επαγγελματίες bloggers που θέλουν να αυξήσουν το εισόδημα τους και να ξεκινήσουν να συνεργάζονται με μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, μεταφέρονται από το Blogger. Ένα καλό παράδειγμα εδώ είναι και το thesitsgirls.com το οποίο μεταφέρθηκε από Blogger σε WordPress και ανέφερε και τον λόγο του διαφημιστικού κομματιού: http://www.thesitsgirls.com/blogging/blogger-to-wordpress-is-it-time-for-you-to-change/

            Το συγκεκριμένο blog χτυπάει περίπου 250 χιλιάδες επισκέψεις μηνιαίως.

          • Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοιο σνομπάρισμα στην πλατφόρμα της Blogger.
            τι θα πει επαγγελματικό;
            Ας δώσουμε κανά δυο ελληνικά παραδείγματα. Το τρομακτικό που είναι σε blogger, μια χαρά συνεργάζεται με εταιρίες και έχει περίπου 2.000.000 επισκέπτες τον μήνα, μην πω και παραπάνω.

            Ένα άλλο ωραίο blog που έχει τεράστια επισκεψιμότητα είναι το kasetophono

            Για μένα επαγγελματισμός δεν είναι που θα πας να στάξεις τα χρήματά σου. Για μένα είναι το περιεχόμενο, αν καταφέρνεις να έχεις λαό και γενικά αν πιάνεις το σφυγμό του χρήστη στον οποιο απευθύνεσαι. Μπορεί πχ στο τρομακτικό να μην μου αρέσει τίποτα απ’ ότι κάνει, αλλά έχει πιάσει το νόημα. Είναι το καλύτερο παράδειγμα για Ελλάδα ώστε να δει κάποιος ότι δεν έχει σημασία το μέσο που χρησιμοποιείς.

            Είναι σαν να μου λες, πάρε Mac γιατί το notebook της TurboX που έχεις, δεν είναι επαγγελματικό.

          • Αγαπητέ Κυριάκο έχεις απόλυτο δίκαιο! Θα ήθελα βέβαια να σου σημειώσω κάποια πράγματα εδώ.

            Ναι, το Tromaktiko αναμφισβήτητα συνεργάζεται με διάφορες διαφημιστικές εταιρείες χάρη στην μεγάλη επισκεψημότητα του. Το πρόβλημα; Δεν του παρέχουν τόσο μεγάλα ποσά για τις διαφημίσεις όσα θα του παρείχαν αν βρισκόταν σε μια επαγγελματική πλατφόρμα. Αν δεν με πιστεύεις, μπορείς εύκολα να επικοινωνήσεις με μια διαφημιστική εταιρεία που συνεργάζεται με το Tromaktiko και να την ρωτήσεις (ελπίζοντας φυσικά που θα σου απαντήσει σε μια τέτοια ερώτηση).

            Ο λόγος; Επειδή το Blogger δεν παρέχει όλα τα κατάλληλα εργαλεία για τις διαφημιστικές εταιρείες ώστε να παρακολουθήσουν σωστά το κάθε κλικ και το κάθε view που γίνεται στην διαφήμιση, στο να προσθέσουν σε πολύ συγκεκριμένα σημεία διαφημίσεις (για παράδειγμα στο background με συγκεκριμένο κώδικα ώστε να παρακολουθούν και μέχρι και τις μύγες που επισκέπτονται το blog) και πάει λέγοντας. Γενικά πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν πλέον δικά τους WordPress plug-ins για να προσθέτουν και να παρακολουθούν τις διαφημίσεις τους.

            Από την άλλη πλευρά, έτσι όπως το βλέπουν πλέον οι περισσότεροι, δεν μπορείς να ξέρεις αν αύριο το blog σου θα είναι ανοιχτό ή όχι. Δεν είναι λίγες οι φορές που η Google έκλεισε blogspot blogs για ανούσιους λόγους χωρίς καν να αναφέρει το λόγο ή στέλνοντας ένα απλό email αναφέροντας τον λόγο, χωρίς όμως να έχεις την ικανότητα να το ξανά ανοίξεις. Όσο έχω στο πίσω μέρος του μυαλού ότι το blog μου δεν είναι πραγματικά δικό μου αλλά της Google και το λειτουργώ με τους δικούς της όρους, αυτό με ανησυχεί και ταυτόχρονα με εκνευρίζει.

