Κυριακή, 17 Νοεμβρίου, 2024

Γιατί οι φίλοι σου δεν κοινοποιούν τα άρθρα σου;

Share

Μετά από μια ώρα αναζήτησης, τέσσερις ώρες γραψίματος, μισή ώρα επεξεργασίας και δύο ώρες προσπαθώντας να βρεις την κατάλληλη φωτογραφία (ας είμαστε ειλικρινής, αυτό είναι το χειρότερο κομμάτι του blogging), στέλνεις το “μωρό” σου έξω στον κόσμο.

Μια ημέρα μετά, έχεις έξι κοινοποιήσεις. Δύο μέρες μετά, έχεις εννιά. Κατά τη διάρκεια, είσαι περιτριγυρισμένος από ένα σωρό φίλους και γνωστούς, αλλά κανένας δεν έχει κοινοποιήσει το άρθρο σου εκτός από αγνώστους. Τι φάση ρε φίλε;

Εάν οι φίλοι, γνωστοί και συνάδελφοι σου δεν μοιράζονται τα άρθρα σου, τότε σίγουρα χάνεις μια μεγάλη μάρκετινγκ ευκαιρία. Μια τόσο μεγάλη, που θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά μεταξύ 10 προβολών και 10.000 προβολών ενός άρθρου σου.

Οπότε, πως θα το αλλάξεις αυτό και θα τους κάνεις να μοιράζονται τα άρθρα σου με τους φίλους τους;

Το πρώτο βήμα είναι να ανακαλύψεις τους λόγους για τους οποίους δεν κοινοποιούν τα άρθρα σου (στα κοινωνικά δίκτυα). Παρακάτω έχω προσθέσει τους πιο συχνούς λόγους, όπως επίσης και τις λύσεις τους.

Δεν είναι ενεργοί στα κοινωνικά δίκτυα

Ναι, υπάρχουν και άτομα που δεν έχουν λογαριασμό σε κανένα κοινωνικό δίκτυο.
Ναι, υπάρχουν και άτομα που δεν έχουν λογαριασμό σε κανένα κοινωνικό δίκτυο.

Ένας από τους χειρότερους λόγους για τους οποίους οι φίλοι σου δεν κοινοποιούν τα άρθρα σου είναι επειδή δεν είναι ενεργοί, ή δεν έχουν καν λογαριασμό στα κοινωνικά δίκτυα. Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν δημιουργήσει λογαριασμό έστω και σε ένα κοινωνικό δίκτυο για προσωπικούς σκοπούς, σίγουρα έχουν αποκτήσει έναν αριθμό φίλων.

Αν οι φίλοι σου δεν χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα, είναι στο χέρι σου να το αλλάξεις αυτό. Μην περιμένεις από αυτούς να κάνουν την πρώτη κίνηση, μπορεί είτε να ντρέπονται να ζητήσουν την βοήθεια σου για να μάθουν πως λειτουργούν αυτά, είτε βαριούνται να ασχοληθούν. Υπάρχουν δύο πράγματα που μπορείς να κάνεις: Το πρώτο πράγμα είναι να φτιάξεις ένα βίντεο στο οποίο εξηγήσεις πως μπορεί να δημιουργήσει κάποιος λογαριασμό σε ένα κοινωνικό δίκτυο και τι μπορεί να κάνει με αυτό. Ο δεύτερο τρόπος είναι να τους δείξεις έναν-έναν πως να το χρησιμοποιούν.

Τα καλά νέα είναι πως αν καταφέρεις να τους πείσεις να δημιουργήσουν λογαριασμό σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο, μετά είναι πάρα πολύ εύκολο να τους πείσεις να μοιραστούν τα άρθρα σου.

Δεν γνωρίζουν καν ότι δημοσίευσες άρθρο

“Σοφία, μπορείς να δημοσιεύσεις το άρθρο μου με τους followers σου στο Twitter;”

“Ποιο άρθρο;”

w704
Αχχ…

Αν πιστεύεις πως οι φίλοι και γνωστοί σου διαβάζουν κάθε άρθρο που δημοσιεύεις, ή διαβάζουν τα ενημερωτικά newsletters που τους στέλνεις με e-mail, είσαι γελασμένος. Υπάρχει μεγάλη περίπτωση να μην μοιράζονται τα άρθρα σου με τους φίλους τους επειδή δεν γνωρίζουν ότι υπάρχουν καν.

