Καινούργιο blog; Συμβουλές για το πως να το προωθήσεις γρήγορα

Καινούργιο blog; Συμβουλές για το πως να το προωθήσεις γρήγορα

Total
19
Shares

“Τέλος, αυτό ήταν! Το πήρα απόφαση,” λες στον εαυτό σου. “Αυτή είναι η χρονιά που επιτέλους θα κάτσω και θα ασχοληθώ με την ιδέα που έχω και θα ανοίξω ένα καινούργιο blog.”

Μπορεί να το σκέφτεσαι αρκετό καιρό τώρα, να διαβάζεις αρκετά blogs και να λατρεύεις την ιδέα του blogging. Μπορεί να θέλεις να βγάζεις ένα έξτρα εισόδημα, ή να βαρέθηκες το παλιό σου blog, το οποίο έχει βγάλει αράχνες. Ίσως να σκέφτεσαι, “σίγουρα θα μπορούσα να το κάνω αυτό,” ή το πήρες απόφαση επειδή διάβασες τους λόγους για τους οποίους αξίζει να ξεκινήσεις να ασχολείσαι με το blogging. Μπορεί ακόμα να το πήγες παραπέρα και να ‘χεις ήδη οργανωθεί, έχοντας επιλέξει ένα domain name, έχοντας ανοίξει μερικές σελίδες στα social media ή ακόμα και να ‘χεις έτοιμο υλικό άρθρων στην άκρη. Τώρα;

Επίτρεψε μου αρχικά να σου πω πως αν έχεις μια ιδέα και θέλεις να πιάσει ‘τόπο’ στην μπλογκόσφαιρα, πρέπει να ξεκινήσεις καλά από την αρχή. Αυτό σημαίνει πως πρέπει πρώτα να επιλέξεις μια blogging πλατφόρμα. Αν θες να το πας επαγγελματικά, τότε σίγουρα πας στο WordPress, στο Drupal ή ακόμα και στο Joomla. Αν θέλεις κάτι casual χομπιστικό, μπορείς να πας είτε στο WordPress.com, είτε στο Blogger της Google. Στη λίστα με τις νέες πλατφόρμες περιλαμβάνεται επίσης και το Medium, το οποίο είναι ιδανικό αν γράφεις στα αγγλικά, και το Tumblr, για το οποίο είχα γράψει έναν οδηγό.

Σχετικά άρθρα:

Μόλις επιλέξεις την blogging πλατφόρμα στην οποία θέλεις να φιλοξενείται και να διαχειρίζεται το blog σου, η ακριβώς επόμενη κίνηση είναι να το φτιάξεις σχεδιαστικά, να δημοσιεύσεις μερικά άρθρα και να δημιουργήσεις τις βασικές σελίδες [επικοινωνία, σχετικά, πολιτική απορρήτου, όροι χρήσης, πολιτική σχολίων κ.α.]. Μόλις τα ολοκληρώσεις όλα αυτά, θα χρειαστεί να ξεκινήσεις να προωθείς ότι έφτιαξες. Πως το κάνεις όμως αυτό;

Ξεκινάμε με μηδέν αναγνώστες. Μηδέν subscribers. Μηδενική κίνηση στο blog. Όλοι μπορούν να γράψουν άρθρα σε ένα blog που έφτιαξαν, αλλά το τι θα κάνουν με αυτό στη συνέχεια είναι που μετράει πραγματικά.

Φρόντισε τα βασικά του SEO

Inkstory SEO

Ίσως το πρώτο πράγμα που θα σου έρθει στο μυαλό να είναι τα social media και οι σελίδες που θα κάνεις εκεί, αλλά δεν είναι το πιο βασικό θέμα σε ένα καινούργιο blog. Στη πραγματικότητα, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις σε ένα καινούργιο blog (ή παλιό) είναι να ασχοληθείς με το SEO, και οτιδήποτε άλλο περιτριγυρίζεται από αυτό.

Ίσως για τους καινούργιους bloggers να ακούγεται δύσκολη και περίπλοκη διαδικασία, αλλά αν δώσεις λίγη σημασία στα βασικά του SEO, τότε το τελικό αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει.

