Πέμπτη, 6 Ιουνίου, 2024

The Blogging Dispatch S03E01: Τι έγινε;

Share

Το τελευταίο και special επεισόδιο του The Blogging Dispatch δημοσιεύθηκε τον Δεκέμβριο του 2021. Το πρώτο επεισόδιο της τρίτης σεζόν έπρεπε να ανέβει 4 μήνες αργότερα, μόνο για να ανέβει ένα intro της νέας σεζόν τον Νοέμβριο του 2022. Στις 15 Φεβρουαρίου του 2023 ανέβηκε το πρώτο επεισόδιο της τρίτης σεζόν, τι έγινε λοιπόν;

The Blogging Dispatch S03E01: Περιεχόμενο Επεισοδίου

Όλα τα επεισόδια είναι διαθέσιμα μέσω της επίσημης σελίδας του The Blogging Dispatch.

Αναφορές στο επεισόδιο

Σύνδεσμοι που αναφέρονται στο επεισόδιο:

Εισαγωγή επεισοδίου

Καιιιιιι… επιστρέφουμε στο πρώτο επεισόδιο της τρίτης σεζόν του The Blogging Dispatch κύριες και κύριοι, και σας ευχαριστώ θερμά που ήσασταν μαζί μου στις προηγούμενες δύο σεζόν!

Το σημερινό επεισόδιο αρχικά θα περιλάμβανε και καλεσμένους, αλλά δυστυχώς το πρόγραμμα μου ήταν ιδιαίτερα φορτωμένο το τελευταίο διάστημα και αποφάσισα πως θα ήταν πιο εύκολο και γρήγορο να ξεκινήσω με ένα solo επεισόδιο. Το επόμενο επεισόδιο ωστόσο θα έχει δύο πολύ αγαπητούς καλεσμένους, αλλά θα αναφερθώ γι’ αυτό στη συνέχεια.

Προς το παρόν, πάμε να ακούσουμε ένα recap της πρώτης και δεύτερης σεζόν με ορισμένες από τις συζητήσεις που είχαμε με τους καλεσμένους του The Blogging Dispatch, και στη συνέχεια θα μιλήσουμε για ένα καινούργιο blog που ξεκίνησα, και πως κατάφερα να το κάνω κερδοφόρο μέσα στους πρώτους 3 μήνες.

Πρώτο μέρος: Τι έγινε;

Τον Δεκέμβριο του 2021 δημοσιεύθηκε το τελευταίο και special επεισόδιο της δεύτερης σεζόν του The Blogging Dispatch. Το πρώτο επεισόδιο της τρίτης σεζόν έπρεπε να δημοσιευθεί τέσσερις μήνες αργότερα, μόνο για να δημοσιευθεί τελικά ένα intro που καλωσόριζε την τρίτη σεζόν, το Νοέμβριο του 2022. Και φτάνουμε στο σήμερα, 3 μήνες αργότερα μετά την ανακοίνωση της τρίτης σεζόν, όπου έχουμε 15 Φεβρουαρίου και δημοσιεύθηκε και ανέβηκε το επεισόδιο που ακούς αυτή την στιγμή. Τι έγινε λοιπόν;

Θα ξεκινήσω αρχικά να αναφέρω πως η δεύτερη σεζόν του The Blogging Dispatch είχε πιο μεγάλη επιτυχία απ’ ότι θα περίμενα. Για την ακρίβεια, μετά την επιτυχία της δεύτερης σεζόν, η ομάδα του IMDb, μια απ’ τις μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων για ταινίες, σειρές και κάθε είδους καλλιτέχνη, βρήκε το podcast κανάλι μου και το καταχώρησαν στην υπηρεσία τους.

Η τιμή, όπως μπορείς να καταλάβεις, ήταν τεράστια, και θα ήθελα να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στο IMDb και σε όλους εσάς τους ακροατές και τις ακροάτριες που με ακούτε, που στέλνετε τα μηνύματά σας και έχετε συμβάλει στο να φτάσει το The Blogging Dispatch και το Inkstory στο σημείο που είναι σήμερα.

Αν έχεις λογαριασμό στο IMDb και έχεις να διαθέσεις δύο λεπτά απ’ τον χρόνο σου, η κριτική σου στην υπηρεσία θα βοηθήσει αρκετά στην άνοδο του podcast, οπότε θα χαρώ να δω πως θα βαθμολογούσες το podcast κανάλι και ποιες είναι οι απόψεις σου γι ‘αυτό. Θα αφήσω τον σύνδεσμο στην περιγραφή του επεισοδίου για όσους θελήσουν μπουν και να βαθμολογήσουν το The Blogging Dispatch στο IMDb.

