Πέμπτη, 14 Μαρτίου, 2024

Πόσο κόσμο πρέπει να έχει ένα blog για να βάλει AdSense διαφημίσεις;

Share

Αμφιβάλλω αν μπορώ να μετρήσω τις φορές που με ρωτήσατε για το πόσο κόσμο πρέπει να έχει ένα blog για να βάλει τις διαφημίσεις της Google AdSense. Η αμέσως επόμενη ερώτηση είναι επίσης για το αν όντως αξίζει να προβάλλεις διαφημίσεις στο blog σου ή να περιμένεις έως ότου αυξηθεί αρκετά ο κόσμος. Σε αυτό το άρθρο, θα απαντήσω και στις δύο ερωτήσεις, αλλά και σε ακόμα περισσότερες.

Πρώτα απ’ όλα, αξίζει αναφέρω πως έχω ήδη γράψει έναν πλήρη οδηγό για το πως να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό στην Google AdSense και πως να δημιουργήσεις στη συνέχεια τις διαφημίσεις και να τις περάσεις στο blog σου. Έχω ανεβάσει και βίντεο στο YouTube Κανάλι του Inkstory για τις αυτόματες διαφημίσεις της AdSense και πως λειτουργούν.

Βίντεο οδηγός για το τι είναι οι αυτόματες διαφημίσεις της Google AdSense και πως μπορείς να τις περάσεις στο WordPress blog σου.

Αρχικά, τι είναι η Google AdSense και γιατί την προτιμούν οι περισσότεροι;

Ας ξεκινήσουμε αρχικά από τα βασικά. Η Google AdSense – στα συμφραζόμενα – είναι το μεγαλύτερο διαφημιστικό δίκτυο στον κόσμο αυτή την στιγμή που γράφεται το άρθρο. Με απλά λόγια, όμως, είναι μια υπηρεσία που σου επιτρέπει να δημιουργείς διαφημίσεις και να τις προσθέτεις στην ιστοσελίδα/blog σου.

Η εταιρεία έχει πληρώσει πολλά δισεκατομμύρια μέχρι σήμερα στους χρήστες που την χρησιμοποιούν και εξακολουθεί να το κάνει μιας και υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον τόσο προς αυτήν, όσο και προς την Adwords, την εταιρεία όπου οι διαφημιστές χρησιμοποιούν για να προωθούν τα προϊόντα τους.

Η σειρά της διαδικασίας πάει ως εξής: Οι διαφημιστές (επιχειρήσεις και ιδιώτες) χρησιμοποιούν την Google Adwords για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους τόσο στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης, όσο και σε διαφημίσεις που προβάλλονται σε διάφορες ιστοσελίδες μέσω της AdSense. Όσο πιο πολλοί διαφημιστές υπάρχουν, τόσες πιο πολλές διαθέσιμες διαφημίσεις υπάρχουν για τους bloggers.

Πως λειτουργούν οι διαφημίσεις της Google AdSense; Μπορώ να επιλέξω ποιες να εμφανίζω και ποιες όχι;

Όταν τοποθετείς διαφημίσεις της Google AdSense στο blog σου, το δίκτυο θα ξεκινήσει να εμφανίζει εκατοντάδες διαφορετικές διαφημίσεις από διάφορες επιχειρήσεις, ιστοσελίδες, ηλεκτρονικά καταστήματα και πάει λέγοντας. Κάθε χρήστης θα βλέπει διαφορετικές διαφημίσεις ανάλογα με το ιστορικό και τα cookies που έχει στον browser (περιηγητή) του. Αυτό σημαίνει πως όταν εγώ σερφάρω στο διαδίκτυο και αναζητώ για αγορά ενός νέου laptop, αν μπω στο blog σου κατά πάσα πιθανότητα θα μου εμφανίσει διαφημίσεις για laptops. Αυτό είναι καλό καθώς έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες για να κάνω κλικ πάνω σε κάποια διαφήμιση σου ώστε να δω ένα laptop που μου άρεσε.