            Σε κάτι στο οποίο θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, είναι πως στο τέλος, αυτό που μετράει περισσότερο είναι το περιεχόμενο που παρέχεις στους αναγνώστες σου. Δεν πας να είσαι σε Blogger, Wix ή Weebly, αν ξέρεις να κάνεις την δουλειά σου σωστά, θα ανταμειφτείς.

          • Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο! προσπαθω να μπω και εγώ στην μάχη των διαφημιστικών εταιρειών, κυρίως με ενδιαφερουν οι εταιρέιες καλλυντικών και με ψιλοέχει πιάσει απελπισία γιατι ουτε μεγάλο μπλογκ ειμαι ούτε κατα διάνοια δεν έχω επισκεψεις χιλιαδων την ημερα (γελάω…). Καπως πρέπει να ξεκινησω…πως πειθεις όμως μια εταιρεια να σε εμπιστευτει αν για αυτην δεν έχεις τα απαραίτητα «κλικ»???

          • Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Μαρία. Δεν μπορείς να πείσεις μια εταιρεία να σε εμπιστευτεί διότι έχουν ειδικούς οι οποίοι ελέγχουν τα αναλυτικά του blog σου και βλέπουν αν όντως αξίζει να ξεκινήσουν μια διαφημιστική καμπάνια στο blog σου ή όχι.

            Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να ξεκινήσεις να έχεις κόσμο, είναι να γράφεις ποιοτικό περιεχόμενο (κάτι το οποίο είναι εξίσου σημαντικό για να κλείσεις μια διαφημιστική καμπάνια), να έχεις το blog σου πάνω σε αξιόπιστη πλατφόρμα (ξέχνα τα Blogger, Wix και κάθε άλλη δωρεάν πλατφόρμα) με τα σωστά εργαλεία και χαρακτηριστικά και σίγουρα ένα σταθερό κοινό και ένα δυναμικό newsletter.

            Κανένας ποτέ δεν ξεκίνησε από τα μεγάλα, όλα θέλουν χρόνο, υπομονή και σκληρή δουλειά.

  • MommyJammi

    Εξαιρετικό άρθρο…και έναν μεγάλο βαχ καθώς όπως ξέρεις είμαι στα αρχικά στάδια του όλου θέματος Παναγιώτη και ανακαλύπτω τον τροχό!!! Φοβερό το άρθρο σου μπράβο και τέλειες οι αλλαγές στο blog σου!

    • Σ’ ευχαριστώ πολύ Μαρία! Γενικά αν ποτέ έρθεις σε επαφή με μεγάλες εταιρείες και εκπρόσωπους, μη δυστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου για να σε βοηθήσω στο κάθε σου βήμα. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι αλλαγές, θέλω να κρατήσω το Inkstory απλό και να στοχεύσω αποκλειστικά στο περιεχόμενο! 🙂

      • MommyJammi

        focused to content αυτό ακριβώς μου έβγαλε και εμένα! Σε ευχαριστώ για όλα!

        • Τέλεια! Χαίρομαι να ακούω πως πέτυχα αυτό που είχα στο μυαλό μου.. 🙂

  • Dimitris Liontos

    Το adsense εξαρτάται από το είδος του site που έχεις. Μπορεί πχ να βγάζεις 1 ευρώ με 30 επισκέπτες την ημέρα, και μπορεί να βγάζεις πάλι 1 ευρώ με 500 επισκέπτες την ημέρα. Είναι θέμα θεματολογίας.
    Όσο για το χέστηκες, καλύτερα μην το λες αυτές τις εποχές, μην πάρεις ανθρώπους στο λαιμό σου. Καλύτερα αν δεν μπορούν να κόψουν τιμολόγιο, να βρουν κάποιον που μπορεί και ας του δώσουν ένα μικρό ποσοστό. Άσε που η κάθε εταιρία πλέον θέλει να δείχνει τέτοιου είδους έξοδα στην εφορία. Δεν είναι τα πράγματα πλέον όπως πριν 10-12 χρόνια που γινότανε πάρτυ.