Πριν από λίγο καιρό και πάνω σε ένα βίντεο που κατέγραφα για το TechGuides.gr, μια ιστοσελίδα για την οποία θα μιλήσω στη συνέχεια του επεισοδίου, έδειχνα πως μπορείς να κάνεις format έναν υπολογιστή ή ένα laptop. Το βίντεο θα περιλάμβανε βήμα προς βήμα οδηγίες για το πως να κατεβάσεις δωρεάν και νόμιμα τα Windows από την ιστοσελίδα της Microsoft, πως να τα περάσεις μέσα σε ένα USB φλασάκι και πως προχωρήσεις στο format ή την εγκατάσταση τους.

Κατά τη διάρκεια του format και πάνω κοιτούσα αν η κάμερα ήταν εστιασμένη και σωστά προσανατολισμένη στην οθόνη του υπολογιστή, αν ο υπολογιστής κατέγραφε σε βίντεο οτιδήποτε φαινόταν και αν τα μικρόφωνα δούλευαν επίσης και το Adobe Audition ηχογραφούσε την φωνή, διέγραψα κατά λάθος τον σκληρό δίσκο που είχε όλα τα σημαντικά και ασήμαντα αρχεία μου.

Τώρα, σε κάθε άλλη περίπτωση θα είχα φρικάρει. Αλλά είμαι άνθρωπος που κρατάει πάντα backups σε cloud υπηρεσίες. Για την ακρίβεια, πληρώνω κάθε μήνα για να έχω ένα Microsoft 365 λογαριασμό με 1TB χωρητικότητας, τον οποίο χρησιμοποιώ για όλες τις δουλειές μου και τα σημαντικά μου αρχεία, και πληρώνω και στην Google για 2TB χωρητικότητας ώστε να διατηρώ εκεί δεύτερο backup από τους servers που διαχειρίζομαι. Συνδέθηκα λοιπόν απευθείας στο OneDrive λογαριασμό μου, μόνο για να δω πως κανένα από τα αρχεία μου δεν είχαν ανέβει για περισσότερο από ένα μήνα στο OneDrive.

Απ’ ότι φαίνεται, όταν είσαι στο πρόγραμμα των Windows Insiders, τους ανθρώπους δηλαδή που χρησιμοποιούν μόνο τις δοκιμαστικές εκδόσεις των Windows και αναφέρουν όσα σφάλματα και προβλήματα βρίσκουν στην Microsoft, και το να γίνεται διακοπή ρεύματος από την ΔΕΗ, είναι δύο εξαιρετικοί συνδυασμοί ώστε να εμφανιστεί σφάλμα στην εφαρμογή του OneDrive και να πάψει τον συγχρονισμό των αρχείων.

Και κάπως έτσι, 500GB αρχείων χάθηκαν με το πάτημα ενός κουμπιού. Εκατοντάδες φωτογραφίες και βίντεο από ταξίδια, μια σειρά μαθημάτων που ετοίμαζα, δύο συνεντεύξεις του The Blogging Dispatch, όλα τα intro, τα outro και τα βίντεο για τα ερχόμενα επεισόδια, όλος ο νέος σχεδιασμός του Inkstory, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που σχεδίαζα για μια επιχείρηση και μια ιστοσελίδα που σχεδίαζα για έναν coach … και … ένα κομμάτι της ψυχής μου … χάθηκαν οριστικά.

Και ναι, για όσους απορούν, επικοινώνησα με την Samsung για να δούμε αν μπορούν να σωθούν τα αρχεία και ποιο θα ήταν το κόστος και, απ’ ότι φαίνεται, εάν έχεις ενεργοποιήσει την λειτουργία TRIM σε έναν SSD δίσκο (δεν θα μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες για το τι είναι και τι κάνει) δεν υπάρχει τρόπος να επαναφερθούν τα αρχεία, μιας και διαγράφονται οριστικά.

Δεύτερο μέρος: Το TechGuides.gr και η άνοδος του

Τον Ιούλιο του 2022 είχα την ιδέα να ξεκινήσω μια νέα σειρά μαθημάτων για το πως μπορείς να κατασκευάσεις μια ιστοσελίδα πάνω στο WordPress χωρίς γνώσεις προγραμματισμού. Αποφάσισα να ξεκινήσω από το μηδέν, αγοράζοντας ένα όνομα (αλλιώς και domain name), ένα πακέτο φιλοξενίας (αλλιώς και web hosting) και να δείξω πως γίνεται η εγκατάσταση της πλατφόρμας.