Αν το blog σου φιλοξενείται στη πλατφόρμα του WordPress, αλλά του self-hosted, που σημαίνει ότι έχεις δικό σου web hosting πακέτο και domain name, τότε μπορείς να εγκαταστήσεις το Yoast SEO. Το Yoast SEO είναι ένα δωρεάν plugin το οποίο θα σε βοηθήσει να αυξήσεις το SEO του WordPress blog σου και να γράφεις καλύτερα άρθρα τα οποία είναι βελτιστοποιημένα για τις μηχανές αναζήτησης.

Ορισμένα πράγματα που πρέπει να κάνεις σε ένα WordPress blog:

  • Γράψε μια αναλυτική περιγραφή για κάθε κατηγορία
  • Πρόσθεσε ένα favicon και ένα λογότυπο που περιλαμβάνουν το όνομα του blog σου στο meta description τους
  • Κάνε τα permalinks [μόνιμοι σύνδεσμοι] να είναι σε greeklish με το Greeklish Permalinks
  • Κάνε τα permalinks [μόνιμοι σύνδεσμοι] να είναι σε “όνομα άρθρου”
  • Κράτα τις εικόνες σου συμπιεσμένες με το Optimus Optimizer (επαγγελματικό) ή το EWWW Image Optimizer

Google Search Console και Bing Webmaster Tools

Google Search Console - Τι είναι και πως θα σου καλυτερεύσει το SEO

Το να εισάγεις το blog σου στο Google Search Console και στο Bing Webmaster Tools είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνεις. Για το Google Search Console παρέχεται οδηγός στο Inkstory, ενώ για το Bing Webmaster Tools θα χρειαστεί απλά να συνδεθείς με τον Microsoft λογαριασμό σου.

Σύνδεσμοι:

Και τα δύο εργαλεία είναι αρκετά σημαντικά για κάθε blogger που θέλει να εμφανίζεται το blog του στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το Google Search Console έχει να κάνει φυσικά αποκλειστικά με τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, ενώ το Bing Webmaster Tool θα εισάγει το blog σου στα αποτελέσματα αναζήτησης της Bing, Yahoo! Search, Cortana Search, Edge Search και σε εκατοντάδες άλλες υπηρεσίες που χρησιμοποιούν την Bing.

Και στα δύο εργαλεία θα χρειαστεί να εισάγεις τα παρακάτω:

  • Τον σύνδεσμο του blog σου, ακριβώς όπως είναι (π.χ. https://inkstory.gr)
  • Το XML Sitemap του blog σου (στο WordPress το Yoast SEO θα σου δημιουργήσει ένα)
  • Να ρυθμίσεις σωστά το robots.txt αρχείο (αν δεν έχεις, στο WordPress μπορείς να φτιάξεις ένα με το Yoast SEO)
  • Να κάνεις Fetch and Render το blog σου ώστε να εισαχθεί στα αποτελέσματα αναζήτησης

Για να βρεις τα άρθρα σου στα αποτελέσματα αναζήτησης μετά τα παραπάνω βήματα, θα χρειαστεί να περάσουν πρώτα από μερικές ώρες μέχρι και μερικές ημέρες – ανάλογα πόσο γρήγορα θα μπορέσουν να κάνουν index το περιεχόμενο του blog σου τα Google και Bing bots.

Και στα δύο εργαλεία θα έχεις τη δυνατότητα να δεις ορισμένα βασικά στατιστικά του blog σου, όπως για παράδειγμα τι λέξεις κλειδιά πατάνε οι χρήστες και σε βρίσκουν στα αποτελέσματα αναζήτησης, καθώς επίσης και σφάλματα τα οποία μπορεί να προκύψουν στο blog σου. Αν υπάρχουν χαλασμένοι σύνδεσμοι που δεν οδηγούν πουθενά, θα το δεις από αυτά τα εργαλεία. Αν υπάρχει πρόβλημα με τις AMP σελίδες ή το blog σου κάνει περίεργα redirects, θα το δεις κι αυτό από εκεί. Με άλλα λόγια, και οι δύο υπηρεσίες είναι ουσιαστικά εργαλεία για κάθε blogger, επαγγελματία ή όχι.