Οι χρήστες δεν έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ποιες διαφημίσεις θα εμφανίζονται στα blogs τους. Παρόλα αυτά, έχουν την δυνατότητα να αφαιρέσουν ορισμένες ιστοσελίδες ή επιχειρήσεις απ’ το να εμφανίζουν τις διαφημίσεις τους στα blogs τους. Ως εκ τούτου, αν για παράδειγμα δεν θέλεις να εμφανίζονται διαφημίσεις στο blog σου από μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα, τότε έχεις την δυνατότητα να την αφαιρέσεις.

Εκτός από τις συγκεκριμένες ιστοσελίδες, οι χρήστες έχουν επίσης την δυνατότητα να επιλέξουν να μην εμφανίζονται συγκεκριμένες κατηγορίες διαφημίσεων, όπως για παράδειγμα διαφημίσεις οι οποίες αφορούν τα καζίνο, τα τυχερά παιχνίδια και τα στοιχήματα.

Πόσο κόσμο πρέπει να έχει ένα blog για να βάλει AdSense διαφημίσεις;

Η επισκεψιμότητα ενός blog δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο για το αν το διαφημιστικό δίκτυο εγκρίνει ένα blog ή όχι. Ακόμα και αν διαβάζεις το blog σου μόνο εσύ, μπορείς πάλι να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό και να στείλεις έγκριση για να χρησιμοποιήσεις το δίκτυο. Παρόλα αυτά, αυτό δεν σημαίνει πως η AdSense εγκρίνει όλα τα blogs και καθώς περνάνε τα χρόνια γίνεται ολοένα και πιο αυστηρή με αυτά που ζητάει.

Προτού προσπαθήσεις να στείλεις αίτηση για να σε δεχθεί η υπηρεσία, πρέπει πρώτα να εστιάσεις στο blog σου και να δεις μήπως πρέπει να κάνεις ορισμένες αλλαγές σε αυτό, έτσι ώστε να έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες για να σε εγκρίνει το δίκτυο. Μερικές από αυτές τις αλλαγές θα τις αναφέρω παρακάτω, καθώς επίσης και άλλες συμβουλές που είναι σημαντικές.

  • Ποιοτικό περιεχόμενο: Ακριβώς όπως το διάβασες. Η Google AdSense δεν εγκρίνει πλέον blogs τα οποία δεν παρέχουν ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο. Τα blogs που αντιγράφουν άρθρα από άλλα blogs συχνά δεν εγκρίνονται από το δίκτυο, αλλά η αλήθεια είναι πως τους έχω δει να εγκρίνουν τέτοια blogs εφόσον έχουν πολύ καλό σχεδιασμό και καλή δόμηση.
  • Σχεδιασμός: Το blog θα πρέπει να έχει επαγγελματικό σχεδιασμό και ο κώδικας του να είναι σωστά δομημένος. Θα πρέπει επίσης να είναι mobile-friendly και προτείνεται να χρησιμοποιεί SSL (HTTPS) Πιστοποιητικό.
  • Βασικές σελίδες: Μεγάλο ρόλο παίζουν επίσης και οι σελίδες που έχεις στο blog. Θα πρέπει οπωσδήποτε να έχεις μια Σχετικά σελίδα, Όρους Χρήσης, Πολιτική Απορρήτου και μια σελίδα επικοινωνίας. Όλες οι σελίδες θα πρέπει να είναι ορατές και να βρίσκονται είτε στο μενού του blog σου, είτε σε κάποιο σημείο του footer.
  • Μη επιτρεπόμενο περιεχόμενο: Η ιστοσελίδα δεν θα πρέπει να περιλαμβάνει περιεχόμενο το οποίο αφορά το hacking, ανήθικους οδηγούς, παράνομο περιεχόμενο, πορνογραφικό περιεχόμενο ή άρθρα τα οποία μπορούν να προστεθούν σε οποιαδήποτε από αυτές τις κατηγορίες.
  • Custom Domains: Σύμφωνα με αρκετούς bloggers, έχεις έως και 300% μεγαλύτερη πιθανότητα να σε εγκρίνει η AdSense αν το blog σου έχει ένα custom domain name και όχι κάτι μεταξύ π.χ. inkstory.wordpress.com ή inkstory.weebly.com και πάει λέγοντας. Ορισμένα δωρεάν custom domains ίσως λειτουργήσουν όμως.
  • Επιτρεπόμενη ηλικία: Θα πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών για να μπορέσεις να στείλεις αίτηση για την υπηρεσία. Αν βάλεις ψεύτικη ηλικία, αγαπητέ νεαρέ blogger, δεν θα καταφέρεις τίποτα, καθώς στη συνέχεια απαιτείται τραπεζικός λογαριασμός με τα ίδια στοιχεία.

