Τρίτη, 19 Μαρτίου, 2024

4 τρόποι για να επωφεληθείς από τα Instagram Stories

Share

Λογικά θα έχεις παρατηρήσει – και πολύ πιθανόν να έχεις ήδη χρησιμοποιήσει – τα Instagram Stories. Ένα νέο χαρακτηριστικό το οποίο σου επιτρέπει να δημοσιεύεις σύντομα βίντεο ή φωτογραφίες που εμφανίζονται σε κάθε χρήστη για μια μόλις φορά και διαρκούν για λίγα μόλις δευτερόλεπτα.

Το νέο χαρακτηριστικό με τα Instagram Stories φαίνεται πως το χρησιμοποιούν όλο και περισσότεροι άνθρωποι, και αυτό το καθιστά ως μια πολύ καλή ευκαιρία για να επωφεληθείς από αυτό ως blogger.

Μη θέλοντας να θίξω τον Mark Zuckerberg ή την ομάδα πίσω από το Facebook, όλοι γνωρίζουμε πως τα Instagram Stories είναι μια αντιγραφή του Snapchat. Προφανώς αυτό δεν έχει καμία απολύτως σημασία με τα παρακάτω που θα αναφέρω, αλλά κράτα στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου πως μπορείς να ακολουθήσεις τις παρακάτω “στρατηγικές” και στο Snapchat προφίλ σου.

1. “Παίξε” με τους followers σου

Τα Instagram Stories είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να κάνεις τους followers σου να περιμένουν με “αγωνία” το επόμενο άρθρο, e-book, βιβλίο ή fashion look σου. Για παράδειγμα, θα μπορούσες να δημοσιεύσεις ένα sneak-peek του επόμενου βιβλίου σου, ή αν είσαι fashion blogger τότε κάποιο προϊόν ή ένδυμα ώστε να τραβήξεις την προσοχή του κοινού σου.

Ένα καλό παράδειγμα είναι αυτή η δημοσίευση που έκανα πριν από λίγες εβδομάδες, δίνοντας ένα sneak-peek στους αναγνώστες μου από το εξώφυλλο του βιβλίου μου. Αν και ήταν post και όχι story, έπιασες το νόημα.

Ως blogger, έχεις την ευκαιρία να μοιραστείς με το κοινό σου ένα story το οποίο θα έχει ως σκοπό να μετατρέψει έναν follower – που πολύ πιθανόν να είναι απλά ένας follower και όχι αναγνώστης – σε αναγνώστη, εφόσον αυτό που δημοσίευσες είναι αρκετά ενδιαφέρον.

2. Οι γνώμες των αναγνωστών σου

Δεν είσαι αρκετά σίγουρη ποιο ζακετάκι να πάρεις από τα Zara; Ή ποια θα ήταν η κατάλληλη DSLR φωτογραφική μηχανή για τις φωτογραφήσεις των άρθρων σου; Ζήτα βοήθεια από τους Instagram followers σου! Τα Instagram Stories είναι ότι πρέπει για κάτι τέτοιο. Δημοσίευσε ένα σύντομο βίντεο ή μια φωτογραφία ζητώντας από τους followers σου να σου δώσουν μια συμβουλή ή να σου πουν την γνώμη τους προτού πάρεις την τελική απόφαση.

Με αυτόν το τρόπο όχι μόνο θα λυθεί το “πρόβλημα” σου μέσα σε λίγα λεπτά, αλλά και το κοινό σου θα νιώσει πιο συναισθηματικά δεμένο μαζί σου και περισσότερο ως φίλος, παρά ως αναγνώστης.

3. Κράτα το κοινό σου Up to Date

Έχεις πολλές δουλειές και δεν προλαβαίνεις; Μήπως αντιμετωπίζεις προβλήματα με τη σύνδεση στο σπίτι; Μήπως σου έτυχε κάτι και πρέπει να φύγεις; Συμβαίνει και στους καλύτερους και κάποιες φορές είναι αδύνατο να δημοσιεύσεις ένα άρθρο που υποσχέθηκες στην ώρα του.

Η ευγένεια του να ποστάρεις ένα tweet και να εξηγήσεις για ποιο λόγο το άρθρο σου δεν θα είναι έτοιμο την ώρα ή την μέρα που υποσχέθηκες ότι θα το δημοσίευες είναι ότι πρέπει. Αλλά ένα σύντομο βίντεο κάνει το όλο θέμα πιο προσωπικό με αποτέλεσμα το κοινό σου όχι μόνο να σε “συγχωρέσει” αλλά και να δεθεί περισσότερο μαζί σου.

4. Δείξε τον καλύτερο σου εαυτό

Δεν είναι πάντα εύκολο για έναν blogger να γράψει κάτι προσωπικό ή συναισθηματικό. Για έναν vlogger, ωστόσο, είναι πιο εύκολο γιατί αντί να γράψει, μιλάει σε βίντεο. Ως εκ τούτου, μερικά προσωπικά ή συναισθηματικά Instagram Stories μπορούν να σε κάνουν να δεθείς περισσότερο με το κοινό σου και το κοινό σου με εσένα.

Επέτρεψε στο κοινό σου να “έρχεται” μαζί σου καθώς πας για ψώνια στα εμπορικά κέντρα, καθώς γράφεις το επόμενο άρθρο σου, ετοιμάζεσαι να κάνεις μια αλλαγή στο look σου ή στο design του blog σου και πάει λέγοντας.

Με τη σωστή διαχείριση των Instagram Stories μπορείς εύκολα και γρήγορα να κάνεις το κοινό σου να δεθεί περισσότερο μαζί σου και με τις ιστορίες που γράφεις. Μην τους αφήνεις να παραμένουν απλά followers, καν ‘τους αναγνώστες σου!

Εσύ χρησιμοποιείς τα Instagram Stories ή το Snapchat; Ποιο story σου έπιασε περισσότερο και τι θεωρείς ότι αγαπάνε να βλέπουν οι followers σου από εσένα;

Παναγιώτης Σακαλάκης
Παναγιώτης Σακαλάκηςhttps://inkstory.gr
Ο Παναγιώτης Σακαλάκης, με βάση το Κιλκίς, είναι Web Designer & Blogger, ιδρυτής της Inkstory Ο.Ε., του TechGuides και του TechWise Insider, καθώς επίσης & Host στα «The Blogging Dispatch» & «TechGuides» Podcasts. Όποτε δεν γράφει, βρίσκεται σε κάποιο βουνό με το Hard-Trail ποδήλατο του.

5 ΣΧΟΛΙΑ

0 0 ψήφοι
Article Rating
Εγγραφή
Ειδοποίηση για
guest
5 Comments
Παλαιότερα
Νεότερα Top Σε Ψήφους
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Διαβάστε Επίσης

Αναζητάς περισσότερα;