    • Καλησπέρα Δημήτρη και καλώς ήρθες στο Inkstory!

      Το Adsense εξαρτάτε αποκλειστικά από τα κλικ που γίνονται πάνω στις διαφημίσεις και η Google πολλές φορές πατάει και κόφτη σε μερικά κλικ και δεν σου δίνει τα λεφτά με την δικαιολογία πως ο διαφημιστής διέκοψε την διαφήμιση προτού γίνει το κλικ στην σελίδα σου. Έχω μιλήσει τηλεφωνικός με την τεχνική υποστήριξη της Google Adsense και έχω διαχειριστεί ιστοσελίδες με πάνω από 1 εκατομμύριο μοναδικές επισκέψεις μηνιαίως. Ένας blogger για να καταφέρει να βγάλει ένα «σταθερό» εισόδημα από την Adsense θα χρειαστεί να έχει κόσμο όχι αστεία.

      Το «χέστηκες» εννοείται πως το έγραψα με χιουμοριστικό τρόπο (γι ‘αυτό άλλωστε έβαλα πιο πριν το ‘κλείσε τα μάτια σου’ και πιο μετά το ‘που είσαι, αλλά το ‘πιασές το νόημα’). Άλλωστε, καθένας μπορεί να πάρει τις δικές του αποφάσεις και θέλω να πιστεύω πως όλοι γνωρίζουν πάνω-κάτω τι γίνεται με τις εφορίες και τα τιμολόγια – και αν δεν ξέρουν, τουλάχιστον ελπίζω πως γνωρίζουν έστω και έναν λογιστή ο οποίος μπορεί να τους ενημερώσει.

      Αυτό με τις εταιρείες που είπες είναι πολύ σωστό και το έχω κάνει και ο ίδιος μου πολλές φορές. Το δύσκολο κομμάτι ωστόσο είναι να βρεις μια εταιρεία που θα δεχτεί να σου κόβει τιμολόγια (καθώς εσύ θα της πληρώνεις τον φόρο από κάθε τιμολόγιο και πολύ πιθανόν να της δίνεις και λίγο τοις εκατό παραπάνω για τον κόπο της και τα έξοδα της προς τους λογιστές της).

      • Λες «Το Adsense εξαρτάτε αποκλειστικά από τα κλικ που γίνονται πάνω στις διαφημίσεις»

        Μα ποιος είπε κάτι διαφορετικό; Όταν λέμε ανάλογα το site εννοούμε ανάλογα την θεματολογία αλλά και την γλώσσα. Αν έχεις αγγλόφωνο site εννοείται ότι θα πληρώνεσαι πάρα πολύ παραπάνω διότι οι ξένοι διαφημιζόμενοι πληρώνουν περισσότερα στο κλικ. Επίσης, η θεματολογία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο διότι αν έχεις site όπως το δικό μου, τότε θα έχει μέσο όρο 0,07 σεντς ανά κλικ, ενώ με άλλη θεματολογία φτάνει μέχρι και το 0,20 ανά κλικ.

        • Εδώ δεν έχεις καθόλου άδικο. Έχω πέσει σε ιστοσελίδες που πολλές φορές είχαν μέχρι και 0,44 ανά κλικ, αλλά δυστυχώς αυτός ο αριθμός κρατούσε για λίγο.

          Φυσικά – δεν ξέρω αν το ξέρεις ή όχι αυτό – τα σεντς που παίρνεις ανά κλικ βασίζονται και στο keyword του άρθρου σου (το ίδιο και στο ποια text links θα εμφανιστούν). Κάποια keywords λαμβάνουν περισσότερα σεντσ ανά κλικ και κάποια άλλα λιγότερα. Κι ενώ υπάρχουν κάποια εργαλεία τα οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να δεις ποια keywords βγάζουν τα περισσότερα χρήματα, η τιμή τους είναι τσουχτερή.

  • Pingback: Γιατί το blog σου χρειάζεται newsletter - Inkstory.gr()