Ευτυχώς, αυτό είναι κάτι το οποίο μπορείς να λύσεις.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να ενημερώνεις τους φίλους σου για κάθε άρθρο που δημοσιεύεις. Αυτό δεν σημαίνει πως θα τους στέλνεις με e-mail κάθε σου άρθρο, ούτε να τους ενοχλείς με συνδέσμους από άρθρα σου στις συνομιλίες. Κάτι το οποίο έκανα εγώ και έπιασε: Δημιούργησα ένα κλειστό group στο Facebook και προσκάλεσα όλους τους φίλους μου. Κάθε φορά που δημοσίευα ένα άρθρο, τους ερχόταν μια ειδοποίηση, αλλά το έκανα με μέτρο ώστε να μην ενοχληθεί ποτέ κανένας. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τη συνομιλία (με μέτρο πάντα), στέλνοντας συγκεκριμένα άρθρα σε άτομα που πιστεύεις ότι θα ενδιαφερθούν να τα διαβάσουν. Όσο για τα newsletters, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να στέλνεις μια φορά την εβδομάδα ένα e-mail με όλα τα άρθρα που δημοσίευσες.

Εν τέλη, το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να τους στείλεις ειδοποίηση για να ακολουθήσουν το blog σου στα κοινωνικά δίκτυα. Με αυτόν τον τρόπο, είναι πιο εύκολο γι ‘αυτούς να τα αναδημοσιεύουν ή να κάνουν like / favorite όταν θα βλέπουν κάποιο άρθρο στην αρχική τους σελίδα.

Δεν έχουν χρόνο να διαβάσουν τα άρθρα σου και να τα δημοσιεύουν

Δεν είναι ενεργοί στα κοινωνικά δίκτυα
Φωτογραφία: blog.openchannelsgroup.com

Τα περί “είχα πολύ δουλειά” ή “δεν είχα χρόνο,” είναι σίγουρα οι πιο συχνές και κλασικές φράσεις που ακούς πλέον. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι όντως αλήθεια. Στη ψηφιακή εποχή που ζούμε, οι άνθρωποι φοράνε περισσότερα “καπέλα” από ποτέ άλλοτε – κάτι το οποίο εξηγεί γιατί κανένας τους δεν διαβάζει ή κοινοποιεί τα άρθρα σου.

Η πιο απλή λύση είναι να κάνεις την αναδημοσίευση των άρθρων σου πιο εύκολη από ποτέ. Όπως ανέφερα και παραπάνω, απλά δείξε τους ένα άρθρο που δημοσίευσες στο Twitter ή το Facebook και ζήτα τους να κάνουν μια κοινοποίηση ή ένα retweet. Είναι μόλις ένα με δύο κλικ υπόθεση, οπότε το “δεν είχα χρόνο” δεν θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν προς όφελος τους.

Υπάρχει μεγάλη περίπτωση οι φίλοι σου να μην αναδημοσιεύσουν το άρθρο σου επειδή δεν το έχουν διαβάσει καν, κάτι το οποίο είναι μια πολύ λογική σκεπτική. Αυτό ισχύει και για εσένα, θα δημοσίευες ένα άρθρο το οποίο δεν έχεις διαβάσει καν και δεν ξέρεις αν παρέχει όντως αξιόπιστες πληροφορίες; Δε νομίζω. Οπότε να φροντίζεις πάντα πως τα άρθρα σου είναι καλογραμμένα και περιέχουν αξιόπιστες πληροφορίες, με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο θα προσελκύεις περισσότερους αναγνώστες, αλλά οι φίλοι σου θα σε εμπιστεύονται γι ‘αυτά που γράφεις.