Τα σωστά κοινωνικά δίκτυα

Για τους περισσότερους ανθρώπους, το Facebook είναι το πρώτο κοινωνικό δίκτυο το οποίο θα επισκεφτούν για να ανοίξουν μια σελίδα για το blog τους. Η αλήθεια, παρόλα αυτά, είναι πως αυτό είναι και το πρώτο πιο μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι bloggers. Ενώ το Facebook είναι αναμφισβήτητα το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, είναι επίσης και το χειρότερο στο να σου στέλνει κόσμο. Αρχικά, είναι δύσκολο να μαζέψεις αρκετά likes στην σελίδα σου. Ακόμα κι αν το κάνεις όμως, στην πραγματικότητα δεν θα βλέπουν όλοι τις δημοσιεύσεις που κάνεις, ακόμα κι αν σε ακολουθούν. Σε αυτό φυσικά ευθύνεται ο αλγόριθμος του Facebook και με τα Fake News να έχουν κατακτήσει τη θέση του Mark Zuckerberg, τα πράγματα έχουν δυσκολέψει ακόμα περισσότερο.

Αν θέλεις να μαζέψεις γρήγορα κόσμο στο blog σου, θα πρέπει να επιλέξεις και τα κοινωνικά δίκτυα που θα σου στείλουν γρήγορα και με ευκολία αρκετό κόσμο. Θα τα βάλω όλα σε μια σειρά παρακάτω, ώστε να ξέρεις από που να ξεκινήσεις.

Σημείωση: Αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα ασχολείσαι εξίσου πολύ με το Facebook, αλλά το κρατάς ως μια ακόμα μελλοντική πηγή επισκεψιμότητας.

Reddit – Το Reddit δεν έχει απλά εκατομμύρια χρήστες και εκατοντάδες κοινότητες, είναι το νούμερο ένα κοινωνικό δίκτυο για να μαζέψεις ποιοτικό κόσμο και σε γρήγορο χρονικό διάστημα. Απλά πάρε μέρος σε κοινότητες που αφορούν την ίδια θεματολογία με το blog σου και, αφότου διαβάσεις τους κανόνες της κάθε κοινότητας, ξεκίνα να δημοσιεύεις τα άρθρα σου εκεί. Στο Reddit μπορείς είτε να κερδίσεις πολύ γρήγορα κόσμο, είτε να σε κάνουν πολύ γρήγορα block και down vote. Ως εκ τούτου, ότι δημοσιεύεις φρόντιζε να είναι μοναδικό και ποιοτικό και να μην φαίνεται σαν spam ή fake news.

Twitter – Το Twitter είναι η πηγή των ειδήσεων και το σπίτι των bloggers. Είναι το νούμερο ένα κοινωνικό δίκτυο για να διαβάζεις άρθρα, να ενημερώνεσαι για διάφορα θέματα, να συζητάς με άλλους ανθρώπους και να χάνεις ατελείωτες ώρες από την ζωή σου διαβάζοντας αστεία tweets. Αν καταφέρεις να μαζέψεις followers στο Twitter και να κρατάς το προφίλ σου ενεργό και ενδιαφέρον, τότε έχεις μπει στο παιχνίδι.

Google Plus – Το Google+ έχει τις μεγαλύτερες κοινότητες από κάθε άλλο κοινωνικό δίκτυο και είναι ιδανικό για να μοιράζεσαι το περιεχόμενο του blog σου με ανθρώπους που παίρνουν μέρος σε κοινότητες που αφορούν συγκεκριμένες θεματολογίες. Μεταξύ αυτών των κοινοτήτων, θα βρεις και πάρα πολλές ελληνικές οι οποίες έχουν χιλιάδες ακόλουθους.

Pinterest – Το Pinterest είναι η go-to ιστοσελίδα για οποιονδήποτε ψάχνει ιδέες ή θέλει να αγοράσει κάτι. Από ιδέες για τατουάζ, ντύσιμο, ντεκόρ, μέχρι και ολόκληρα boards με TOP πράγματα, το Pinterest είναι ότι πιο μοντέρνο υπάρχει. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι χρήστες περνάνε αρκετά λεπτά αναζητώντας πράγματα και κάνοντας τα αναδημοσίευση.

Tumblr – Υπάρχει λόγος που η Yahoo! έδωσε 1.1 δισεκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει την συγκεκριμένη micro-blogging πλατφόρμα. Για το ελληνικό κοινό τουλάχιστον, το Tumblr είναι ιδανικό για φωτογράφους, filmmakers, designers, για quotes και για όσους έχουν ιστοσελίδα με πορνογραφικό περιεχόμενο. Είναι ιδανικό επίσης για μικρά κείμενα και για να μοιράζεσαι την μουσική σου.