Παράλληλα, ξεκίνησα να δείχνω για το πως να δημιουργήσεις τις πρώτες σου σελίδες, πως να γράψεις τα πρώτα σου άρθρα, πως να δημιουργείς και να διαχειρίζεσαι τις κατηγορίες και τις ετικέτες του blog σου και οτιδήποτε άλλο ήταν απαραίτητο για έναν ή μια blogger που ήθελε ένα επαγγελματικό blog.

Στη συνέχεια θα συνέχιζα τη σειρά μαθημάτων δείχνοντας πως να μετατρέψεις αυτό το blog σε κερδοφόρο και, προτού προλάβω να ολοκληρώσω όλα τα μαθήματα, αυτό το blog είχε ξεκινήσει να βλέπει τα πρώτα του άρθρα να γίνονται viral στα αποτελέσματα της Google.

Πως έγινε αυτό;

Μιας και ολόκληρη η σειρά μαθημάτων διαγράφηκε μαζί με τα υπόλοιπα αρχεία μου, το καλύτερο που μπορώ να κάνω έως ότου την ξανά δημιουργήσω απ’ την αρχή είναι να σε συμβουλέψω για το τι ακριβώς έκανα και έπιασε τόσο πολύ και τόσο γρήγορα.

  1. Αποφάσισα αντί να εστιάσω σε έναν ωραίο και προσεγμένο σχεδιασμό με πολλά άρθρα, πολλές επιλογές, εκατοντάδες widgets και άλλα στοιχεία σε διάφορα σημεία του blog, να εστιάσω σε έναν γρήγορο σχεδιασμό που είχε απλά μερικά πρόσφατα άρθρα στην αρχική σελίδα, τρία επιλεγμένα άρθρα και μερικούς συνδέσμους προς την σελίδα Σχετικά, την σελίδα της Επικοινωνίας και ούτω καθεξής.
  2. Επέλεξα ένα απλό και brand friendly όνομα, TechGuides, που σημαίνει Τεχνολογικοί Οδηγοί.
  3. Ξεκίνησα να κάνω μια έρευνα αγοράς γύρω από την ζήτηση που είχαν οι γνώσεις μου. “Οκαυ, σε τι είμαι καλός;” είπα, και ξεκίνησα να ψάχνω βάση των απαντήσεων που μου έδωσα για το τι θα μπορούσα να παρέχω… που το αναζητεί αρκετός κόσμος.
  4. Αντί για πολλές κατηγορίες, επέλεξα να εστιάσω σε λίγες και βασικές κατηγορίες και αντίθετα να εστιάσω στις ετικέτες για μεγαλύτερη οργάνωση του περιεχομένου. Τις ετικέτες τις άλλαξα επίσης από no-index σε index με τη χρήση του Rank Math SEO (ένα SEO εργαλείο που χρησιμοποιώ για όλα μου τα άρθρα και για το οποίο θα βρεις τον σύνδεσμο στην περιγραφή του επεισοδίου).
  5. Αντί να γράφω ότι άρθρο μου κατέβει στο μυαλό, ξεκίνησα να γράφω μόνο για όσα είχαν την μεγαλύτερη ζήτηση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το Google Trends, τις προτάσεις που εμφανίζει η Google όταν γράφεις μια λέξη, και εργαλεία όπως το Ubersuggest και το Keywords Everywhere για να εντοπίσω και τις λέξεις-κλειδιά με την υψηλότερη ζήτηση και απήχηση, αλλά και αυτές που είχαν το μεγαλύτερο CPC (Cost Per Click / Κόστος Ανά Κλικ) ώστε να παράγουν υψηλότερα έσοδα.
  6. Εστίασα στο να παρέχω μόνο διαφημίσεις από τη Google AdSense και μόλις μερικές και όχι πολλές. Για την ακρίβεια, χαμήλωσα τις αυτόματες διαφημίσεις στο 15% και πρόσθεσα δύο προσαρμοσμένες διαφημίσεις μέσα στα άρθρα, με αποτέλεσμα να έχουν υψηλότερο CPC, περισσότερα κλικ και λιγότερους αναγνώστες που εκνευρίστηκαν απ’ τις εκατοντάδες διαφημίσεις.
  7. Χρησιμοποίησα συγκεκριμένα affiliate δίκτυα και πρόσθεσα affiliate συνδέσμους σε διάφορες λέξεις μέσα στα κείμενα μου, κάτι το οποίο αποδείχτηκε πως αν το κάνεις από την αρχή, με το που κάποιο άρθρο σου γίνει trend, θα δεις τα έσοδα να αυξάνονται ραγδαία. Οι affiliate πωλήσεις ήταν οι πρώτες που μου έφεραν τα πρώτα χρήματα στο TechGuides.gr, και αμέσως μετά ήταν η Google AdSense.
  8. Έγραφα καθημερινά 1-2 άρθρα. Όταν δεν έγραφα άρθρα, δημιουργούσα βίντεο για το YouTube κανάλι του TechGuides, ή δημιουργούσα διάφορες εικόνες ή βίντεο που θα ανέβαζα στα κοινωνικά δίκτυα του blog.
  9. Με το email marketing δεν πρόλαβα να ασχοληθώ, αλλά πρόσθεσα μια φόρμα ώστε να μαζεύω από την αρχή ακόμα subscribers.

