Πέμπτη, 14 Μαρτίου, 2024

Η Google θα ξεκινήσει να “τιμωρεί” τα blogs με pop-up διαφημίσεις

Share

Η Google ετοιμάζεται να ασχοληθεί με ένα ιδιαίτερα ενοχλητικό θέμα: Με τις pop-up διαφημίσεις στις mobile συσκευές.

Δεν χρειάζεται να αμφισβητήσουμε τους λόγους για τους οποίους σε κανέναν χρήστη δεν αρέσει να βλέπει pop-up διαφημίσεις. Οπότε η Google αποφάσισε να πάρει μια απόφαση γι ‘αυτές τις ιστοσελίδες και θα τις δεις σιγά-σιγά να κατεβαίνουν rank στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η εταιρεία λαμβάνει εκατοντάδες χιλιάδες σήματα από τα αποτελέσματα αναζήτησης της, οπότε προφανώς η αλλαγή δεν θα γίνει μέσα σε μια νύχτα. Αλλά ακόμα κι αν μια ιστοσελίδα ή ένα blog συνεχίζουν να έχουν pop-up διαφημίσεις αλλά παρέχουν μοναδικό και ποιοτικό περιεχόμενο, θα συνεχίζουν να εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων. Ωστόσο, αν υπάρχουν δύο blogs τα οποία παρέχουν ένα παρόμοιο ποιοτικό περιεχόμενο, το blog χωρίς τις pop-up διαφημίσεις θα παίρνει την πρωτιά στα αποτελέσματα.

Η Google δεν θέλει απλά να μεταφέρει τους χρήστες της σε πιο ασφαλής και ποιοτικά άρθρα, αλλά και σε αυτά που “λειτουργούν” καλύτερα γι ‘αυτούς: Δηλαδή σε αυτά που δεν περιέχουν ενοχλητικές pop-up διαφημίσεις και είναι mobile friendly. Και αυτό το έχουμε καταλάβει εδώ και αρκετό καιρό από τις αλλαγές που κάνει στον αλγόριθμο της μηχανής αναζήτησης της.

Μετά από την παρούσα ενημέρωση, να τι πρέπει να έχει το blog σου για να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης:

Διάβασε επίσης: 5 τεχνικές για να βελτιώσεις το search ranking του blog σου

Ως γνωστών, δεν είναι λίγα τα blogs που δεν είναι ακόμα mobile-friendly και δεν έχουν κρυπτογράφηση SSL. Οπότε οι bloggers δεν χρειάζεται να φοβούνται τόσο για όλα όσα αναφέρει η Google. Αλλά αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για το SEO του blog σου και δεν θέλεις να πέσεις rank, τότε θα σου πρότεινα να λάβεις κάποια μέτρα και να ξεκινήσεις να προσαρμόζεις το blog σου βάση των κανόνων της Google.

Η αλλαγή στον αλγόριθμο της Google με τα blogs που περιέχουν pop-up διαφημίσεις θα ξεκινήσει να γίνεται στις 10 Ιανουαρίου. Από εκείνη την ημέρα και μετά η Google θα ξεκινήσει να κατεβάζει το rank σε όλα τα blogs με ενοχλητικές pop-up διαφημίσεις.

Τι δεν επιτρέπεται να περιέχουν τα περιεχόμενα σου:

Η εταιρεία έδωσε μερικά παραδείγματα σε ένα άρθρο που δημοσίευσε στο επίσημο blog της για όλα όσα δεν πρέπει να περιέχει ένα blog από τις 10 Ιανουαρίου και μετά:

  • Απαγορεύεται να εμφανίζονται οποιουδήποτε είδους pop-up παράθυρα τα οποία καλύπτουν το κείμενο είτε κατευθείαν με το που ο χρήστης εισέλθει στην ιστοσελίδα, είτε λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, είτε μόλις ο χρήστης ξεκινήσει να σκρολάρει προς τα κάτω.
  • Εμφανίζεται κάποιο παράθυρο που ο χρήστης πρέπει να προσπεράσει για να καταφέρει να δει ή να διαβάσει το περιεχόμενο.
  • Εμφανίζεται κάποιο παράθυρο στο πάνω μέρος της οθόνης, αλλά καλύβει έστω και λίγο το περιεχόμενο, το οποίο ουσιαστικά βρίσκεται κάτω από το παράθυρο.
Η Google θα ξεκινήσει να τιμωρεί τα blogs με pop-up διαφημίσεις
Παραδείγματα: Τι απαγορεύεται να κάνεις σύμφωνα με τους νέους νόμους της Google…

Τι επιτρέπεται να περιέχουν τα περιεχόμενα σου:

Μην μπερδευτείς όμως: Pop-up παράθυρα τα οποία θα προσπαθούν να επιβεβαιώσουν την ηλικία ενός αναγνώστη ή θα είναι τοποθετημένα στο blog σου για νόμιμους σκοπούς δεν θα λαμβάνονται υπόψιν από την Google. Οπότε, παράθυρα τα οποία παρέχουν πληροφορίες για cookies, αλλαγές στους όρους χρήσης, ή για οποιονδήποτε άλλο νόμιμο σκοπό δεν θα αποτελέσουν πρόβλημα στο ranking του blog σου. Επίσης, παράθυρα που περιέχουν διαφημίσεις της Google Adsense και εμφανίζονται στο πάνω ή στο κάτω μέρος της οθόνης αλλά δεν καλύπτουν με οποιονδήποτε τρόπο το περιεχόμενο, θα είναι επίσης δεκτά.

Η Google θα ξεκινήσει να τιμωρεί τα blogs με pop-up διαφημίσεις
Παραδείγματα: Τα παράθυρα που επιτρέπει η Google να εμφανίζεις στα περιεχόμενα σου…

Αρκετοί bloggers ίσως εκνευριστούν από αυτή την απόφαση της Google. Άλλωστε, ποια είναι η Google που θα πει στους bloggers με ποιον τρόπο θα βγάζουν τα έσοδα τους, πως θα έχουν σχεδιασμένο το blog τους και πως θα συμπεριφέρονται στους αναγνώστες τους; Όπως και να ‘χει όμως, η απόφαση βρίσκεται στο χέρι του κάθε blogger.

Εσύ τι άποψη έχεις για τις νέες αλλαγές στον αλγόριθμο της Google; Θα λάβεις τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην χάσεις το ranking σου ή θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς pop-up & pop-under διαφημίσεις και παράθυρα;

Παναγιώτης Σακαλάκης
Παναγιώτης Σακαλάκηςhttps://inkstory.gr
Ο Παναγιώτης Σακαλάκης είναι ο διαχειριστής του Inkstory και ειδικεύεται στη γραφή αναλυτικών οδηγών για το Blogging, το Vlogging, το Podcasting, το SEO και το WordPress. Το πάθος του για το blogging ξεκίνησε κάπου στα τέλη του 2006, όπου άνοιξε το πρώτο του blog και ασχολήθηκε επαγγελματικά με το Web Designing και Development.
0 0 ψήφοι
Article Rating
Εγγραφή
Ειδοποίηση για
guest
0 Comments
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Διαβάστε Επίσης

Αναζητάς περισσότερα;