Instagram – Αυτή την στιγμή, το Instagram είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο για mobile εφαρμογές. Όλοι μπαίνουν σε αυτό και όλοι κάθονται με τις ώρες αγναντεύοντας τις φωτογραφίες των φίλων τους. Προσπάθησε να επωφεληθείς από το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο ανεβάζοντας μικρά βιντεάκια, δημοσιεύοντας ενδιαφέρον stories και φωτογραφίες που αρμόζουν με τον σχεδιασμό και την ποιότητα του blog σου.

Snapchat – Το Snapchat είναι η καλύτερη εναλλακτική του Instagram και είναι ιδανικό για τους bloggers που θέλουν να προωθήσουν περισσότερο τον εαυτό τους ή affiliate προϊόντα που θέλουν να πουλάνε μέσω του blog τους. Εκατομμύρια blogs έχουν το δικό τους Snapchat προφίλ, και όχι αδίκως.

LinkedIn – Αν και το LinkedIn δεν είναι τόσο ξακουστό στην Ελλάδα, θα βρεις χιλιάδες Έλληνες μέσα και θα έχεις τη δυνατότητα όχι μόνο να προωθήσεις τον εαυτό σου και τα skills σου, αλλά και το περιεχόμενο του blog σου. Επίσης, αν θέλεις σοβαρούς αναγνώστες που σε παρακολουθούν και διαβάζουν πάντα αυτά που γράφεις, τότε το LinkedIn είναι το κοινωνικό δίκτυο που θα σε γνωρίσει με πολλούς τέτοιους ανθρώπους.

Σχετικά άρθρα:

BONUS: Ιστοσελίδες για bloggers που ασχολούνται με την φωτογραφία

500PX – Το 500px είναι μια από τις δημοφιλέστερες ιστοσελίδες για φωτογράφους. Η υπηρεσία σου επιτρέπει να ανεβάσεις τις φωτογραφίες σου και να τις οργανώσεις μέσα σε collections, καθώς επίσης και να ακολουθήσεις άλλους χρήστες. Οι φωτογράφοι έχουν επίσης τη δυνατότητα να επιλέξουν με ποια δικαιώματα χρήσης θέλουν να ανεβάσουν τις φωτογραφίες τους και μπορούν ακόμα και να τις πουλήσουν.

Flickr – Το Flickr είναι η πιο γνωστή ιστοσελίδα για φωτογράφους παγκοσμίως. Στην υπηρεσία έχεις τη δυνατότητα να κάνεις favorite τις αγαπημένες σου φωτογραφίες, να ακολουθείς άλλους χρήστες, να ανεβάζεις φωτογραφίες τις οποίες μπορείς να οργανώσεις με ετικέτες, τίτλους, περιγραφές και να τις προσθέτεις σε συγκεκριμένα άλμπουμ. Η υπηρεσία έχει επίσης πολύ καλό SEO, οπότε ανάλογα με τα δικαιώματα που έχεις δώσει για κάθε φωτογραφία, μπορείς να την εμφανίσεις και στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Unsplash – Το Unsplash είναι η πιο μοντέρνα ιστοσελίδα για να κατεβάζεις δωρεάν stock φωτογραφίες. Καθένας έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει ένα δωρεάν λογαριασμό και να ανεβάσει τις δικές του φωτογραφίες, τις οποίες θα μπορούν οι υπόλοιποι χρήστες να κατεβάζουν εντελώς δωρεάν. Τέλος, έχεις τη δυνατότητα να δημιουργείς τα δικά σου photo albums και να κάνεις like σε φωτογραφίες άλλων χρηστών, ή να τους ακολουθείς.

Πως να κάνεις τα σωστά άτομα follow

Όταν ανοίγουν νέες σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα για τα blogs τους, οι περισσότεροι bloggers τείνουν να κάνουν το ίδιο λάθος ξανά και ξανά: κάνουν follow όποιον χρήστη βρουν μπροστά τους έτσι ώστε να αυξήσουν τους followers τους. Αυτή η στρατηγική είναι λάθος καθώς οι χρήστες που θα σε κάνουν follow-back πολύ πιθανόν να μην ενδιαφερθούν ποτέ για το περιεχόμενο που δημοσιεύεις. Και όπως όλοι γνωρίζουμε, δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο απ’ το να έχεις πέντε χιλιάδες followers και δύο κλικ στις δημοσιεύσεις σου.