Σε γενικές γραμμές, εστίασα στο να δημιουργήσω ένα blog με συγκεκριμένη θεματολογία, το οποίο είναι γρήγορο, εύκολο στη χρήση και απαντάει άμεσα στις ερωτήσεις των αναγνωστών του, κάτι το οποίο φαίνεται πως εκτίμησε ιδιαίτερα η Google και ξεκίνησε να μου ανεβάζει την κατάταξη των άρθρων, πολλές φορές στην πρώτη σελίδα, στέλνοντας μου ειδοποίηση πως το εκατοστέ άρθρο έγινε viral.

Τα συνολικά χρήματα που κατάφερε να βγάλει το TechGuides.gr από τον Αύγουστο του 2022 όταν το άνοιξα για πρώτη φορά, μέχρι και αυτή την στιγμή που ηχογραφώ αυτό το επεισόδιο, φτάνει τα 363.36$ από affiliate πωλήσεις. Πολύ καλύτερα από τα 74.63€ που έβγαλε από τότε μέχρι σήμερα μέσω της Google AdSense. Αν και τα χρήματα ξεκινήσαν να αυξάνονται σημαντικά το τελευταίο διάστημα καθώς η οργανική κίνηση του TechGuides.gr αυξάνεται ραγδαία, ανυπομονώ να δω έως που μπορεί να φτάσει αυτό το blog και όλες οι νέες SEO στρατηγικές που έχω θέσει γι ‘αυτό.

Κλείνοντας με το TechGuides.gr, θα συνεχίσω να αναφέρομαι πάνω στο νέο blog και πως καταφέρνει και εξελίσσεται, αν έκανα λάθη με αυτό, αν έκανα αλλαγές που έφεραν υψηλότερη κίνηση ή χρήματα, και οτιδήποτε έφερε αρνητικά αποτελέσματα, οπότε stay tunned και αν έχεις απορίες ή ερωτήσεις σχετικά με το TechGuides.gr, μη διστάσεις να στείλεις το φωνητικό σου μήνυμα μέσω του Anchor ή το email σου στο [email protected].

Το TechGuides.gr είναι διαθέσιμο αυτή την στιγμή, οπότε αν θελήσεις να το ελέγξεις, θα βρεις τον σύνδεσμο στην περιγραφή του επεισοδίου.

Τρίτο μέρος:

Τον Ιούλιο του 2022 είχα την ιδέα να ξεκινήσω μια νέα σειρά μαθημάτων για το πως μπορείς να κατασκευάσεις μια ιστοσελίδα πάνω στο WordPress χωρίς γνώσεις προγραμματισμού. Αποφάσισα να ξεκινήσω από το μηδέν, αγοράζοντας ένα όνομα (αλλιώς και domain name), ένα πακέτο φιλοξενίας (αλλιώς και web hosting) και να δείξω πως γίνεται η εγκατάσταση της πλατφόρμας. Παράλληλα, ξεκίνησα να δείχνω για το πως να δημιουργήσεις τις πρώτες σου σελίδες, πως να γράψεις τα πρώτα σου άρθρα, πως να δημιουργείς και να διαχειρίζεσαι τις κατηγορίες και τις ετικέτες του blog σου και οτιδήποτε άλλο ήταν απαραίτητο για έναν ή μια blogger που ήθελε ένα επαγγελματικό blog.