Τελειώνοντας εδώ, καλό είναι όταν δημοσιεύεις ένα άρθρο σου στα κοινωνικά δίκτυα, να βάζεις πάντα μια καλογραμμένη περιγραφή δύο σειρών ώστε να ξέρουν πάνω-κάτω περί τίνος πρόκειται.

Δεν καταλαβαίνουν πόσο σημαντική είναι μια κοινοποίηση τους για εσένα

Μια κοινοποίηση μπορεί να φέρει νέους επισκέπτες, πιθανούς πελάτες και πιθανόν άλλες κοινοποιήσεις.

Σε αυτό το σημείο, τα άρθρα σου χάνουν αρκετές προβολές επειδή οι φίλοι σου δεν καταλαβαίνουν πόσο σημασία έχει για εσένα μια δημοσίευση τους, ακόμη κι αν δεν πάρεις ούτε μια προβολή από αυτή.

Για να τους κάνεις να καταλάβουν πόσο σημαντικό είναι αυτό για εσένα, εξήγησε τους πόσο καλό μπορεί να κάνει μια κοινοποίηση τους στο blog σου. Δείξε τους μια φωτογραφία με τα αναλυτικά του blog σου πριν και μετά από κάθε δημοσίευση τους. Κάν ‘τους να καταλάβουν και να κατανοήσουν ότι μια δημοσίευση τους, βοηθάει το blog σου να κερδίσει περισσότερους followers και πως ο κάθε follower είναι ένα βήμα προς την εκπλήρωση της επιτυχίας σου.

Αν οι φίλοι σου ξεκινήσουν να δημοσιεύουν τα άρθρα σου όλο και περισσότερο, αυτό θα δώσει ώθηση και στους γνωστούς ή συναδέλφους σου να κάνουν το ίδιο. Τέλος, να τους στέλνεις πάντα μια φωτογραφία με τα αναλυτικά δείχνοντας τους πόσο πολύ σε βοήθησαν με τις αναδημοσιεύεις τους.

Δεν ενδιαφέρονται γι ‘αυτά που γράφεις

Family Guy - Stewie
Πόσο ενδιαφέρον είναι τα άρθρα σου για τους φίλους σου;

Όπως κι εσύ, έτσι κι αυτοί δεν πρόκειται να δημοσιεύουν ένα άρθρο το οποίο δεν βρίσκουν ενδιαφέρον. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις στη προκειμένη περίπτωση, είναι να τους ρωτήσεις για ποια πράγματα ενδιαφέρονται, τι θα ήθελαν να διαβάσουν και τι θα τους έκανε να αναδημοσιεύσουν ένα άρθρο σου.

Μπορείς να το δεις και ως μια μελέτη προς τη βελτίωση των άρθρων σου. Αν όμως, γράφεις για μια συγκεκριμένη θεματολογία και δεν έχεις σκοπό να την αλλάξεις ή να προσθέσεις επιπλέον κατηγορίες και άρθρα, τότε μπορείς να τους ρωτήσεις αν γνωρίζουν άτομα τα οποία ενδιαφέρονται γι ‘αυτά που γράφεις. Ζήτα τους να προτείνουν το blog σου σε αυτά τα άτομα, είναι κι αυτή μια μεγάλη βοήθεια η οποία θα οδηγήσει σε νέους επισκέπτες.

Παναγιώτης Σακαλάκης
Παναγιώτης Σακαλάκηςhttps://inkstory.gr
Ο Παναγιώτης Σακαλάκης, με βάση το Κιλκίς, είναι Web Designer & Blogger, ιδρυτής της Inkstory Ο.Ε., του TechGuides και του TechWise Insider, καθώς επίσης & Host στα «The Blogging Dispatch» & «TechGuides» Podcasts. Όποτε δεν γράφει, βρίσκεται σε κάποιο βουνό με το Hard-Trail ποδήλατο του.

5 ΣΧΟΛΙΑ

0 0 ψήφοι
Article Rating
Εγγραφή
Ειδοποίηση για
guest
5 Comments
Παλαιότερα
Νεότερα Top Σε Ψήφους
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Διαβάστε Επίσης

Αναζητάς περισσότερα;