Για να μην κάνεις το ίδιο λάθος, κοίτα την ίδια στρατηγική με διαφορετική ματιά. Αντί να κάνεις follow όποιον βρεις μπροστά σου, μπες σε σελίδες άλλων blogs που έχουν την ίδια θεματολογία με εσένα και κάνε follow τους followers τους. Όχι αυτούς που ακολουθούν αυτοί, αλλά αυτούς που τους ακολουθούν και είναι ενεργοί χρήστες στις κοινοποιήσεις τους. Με αυτόν τον τρόπο θα μαζέψεις μόνο followers οι οποίοι ενδιαφέρονται για τη θεματολογία που γράφεις και θα είναι συνεχώς ενεργοί στις κοινοποιήσεις που δημοσιεύεις.

Στόχευσε σε λίγους αλλά καλούς

Εφόσον έχεις κάνει όλα τα παραπάνω, έφτασε η στιγμή να στοχεύσεις σε συγκεκριμένους ανθρώπους που τους ενδιαφέρει η θεματολογία για την οποία γράφεις, ή γνωρίζουν άλλους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για όσα γράφεις.

  • Μπορείς να στείλεις emails σε άτομα που γνωρίζεις ότι ενδιαφέρονται για την θεματολογία την οποία γράφεις και να τους ζητήσεις να προωθήσουν το email σου σε φίλους και γνωστούς τους που μπορεί να ενδιαφέρονται.
  • Μπορείς να δημοσιεύσεις το blog σου στα προσωπικά social media προφίλ σου και να ενημερώσεις τους φίλους σου για το νέο σου blog.
  • Ζήτα από φίλους σου να σε βοηθήσουν να προωθήσεις το blog σου αν δουν κάποιο άρθρο σου το οποίο τους ενδιαφέρει. Τίποτα δεν γίνεται με το ζόρι άλλωστε και το τελευταίο που θέλεις είναι να τους πιέσεις για κάτι που δεν θέλουν.

Αν κανένας από τους φίλους σου δεν ενδιαφέρεται για την θεματολογία που γράφεις ή δεν βλέπεις να είναι ενεργοί σε αυτό που κάνεις, τότε ρίξε μια ματιά σε αυτό το άρθρο.

Σκεπτόμενη προώθηση

Τι εννοείς θα με δουν ως spammer;

Ξέρω, ξέρω, επιτέλους έχεις ένα blog για το οποίο είσαι σίγουρος και θέλεις όλοι να μπουν, να το δουν και να διαβάσουν όλα όσα έγραψες. Το πρόβλημα, ωστόσο, είναι πως πολλές φορές γινόμαστε spammers και αντί να προωθούμε σωστά το υλικό μας, καταλήγουμε να τους ζαλίζουμε όλους. Αλλά μην αγχώνεσαι, όλοι τα ‘χουμε περάσει αυτά, απλά προσπάθησε να σταματήσεις αυτό το κακό συνήθειο.

Σκέψου μόνο πως βομβαρδίζονται όλοι κάθε μέρα από αιτήματα για να κάνουν like σε διάφορες σελίδες, να πάρουν μέρος σε γκρουπάκια, να πάνε εκεί, να κάνουν αυτό, να βοηθήσουν αυτόν και πάει λέγοντας. Το ίδιο πολύ πιθανόν να συμβαίνει και σε εσένα. Οπότε, βάλε τον εαυτό σου “στα παπούτσια τους” και προσπάθησε να καταλάβεις ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσεις το υλικό του blog σου, χωρίς να κάνεις spam.

Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείς να κάνεις είναι να γίνεις μέλος σε διάφορα γκρουπάκια στο Facebook και στο Google+. Βρες αυτά που αφορούν την ίδια θεματολογία και, βάση των κανόνων, για να μην γίνεις και spammer, δημοσίευσε το υλικό του blog σου. Εστίασε κυρίως σε κοινότητες που αφορούν το blogging, αλλά σε αυτές που είναι ενεργές με χρήστες που όντως κάθονται και διαβάζουν τα άρθρα. Τα γρουπάκια που απλά έχουν spammers είναι τα πιο ανούσια μέρη για να μοιράζεσαι το περιεχόμενο σου, καθώς κανένας δεν πρόκειται να το διαβάσει.