Στη συνέχεια θα συνέχιζα τη σειρά μαθημάτων δείχνοντας πως να μετατρέψεις αυτό το blog σε κερδοφόρο και, προτού προλάβω να ολοκληρώσω όλα τα μαθήματα, αυτό το blog είχε ξεκινήσει να βλέπει τα πρώτα του άρθρα να γίνονται viral στα αποτελέσματα της Google.

Πως έγινε αυτό;

Μιας και ολόκληρη η σειρά μαθημάτων διαγράφηκε μαζί με τα υπόλοιπα αρχεία μου, το καλύτερο που μπορώ να κάνω έως ότου την ξανά δημιουργήσω απ’ την αρχή είναι να σε συμβουλέψω για το τι ακριβώς έκανα και έπιασε τόσο πολύ και τόσο γρήγορα.

  1. Αποφάσισα αντί να εστιάσω σε έναν ωραίο και προσεγμένο σχεδιασμό με πολλά άρθρα, πολλές επιλογές, εκατοντάδες widgets και άλλα στοιχεία σε διάφορα σημεία του blog, να εστιάσω σε έναν γρήγορο σχεδιασμό που είχε απλά μερικά πρόσφατα άρθρα στην αρχική σελίδα, τρία επιλεγμένα άρθρα και μερικούς συνδέσμους προς την σελίδα Σχετικά, την σελίδα της Επικοινωνίας και ούτω καθεξής.
  2. Επέλεξα ένα απλό και brand friendly όνομα, TechGuides, που σημαίνει Τεχνολογικοί Οδηγοί.
  3. Ξεκίνησα να κάνω μια έρευνα αγοράς γύρω από την ζήτηση που είχαν οι γνώσεις μου. “Οκαυ, σε τι είμαι καλός;” είπα, και ξεκίνησα να ψάχνω βάση των απαντήσεων που μου έδωσα για το τι θα μπορούσα να παρέχω… που το αναζητεί αρκετός κόσμος.
  4. Αντί για πολλές κατηγορίες, επέλεξα να εστιάσω σε λίγες και βασικές κατηγορίες και αντίθετα να εστιάσω στις ετικέτες για μεγαλύτερη οργάνωση του περιεχομένου. Τις ετικέτες τις άλλαξα επίσης από no-index σε index με τη χρήση του Rank Math SEO (ένα SEO εργαλείο που χρησιμοποιώ για όλα μου τα άρθρα και για το οποίο θα βρεις τον σύνδεσμο στην περιγραφή του επεισοδίου).
  5. Αντί να γράφω ότι άρθρο μου κατέβει στο μυαλό, ξεκίνησα να γράφω μόνο για όσα είχαν την μεγαλύτερη ζήτηση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το Google Trends, τις προτάσεις που εμφανίζει η Google όταν γράφεις μια λέξη, και εργαλεία όπως το Ubersuggest και το Keywords Everywhere για να εντοπίσω και τις λέξεις-κλειδιά με την υψηλότερη ζήτηση και απήχηση, αλλά και αυτές που είχαν το μεγαλύτερο CPC (Cost Per Click / Κόστος Ανά Κλικ) ώστε να παράγουν υψηλότερα έσοδα.
  6. Εστίασα στο να παρέχω μόνο διαφημίσεις από τη Google AdSense και μόλις μερικές και όχι πολλές. Για την ακρίβεια, χαμήλωσα τις αυτόματες διαφημίσεις στο 15% και πρόσθεσα δύο προσαρμοσμένες διαφημίσεις μέσα στα άρθρα, με αποτέλεσμα να έχουν υψηλότερο CPC, περισσότερα κλικ και λιγότερους αναγνώστες που εκνευρίστηκαν απ’ τις εκατοντάδες διαφημίσεις.
  7. Χρησιμοποίησα συγκεκριμένα affiliate δίκτυα και πρόσθεσα affiliate συνδέσμους σε διάφορες λέξεις μέσα στα κείμενα μου, κάτι το οποίο αποδείχτηκε πως αν το κάνεις από την αρχή, με το που κάποιο άρθρο σου γίνει trend, θα δεις τα έσοδα να αυξάνονται ραγδαία. Οι affiliate πωλήσεις ήταν οι πρώτες που μου έφεραν τα πρώτα χρήματα στο TechGuides.gr, και αμέσως μετά ήταν η Google AdSense.
  8. Έγραφα καθημερινά 1-2 άρθρα. Όταν δεν έγραφα άρθρα, δημιουργούσα βίντεο για το YouTube κανάλι του TechGuides, ή δημιουργούσα διάφορες εικόνες ή βίντεο που θα ανέβαζα στα κοινωνικά δίκτυα του blog.
  9. Με το email marketing δεν πρόλαβα να ασχοληθώ, αλλά πρόσθεσα μια φόρμα ώστε να μαζεύω από την αρχή ακόμα subscribers.