Αν δεν είσαι σίγουρος για το αν πληρείς τα παραπάνω, μπορείς να προσλάβεις έναν web developer/designer για να τα ελέγξει, ή μπορείς να αφήσεις το σχόλιο σου στο τέλος του άρθρου προσθέτοντας τον σύνδεσμο του blog σου στο ανάλογο πεδίο και θα το κοιτάξω εγώ. Παρόλα αυτά, ακόμα και αν στείλεις αίτηση αλλά δεν σε δεχτούν, δεν ήρθε το τέλος του κόσμο, καθώς θα έχεις την δυνατότητα για να ξανά κάνεις αίτηση μόλις διορθώσεις όλα τα απαραίτητα μη ολοκληρωμένα ζητήματα.

Πόσο κόσμο πρέπει να έχει ένα blog για να βγάλει χρήματα;

Δυστυχώς, η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι πολύ περίπλοκη και δύσκολη ακόμα και για ένα άτομο όπως εγώ που μπλογκάρω για πάνω από μια δεκαετία και έχω βγάλει αρκετές χιλιάδες ευρώ από την Google AdSense. Βλέπεις, ο αλγόριθμος της υπηρεσίας είναι αρκετά περίπλοκος και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ακόμα και τα άτομα που δουλεύουν στην εταιρεία να μην γνωρίζουν πως ακριβώς λειτουργεί.

Ας ξεκινήσουμε όμως από τα βασικά της λειτουργίας της:

  1. Η κίνηση που έχει το blog
  2. Τα κλικ που γίνονται πάνω στις διαφημίσεις
  3. Ο αριθμός αναγνωστών που έχουν ενεργοποιημένο κάποιο adblock σύστημα
  4. Αν υπάρχει AMP στο blog
  5. Ο αριθμός των διαφημίσεων που προβάλλονται και τα σημεία στα οποία έχεις τοποθετήσει τις διαφημίσεις
  6. Η γλώσσα του blog

Θα αναλύσω τα παραπάνω αναλυτικά, αλλά βάση της εμπειρίας μου για πάνω από μια δεκαετία, έχω πλέον καταλήξει πως ο αλγόριθμος της εταιρείας λειτουργεί εστιάζοντας στην παραπάνω λίστα (προφανώς δεν είμαι και ο μόνος, καθώς με μια γρήγορη αναζήτηση θα δεις πως αρκετοί συμφωνούν με τα παραπάνω που αναφέρω).

1. Η κίνηση που έχει το blog

Όσο πιο πολύ κόσμο έχει το blog σου, τόσο πιο αυξημένα έσοδα θα βλέπεις. Παρόλα αυτά, ακόμα και ένα blog που έχει πάρα πολύ κόσμο δεν σημαίνει πως βγάζει εξίσου πολλά χρήματα όσο βγάζει ένα μικρότερο blog. Παρεπιπτώντος, έχω υπάρξει μάρτυρας σε αυτό πάρα πολλές φορές. Αλλά σε γενικές γραμμές, η κίνηση παίζει καθοριστικό ρόλο.

Έχω δει τεχνολογικά blogs που με 2,000 επισκέψεις ημερησίως βγάζουν περίπου 400-600 ευρώ μηνιαίως. Έχω δει lifestyle blogs με 3,000 επισκέψεις ημερησίως να βγάζουν περίπου 100-300 ευρώ μηνιαίως και travel blogs με 2,000 – 4,000 επισκέψεις ημερησίως να βγάζουν από 500 έως και 1,000 ευρώ μηνιαίως. Κάθε blog είναι διαφορετικό, τόσο εξαιτίας της θεματολογίας του, όσο και εξαιτίας των άρθρων που γράφει.