Χρησιμοποίησε τα “μικρά μέρη

Όταν είσαι blogger και θέλεις να προωθήσεις το blog σου, τότε πρέπει να έχεις το σύνδεσμο του blog σου σε όποιο σημείο του διαδικτύου μπορείς. Το domain name σου θα πρέπει να φαίνεται παντού, ξεκινώντας από την προσωπική υπογραφή που έχεις στο τέλος κάθε email σου. Κάθε πάροχος email (συμπεριλαμβανομένων του Gmail, Outlook, Yahoo! κ.α.) παρέχει την επιλογή να έχεις την δική σου υπογραφή στο τέλος κάθε email που στέλνεις. Φρόντισε λοιπόν να έχεις εκεί έναν ενεργό σύνδεσμο προς το blog σου.

Μπορεί να έχεις δημιουργήσει μια σελίδα στο Facebook για το blog σου, ή σε οποιοδήποτε κοινωνικό δίκτυο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να βάλεις το σύνδεσμο και στην περιγραφή των προσωπικών σου προφίλ. Με αυτό τον τρόπο, αν μπει κάποιος στο προφίλ σου και δεν ξέρει πως έχεις blog, θα το δει απευθείας από τις πληροφορίες σου. Αν θέλεις να το προωθήσεις ακόμα περισσότερο, δημοσίευσε μια φωτογραφία με το λογότυπο ή την αρχική σελίδα του blog σου στα κοινωνικά δίκτυα με τον προσωπικό σου λογαριασμό και φρόντισε να βάλεις και τον σύνδεσμο.

Guest blogging

Έχω αναφέρει εκατοντάδες φορές για τη σημασία του guest blogging και τα οφέλη που παρέχει στους bloggers. Με το guest blogging θα αυξήσεις το SEO του blog σου, θα κάνεις πιο γνωστό το όνομα σου και θα αυξήσεις την κίνηση στο blog σου. Η referral κίνηση από άλλες ιστοσελίδες είναι σίγουρα βασική και θα σε βοηθήσει αρκετά. Μην ξεχνάς επίσης πως από το guest blogging μπορείς να γνωρίσεις διάφορους bloggers και να ξεκινήσεις συνεργασίες μαζί τους.

Διάβασε επίσης: Τι είναι το Guest Blogging και πως μπορεί να σε ωφελήσει

Μέχρι και σήμερα, το guest blogging θεωρείται ένα από τα πιο βασικά πράγματα που πρέπει να κάνουν οι bloggers. Αν θέλεις η Google να αυξήσει το search ranking σου, τότε πρέπει να μαζέψεις όσο το δυνατόν πιο πολλά backlinks γίνεται. Και ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για να μαζέψεις backlinks είναι μέσω του guest blogging.

Σύνοψη… εσύ πως προωθείς ένα καινούργιο blog που μόλις έφτιαξες;

Να-γιατί-διέγραψα-2.000-συνδρομητές-από-το-newsletter-μου.
Εικόνα από: The Culture Trip

Εν τέλη, δεν είναι και λίγα αυτά που πρέπει να κάνεις για να προωθήσεις το καινούργιο σου blog, αλλά ορισμένα είναι ιδιαίτερα σημαντικά. Η αλήθεια, παρόλα αυτά, είναι πως αν ασχοληθείς αρκετά με το SEO, μετά δεν θα σε ενδιαφέρει και ιδιαίτερα ο κόσμος που παίρνεις από τις δημοσιεύσεις και τα κοινωνικά δίκτυα. Άλλωστε, το SEO που φέρνει κόσμο από τις μηχανές αναζήτησης, σημαίνει πως ταυτόχρονα αυξάνει και τους followers σου στα κοινωνικά δίκτυα (εφόσον φροντίσεις πως έχεις βάλει social κουμπιά προς τις σελίδες σου).

Εσύ με ποιον τρόπο προσπαθείς να προωθήσεις το blog σου και τι αποτελέσματα βλέπεις; Θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις σου και τις εμπειρίες σου στα σχόλια παρακάτω.

Καινούργιο blog; Συμβουλές για το πως να το προωθήσεις γρήγορα
5 (100%) 4 votes

θΕΛΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΟ INKSTORY;

Κάνε τις αγορές σου από το Creative Market και ακολούθησε το Inkstory στο Facebook, στο Twitter, στο YouTube και στο Instagram.

Ακριβώς αυτό που ήθελες πάντα. Σε e-mail μορφή.

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας. Βρες το νόημα της ζωής. Χωρίς spam, χωρίς περιττό υλικό και με μπόλικες εκπλήξεις.