Σε γενικές γραμμές, εστίασα στο να δημιουργήσω ένα blog με συγκεκριμένη θεματολογία, το οποίο είναι γρήγορο, εύκολο στη χρήση και απαντάει άμεσα στις ερωτήσεις των αναγνωστών του, κάτι το οποίο φαίνεται πως εκτίμησε ιδιαίτερα η Google και ξεκίνησε να μου ανεβάζει την κατάταξη των άρθρων, πολλές φορές στην πρώτη σελίδα, στέλνοντας μου ειδοποίηση πως το εκατοστέ άρθρο έγινε viral.

Τα συνολικά χρήματα που κατάφερε να βγάλει το TechGuides.gr από τον Αύγουστο του 2022 όταν το άνοιξα για πρώτη φορά, μέχρι και αυτή την στιγμή που ηχογραφώ αυτό το επεισόδιο, φτάνει τα 363.36$ από affiliate πωλήσεις. Πολύ καλύτερα από τα 74.63€ που έβγαλε από τότε μέχρι σήμερα μέσω της Google AdSense. Αν και τα χρήματα ξεκινήσαν να αυξάνονται σημαντικά το τελευταίο διάστημα καθώς η οργανική κίνηση του TechGuides.gr αυξάνεται ραγδαία, ανυπομονώ να δω έως που μπορεί να φτάσει αυτό το blog και όλες οι νέες SEO στρατηγικές που έχω θέσει γι ‘αυτό.

Κλείνοντας με το TechGuides.gr, θα συνεχίσω να αναφέρομαι πάνω στο νέο blog και πως καταφέρνει και εξελίσσεται, αν έκανα λάθη με αυτό, αν έκανα αλλαγές που έφεραν υψηλότερη κίνηση ή χρήματα, και οτιδήποτε έφερε αρνητικά αποτελέσματα, οπότε stay tunned και αν έχεις απορίες ή ερωτήσεις σχετικά με το TechGuides.gr, μη διστάσεις να στείλεις το φωνητικό σου μήνυμα μέσω του Anchor ή το email σου στο [email protected].

Το TechGuides.gr είναι διαθέσιμο αυτή την στιγμή, οπότε αν θελήσεις να το ελέγξεις, θα βρεις τον σύνδεσμο στην περιγραφή του επεισοδίου.

Τρίτο μέρος: Οι καλεσμένοι του επόμενου επεισοδίου

Το δεύτερο επεισόδιο της τρίτης σεζόν του The Blogging Dispatch θα έρθει με δύο πολύ αγαπητούς καλεσμένους, τους οποίους ωστόσο θα κρατήσω έως την κυκλοφορία του επεισοδίου.

Παρόλα αυτά, το μοναδικό στοιχείο που θα δώσω είναι πως πρόκειται για δύο podcasters, οπότε stay tunned και αν δεν έχεις κάνει subscribe σε κάποια streaming υπηρεσία, κάνε κλικ στο κουμπάκι της εγγραφής ή του follow για να ειδοποιείσαι με το ανέβασμα κάθε καινούργιου επεισοδίου.

Μέχρι και το επόμενο επεισόδιο, καλή συνέχεια και keep blogging!

Παναγιώτης Σακαλάκης
Παναγιώτης Σακαλάκηςhttps://inkstory.gr
Ο Παναγιώτης Σακαλάκης, με βάση το Κιλκίς, είναι Web Designer & Blogger, ιδρυτής της Inkstory Ο.Ε., του TechGuides και του TechWise Insider, καθώς επίσης & Host στα «The Blogging Dispatch» & «TechGuides» Podcasts. Όποτε δεν γράφει, βρίσκεται σε κάποιο βουνό με το Hard-Trail ποδήλατο του.
0 0 ψήφοι
Article Rating
Εγγραφή
Ειδοποίηση για
guest
0 Comments
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Διαβάστε Επίσης

Αναζητάς περισσότερα;