Με άλλα λόγια, δεν μπορείς να υπολογίσεις στα σίγουρα πόσα χρήματα μπορεί να βγάλει ένα blog. Για παράδειγμα, έχω δει ένα travel blog με 2,500 επισκέψεις ημερησίως να βγάζει περίπου 500-700 ευρώ μηνιαίως, ενώ ένα άλλο travel blog με τις ίδιες επισκέψεις να βγάζει 100-200 ευρώ μηνιαίως. Αλλά θα δούμε παρακάτω γιατί συμβαίνει αυτό.

2. Τα κλικ που γίνονται πάνω στις AdSense διαφημίσεις

Αν και έχει αναφερθεί αρκετές φορές σε διάφορα forums πως μετά από ένα σημείο η Google AdSense σε πληρώνει κάτι λίγα και για τις προβολές, στην πραγματικότητα τα κλικ είναι αυτά που μετράνε περισσότερο απ’ όλα. Όσα πιο πολλά κλικ έχουν οι διαφημίσεις σου, τόσα πιο πολλά χρήματα θα βγάζεις. Για να καταφέρεις όμως να έχεις πολλά κλικ, θα πρέπει να έχεις μεγάλα άρθρα (τα οποία αποδεικνύεται πως φέρνουν το μεγαλύτερο εισόδημα απ’ όσες δοκιμές έχω κάνει και απ’ όσα στατιστικά έχω δει), να σε εμπιστεύονται οι αναγνώστες σου και να τοποθετείς τις διαφημίσεις στα σωστά σημεία (περισσότερα γι ‘αυτό παρακάτω).

3. Ο αριθμός αναγνωστών που έχουν ενεργοποιημένο κάποιο adblock σύστημα

Ζούμε σε μια εποχή που εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση κάποιο adblock πρόσθετο το οποίο αφανίζει τις διαφημίσεις από κάθε ιστοσελίδα. Υπάρχει επίσης μεγάλη περίπτωση να κάνεις και εσύ το ίδιο και αυτή την στιγμή που διαβάζεις αυτό το άρθρο να μην βλέπεις καν τις διαφημίσεις στο blog σου επειδή χρησιμοποιείς adblock. Το θεωρώ λίγο ειρωνικό, βέβαια, καθώς διαβάζεις το άρθρο για να δεις με ποιον τρόπο θα βγάλεις χρήματα από το blog σου, αλλά βοηθάς και εσύ στο να βγάζουν λιγότερα οι bloggers.

Όταν βγήκαν για πρώτη φορά τα πρώτα adblocks, ήταν επειδή τότε υπήρχαν πάρα πολλές ιστοσελίδες που πρόβαλλαν εκνευριστικές διαφημίσεις, pop-up παράθυρα, pop-under παράθυρα και ad-units τα οποία μπέρδευες με κανονικά κείμενα. Παρόλα αυτά, οι περισσότερες ιστοσελίδες στις μέρες δεν παρέχουν τέτοιες διαφημίσεις και αυτό συμβαίνει για αρκετούς λόγους, με τον κύριο να είναι πως οι ιστοσελίδες με pop-ups διαφημίσεις έχουν χαμηλομένο SEO από την Google. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο adblock πρόσθετο εδώ και χρόνια και ήταν πολύ λίγες οι στιγμές που εκνευρίστηκα με κάποια ιστοσελίδα.

4. Αν υπάρχει AMP στο blog

Αν και οι περισσότεροι προγραμματιστές και bloggers απεχθάνονται την AMP τεχνολογία της Google, όσοι έχουν το έχουν προσθέσει στα blogs τους έχουν δει μεγάλη αύξηση στα έσοδα τους, συμπεριλαμβανομένων και του Inkstory, όπου είδα έως και 40% αύξηση στα έσοδα μετά το πρώτο δίμηνο.

Όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο, το AMP σχεδιασμό το βλέπουν μόνο όσοι επισκέπτονται το blog σου από τα αποτελέσματα της Google ή της Bing και μόνο όσοι το επισκέπτονται από κάποια mobile συσκευή. Δεν το βλέπουν αυτοί που χρησιμοποιούν υπολογιστές, laptops ή tablets. Παρόλα αυτά, μπορούν να το δουν αν γνωρίζουν πως να αλλάξουν τον σύνδεσμο ενός άρθρου, αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει σε αυτό το σημείο.

