Αν υπάρχει ένα κοινωνικό δίκτυο το οποίο ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα για την εκπληκτική του ανάπτυξη, αυτό είναι σίγουρα το Pinterest. Σύμφωνα με το Wersm, το Pinterest κατάφερε να αυξήσει το κοινό του κατά 81% χτυπώντας τους 100 εκατ. ενεργούς χρήστες μηνιαία αυτόν τον Σεπτέμβριο.

Οι επιχειρήσεις στρέφονται προς το Pinterest όλο και περισσότερο προσπαθώντας να αυξήσουν το κοινό και τις πωλήσεις τους, και το ίδιο πρέπει να κάνεις κι εσύ. Αν θέλεις να είσαι “μέσα σε όλα” και να αυξάνεις το κοινό σου όσο το δυνατόν περισσότερο, τότε το Pinterest είναι “must” για να προσελκύσεις νέους πελάτες ή αναγνώστες – απλά πρέπει να το χρησιμοποιήσεις με το σωστό τρόπο.

Το Pinterest ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών του προσφέροντας την επιλογή να δημοσιεύουν μικρές ή μεγάλες εικόνες με αντικείμενα, ιδέες και προϊόντα που θεωρούν ενδιαφέρον. Αυτές οι εικόνες θα μπορούσαν να περιέχουν νόστιμες συνταγές, κουρέματα, αυτοκίνητα, συμβουλές και κόλπα, μόδα και πολλά άλλα τα οποία οι χρήστες σχολιάζουν, κάνουν like ή αναδημοσιεύουν (repin).

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις το κοινό του blog σου, είναι να εκμεταλλευθείς τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι χρήστες στο Pinterest. Θα πρέπει να δημοσιεύεις pins τα οποία θα τραβάνε το ενδιαφέρων των χρηστών και θα λαμβάνουν όσο το δυνατόν περισσότερα likes και repins γίνεται. Για να το κάνεις αυτό, μπορείς να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές – αν όχι τεχνικές.

Προτού ξεκινήσω με τις συμβουλές, θα πρέπει να γνωρίζεις τα εξής:

  • Το “Pin” σημαίνει καρφίτσωμα και είναι η δημοσίευση
  • Το “Repin” είναι η αναδημοσίευση
  • Τα “Likes” είναι τα ‘Μου αρέσει’
  • Τα “Boards” είναι η πίνακες στους οποίους προσθέτεις τα pins (δημοσιεύσεις)
  • Τα “Comments” είναι τα σχόλια

Δημοσίευε ψηλές και μεγάλες εικόνες – Σύμφωνα με αρκετές έρευνες που έγιναν για τις δημοσιεύσεις που πραγματοποιούνται καθημερινά στο Pinterest, τα Pins με ψηλές και μεγάλες φωτογραφίες φαίνεται πως προσελκύουν περισσότερους χρήστες και λαμβάνουν περισσότερα likes και repins. Επίσης, τα infographics φαίνεται πως είναι πάρα πολύ δημοφιλείς στο κοινωνικό δίκτυο – για να δημιουργήσεις τα δικά σου infographics μπορείς να χρησιμοποιήσεις υπηρεσίες όπως το Piktochart και το Vizualize.

Βελτιστοποίησε τις περιγραφές των pin σου – Όταν δημοσιεύεις ένα pin από ένα άρθρο σου, μην ξεχνάς να προσθέτεις το σύνδεσμο που οδηγεί σε αυτό στη περιγραφή. Επίσης οι λέξεις-κλειδιά και τα hashtags θα βοηθήσουν τα pins σου να εμφανίζονται σε συναφή μέρη στα αποτελέσματα αναζήτησης ώστε να σε βρίσκουν περισσότεροι χρήστες.

Πίνακες και ονομασίες – Όσο πιο συγκεκριμένος είναι ο τίτλος ενός πίνακα (board) σου, τόσο το καλύτερο. Για παράδειγμα, εάν είσαι fashion blogger, αντί να ονομάσεις ένα πίνακα “Μόδα,” ονόμασε τον “Ανδρική Μόδα.” Στη συνέχεια, θα μπορείς να δημιουργήσεις έναν ακόμη πίνακα με τίτλο “Γυναικεία Μόδα,” με αποτέλεσμα οι χρήστες να ακολουθούν μόνο αυτά που τους ενδιαφέρουν.