Μιας και τα blogs που έχουν AMP είναι αρκετά πιο γρήγορα στις mobile συσκευές, οι διαφημίσεις φορτώνουν επίσης κατευθείαν και συχνά προστίθενται σε αρκετά σημεία ενός άρθρου ή μιας σελίδας, με αποτέλεσμα τα αυξημένα κέρδη. Αρκετές φορές έχω παρατηρήσει επίσης μεγαλύτερο PPC (Pay Per Click / Πληρωμή ανά κλικ) από τις διαφημίσεις στο AMP σε σύγκριση με τις διαφημίσεις από υπολογιστές.

5. Ο αριθμός των διαφημίσεων που προβάλλονται και τα σημεία στα οποία έχεις τοποθετήσει τις AdSense διαφημίσεις

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι bloggers όταν προσθέτουν διαφημίσεις στα blogs τους, είναι ο αριθμός των διαφημίσεων που προσθέτουν. Οι περισσότεροι πιστεύουν πως όσες πιο πολλές διαφημίσεις προβάλλεις, τόσες πιο πολλές είναι οι πιθανότητες για να κλικάρει κάποιος σε αυτές. Η αλήθεια όμως βρίσκεται στην αντίθετη τεχνική: Όσες πιο λίγες διαφημίσεις έχεις, τόσο το καλύτερο.

Τον περασμένο Φεβρουάριο τελείωσα όλες τις δοκιμές που έκανα με τις διαφημίσεις. Σύντομα θα γράψω και αναλυτικό άρθρο για τον αριθμό των διαφημίσεων, αλλά προς το πάρον θα σου δώσω μια πρώτη γεύση. Οι δοκιμές που έκανα ήταν σε τέσσερα διαφορετικά blogs, καθένα με διαφορετική θεματολογία αλλά με παρόμοια κίνηση. Τα blogs που είχαν περισσότερες από 3-4 διαφημίσεις, έβγαζαν λιγότερα χρήματα από τα blogs που είχαν λιγότερες από 3-4 διαφημίσεις. Για την ακρίβεια, ο ιδανικός αριθμός είναι μεταξύ των 3-4 διαφημίσεων ανά σελίδα ή άρθρο.

Η καλύτερη στρατηγική που βρήκα ήταν η εξής: 3 κανονικές διαφημίσεις και ένα link-ad. Μια διαφημίσει στο header του blog δίπλα, κάτω ή πάνω από το λογότυπο αν είναι εφικτό, μια διαφήμιση στην πρώτη παράγραφο των άρθρων και μια στην sidebar (πλευρική στήλη). Αν δεν είναι εφικτή η τοποθέτηση διαφημίσεων στο header, βάλε την περισσευόμενη διαφήμιση στην sidebar, έχοντας μια στο επάνω μέρος και μια στο τέλος. Το link-ad είναι καλό να προστεθεί στην αρχή ενός άρθρου ή μετά την πρώτη παράγραφο.

6. Η γλώσσα στην οποία γράφονται τα άρθρα του blog

Πρώτα απ’ όλα να αναφέρω πως τα πολύγλωσσα blogs τίνουν για κάποιο λόγο να βγάζουν τα λιγότερα χρήματα απ’ όλα τα υπόλοιπα. Πάντα πρότεινα στους bloggers να μην δημιουργούν πολύγλωσσα blogs, αλλά αντίθετα να έχουν δύο διαφορετικά με δύο διαφορετικά domain names. Αυτό και είναι καλύτερο καθώς θα μπορούν τα brands να εστιάζουν στο blog που θέλουν περισσότερο, αλλά και θα έχεις έτσι ένα πιο γρήγορο και αποδοτικό blog, το οποίο δεν θα περιλαμβάνει έξτρα μεγάλα συστήματα για την υποστήριξη δύο ή περισσότερων γλωσσών. Επίσης, ένα πολύγλωσσο blog είναι πιο δύσκολο στη χρήση για έναν αρχάριο χρήστη, με αποτέλεσμα αρκετοί να μπερδεύονται και να βγαίνουν από αυτό, επειδή δεν είναι σίγουροι ή δεν γνωρίζουν αν υπάρχει και δεύτερη γλώσσα.

Τα blogs που είναι στα αγγλικά συχνά βγάζουν περισσότερα χρήματα από αυτά που είναι στα ελληνικά. Κυρίως όταν έχεις κλικ από χώρες όπως οι ΗΠΑ, το PPC είναι μεγαλύτερο από άλλες χώρες Ευρωπαϊκές χώρες. Παρόλα αυτά, ένα blog το οποίο είναι στα αγγλικά φυσικά και λαμβάνει κόσμο από πολλές διαφορετικές χώρες, οπότε είναι ακόμα πιο δύσκολο να υπολογίσεις τα έσοδα που θα βγάζει με τη μηνιαία κίνηση του. Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει πως τα ελληνικά blogs δεν βγάζουν εξίσου μεγάλο εισόδημα, αλλά ένα blog στα αγγλικά πολλές φορές έχει μεγαλύτερο PPC και μεγαλύτερη πιθανότητα να γίνει αρκετά πιο viral.

Σύνοψη για τις AdSense διαφημίσεις

Αξίζει λοιπόν να ασχοληθείς και να προσθέσεις τις διαφημίσεις της Google AdSense στο blog σου; Εξαρτάται. Αν θέλεις να βγάλεις χρήματα από το blog σου, τότε σίγουρα αξίζει. Αν το βλέπεις σα χόμπι και δεν ενδιαφέρεσαι να κερδίσεις κάτι από αυτό, τότε by all means, μην βάλεις καμιά διαφήμιση.

Δεν έχει σημασία αν μόλις άνοιξες το blog σου ή αν το έχεις μήνες ή χρόνια. Μπορείς την οποιαδήποτε στιγμή να δημιουργήσεις έναν δωρεάν λογαριασμό στην υπηρεσία και να στείλεις αίτηση. Αν εγκριθείς, θα πληρώνεσαι κάθε 21 του μηνός (περίπου στις 23-24 γίνονται διαθέσιμα τα χρήματα στον τραπεζικό σου λογαριασμό) εφόσον έχεις φτάσει τουλάχιστον τα 70 ευρώ. Αν δεν τα φτάσεις και βγάλεις π.χ. 30 ευρώ το πρώτο μήνα, τότε τα 30 ευρώ θα παραμείνουν στο διαθέσιμο υπόλοιπο στον λογαριασμό σου και θα πληρωθείς τον επόμενο μήνα αν φτάσουν τα 70 ευρώ. Ακόμα και αν σου πάρει ένα χρόνο για να φτάσεις τα 70 ευρώ που λέει ο λόγος, πάλι θα παραμένουν στον λογαριασμό σου.

Εσύ προβάλλεις AdSense διαφημίσεις στο blog σου; Και αν ναι, υπήρχαν πράγματα που ανέφερα στο άρθρο τα οποία δεν γνώριζες; Είσαι ευχαριστημένος/νη με το εισόδημα που βγάζεις; Και αν όχι, τι θεωρείς πως φταίει; Θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις σου στα σχόλια παρακάτω.

Παναγιώτης Σακαλάκης
Παναγιώτης Σακαλάκηςhttps://inkstory.gr
Ο Παναγιώτης Σακαλάκης είναι ο διαχειριστής του Inkstory και ειδικεύεται στη γραφή αναλυτικών οδηγών για το Blogging, το Vlogging, το Podcasting, το SEO και το WordPress. Το πάθος του για το blogging ξεκίνησε κάπου στα τέλη του 2006, όπου άνοιξε το πρώτο του blog και ασχολήθηκε επαγγελματικά με το Web Designing και Development.

11 ΣΧΟΛΙΑ

0 0 ψήφοι
Article Rating
Εγγραφή
Ειδοποίηση για
guest
11 Comments
Παλαιότερα
Νεότερα Top Σε Ψήφους
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Διαβάστε Επίσης

Αναζητάς περισσότερα;