Γέμισε τους πίνακες σου – Προτού ξεκινήσεις να ακολουθείς άλλους χρήστες ή να διαφημίζεις το Pinterest προφίλ σου, φρόντισε κάθε πίνακας να έχει τουλάχιστον από 6-7 pins. Κανένας δεν θα ακολουθήσει έναν άδειο πίνακα.

Δημιούργησε ένα ‘top Pins’ πίνακα – Με αυτόν τον τρόπο θα λες στους ακόλουθους σου ποια pins σου είναι πιο δημοφιλής και θα τους ενθαρρύνεις να τα δημοσιεύουν κι αυτοί.

Βελτιστοποίησε τις περιγραφές στους πίνακες – Σε κάθε πίνακα που θα δημιουργείς, βάζε και μια περιγραφή η οποία θα αναφέρει πιο αναλυτικά περί τίνος πρόκειται.

Δημοσίευε pins και από άλλους χρήστες – Όταν βλέπεις κάτι το οποίο σε ενδιαφέρει, δημοσίευε το σε έναν συγκεκριμένο πίνακα. Μπορείς να δημοσιεύεις και από άλλες ιστοσελίδες προσθέτοντας το Pin It κουμπί στον περιηγητή σου. Να δημοσιεύεις άρθρα τα οποία έχουν να κάνουν με τη θεματολογία του blog σου και πιστεύεις πως οι ακόλουθοι σου θα τα βρουν ενδιαφέρον.

Don’t forget to engage! – Με τον όρο ‘engage’ εννοώ να απαντάς στα σχόλια των χρηστών σου όπως κάνεις και στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Επίσης, όπως προανέφερα και παραπάνω, να κάνεις repin και likes σε δημοσιεύσεις άλλων χρηστών, όπως ακριβώς κάνουν και αυτοί σε εσένα.

Χρησιμοποίησε τα analytics – Παρακολουθώντας τα Pinterest analytics βλέπεις ποια Pins είναι πιο δημοφιλής. Αυτό θα σου επιτρέψει να προγραμματίσεις τα μελλοντικά σου pins με βάση το ενδιαφέρον των ακόλουθων σου.

Γίνε μέλος σε group boards – Τα group boards είναι τα boards στα οποία εσύ και άλλοι χρήστες μπορείτε να δημοσιεύετε pins βάση της θεματολογίας του board. Για παράδειγμα, αν είσαι fashion blogger, μπορείς να ψάξεις για fashion group boards, να γίνεις μέλος και να ξεκινήσεις να δημοσιεύεις pins τα οποία αφορούν τη μόδα. Μην το παρακάνεις, ωστόσο, γιατί κανένας δεν θέλει να βλέπει συνεχές ειδοποιήσεις από pins σου.

Πρόσθεσε το Pinterest στο blog σου – Ενημέρωσε τους αναγνώστες σου πως είσαι ενεργός και στο Pinterest και προσκάλεσε τους να σε ακολουθήσουν κι εκεί. Επίσης, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και διάφορα plugins (για WP) τα οποία θα προσθέτουν το Pin It κουμπί κάτω / πάνω από κάθε άρθρο σου αλλά και στις φωτογραφίες των άρθρων σου. Ειδάλλως, ρίξε μια ματιά εδώ.

Παρακολούθα τους ανταγωνιστές σου – Ρίξε μια ματιά στα προφίλ των ανταγωνιστών σου και δες τι δημοσιεύουν και ποια pins τους έχουν τα περισσότερα likes και σχόλια. Χρησιμοποίησε αυτή τη “τεχνική” ως έμπνευση για τα δικά σου pins και boards.

Επέλεξε το σωστό εξώφυλλο για τους πίνακες σου – Προσέλκυσε περισσότερους χρήστες με τη χρήση εντυπωσιακών εξώφυλλων. Eye-catching 😉

Ένα infographic για να πάρεις συν μια ιδέα περί τίνος πρόκειται το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο.

Ελπίζω να βοήθησα, happy pinning!

Να το αγαπάς το Pinterest, μπορεί να σε πάει ψηλά!
5 (100%) 1 vote