Στις μέρες μας, οι νέες επιχειρήσεις τείνουν να οργανώνουν τα προγράμματα τους και να διαχειρίζονται τους εργαζομένους τους με τη χρήση συγκεκριμένων εργαλείων και online υπηρεσιών.
Αν ξεκίνησες μια καινούργια επιχείρηση, τότε πιθανότατα να αναζητάς για συγκεκριμένα προγράμματα που θα χρησιμοποιείς ώστε να οργανώνεις τα πάντα γύρω από τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας σου. Και μιας και υπάρχει μια πληθώρα επιλογών, εκ των οποίων τα περισσότερα εκπροσωπούν παρόμοιους – αν όχι τους ίδιους – σκοπούς, πολλές φορές είναι δύσκολο να επιλέξεις το κατάλληλο και να μείνεις με αυτό.
Έχοντας αναλάβει εκατοντάδες μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις όλα αυτά τα χρόνια λόγω της δουλειάς μου ως web designer, πολλές φορές κατασκευάζοντας τις ιστοσελίδες αυτών των επιχειρήσεων, έπρεπε παράλληλα να τους βοηθήσω να οργανωθούν στο ψηφιακό κομμάτι. Τα τελευταία χρόνια έχω δει αρκετούς διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορούν να λειτουργήσουν οι νέες επιχειρήσεις, ενώ η χρήση των σωστών προγραμμάτων από την αρχή μπορεί να βοηθήσει αρκετά απ’ το να επενδύσουν περισσότερο χρόνο αργότερα στην αναζήτηση.
Τα καλύτερα προγράμματα οργάνωσης και παραγωγικότητας για νέες επιχειρήσεις
Για να καταφέρεις να πετύχεις τους στόχους σου, θα πρέπει να παραμένεις συνεχώς όσο πιο παραγωγικός/ή γίνεται. Ειδικότερα να έχεις κάποια ομάδα από πίσω, τότε τα πράγματα γίνονται αρκετά πιο περίπλοκα, καθώς θα πρέπει να διατηρείς μια σωστή ροή οργάνωσης.
Notion
Διάβασε επίσης: Πως να δημιουργήσεις ένα Bullet Journal στο Notion
Το Notion είναι η πλατφόρμα στην οποία μπορείς να οργανώσεις το οτιδήποτε. Η πλατφόρμα δεν παρέχει περιορισμούς, ενώ παράλληλα σου επιτρέπει να δημιουργήσεις ένα φιλικό περιβάλλον (γνωστά ως workspaces) μέσα από το οποίο θα οργανώνεις όλο το πρόγραμμα, τις εκδηλώσεις, τις εργασίες και οτιδήποτε άλλο υπάρχει.
Όλη η ομάδα θα έχει την δυνατότητα να επεξεργάζεται σε πραγματικό χρόνο το workspace, ενώ θα έχεις την δυνατότητα να δημιουργήσεις πολλαπλές διαφορετικές σελίδες σχεδόν για οτιδήποτε χρειάζεσαι. Επιπλέον, θα βρεις μια πληθώρα διαθέσιμων templates που μπορείς να χρησιμοποιήσεις με ένα κλικ, έτσι ώστε να μην χάνεις χρόνο φτιάχνοντας κάθε σελίδα από την αρχή.
Microsoft Office 365
Για εκατομμύρια επιχειρήσεις, η σειρά των συνδρομητικών υπηρεσιών του Microsoft Office 365 είναι η νούμερο ένα επιλογή. Αυτή η συνδρομή άλλωστε περιλαμβάνει όλη τη σουίτα προγραμμάτων των Microsoft Office, καθώς επίσης πρόσβαση σε premium εφαρμογές όπως το Microsoft Teams, το οποίο χρησιμοποιείται από εκατομμύρια επιχειρήσεις και ομάδες σε ολόκληρο τον κόσμο.
Οι περισσότερες υπηρεσίες και οι εφαρμογές της Microsoft λειτουργούν επίσης σε πραγματικό χρόνο, έτσι ώστε να μπορεί η ομάδα σου να εργάζεται στα ίδια έγγραφα και φύλλα παράλληλα, χωρίς να υπάρχουν μπερδέματα και έχοντας την δυνατότητα να βλέπουν ποιος επεξεργάζεται κάθε σημείο ενός εγγράφου.
Google Workspace
Το Google Workspace είναι η απόλυτη εναλλακτική για όσους δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τα Microsoft Office. Η εταιρεία παρέχει εξαιρετικά πακέτα για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις και υποστηρίζει πλήρως την επεξεργασία πολλαπλών ατόμων σε πραγματικό χρόνο. Για την ακρίβεια, η Google παρέχει ίσως την καλύτερη ανταπόκριση πραγματικού χρόνου από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία.
Σε αντίθεση με τα Microosft Office, τα οποία μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις μέσα από την ιστοσελίδα της Microsoft, ή ακόμα και να τα κατεβάσεις για να έχεις περισσότερες δυνατότητες και λειτουργίες, οι υπηρεσίες της Google είναι αποκλειστικά διαθέσιμες μέσω του web.
Asana
Το Asana είναι αναμφισβήτητα ένα από τα γνωστότερα project management εργαλεία παγκοσμίως αυτή την στιγμή. Η πλατφόρμα σου επιτρέπει να δημιουργείς εκατοντάδες workflows, να αναθέτεις συγκεκριμένες εργασίες σε συγκεκριμένα άτομα, να επικοινωνείς με ευκολία με όλα τα μέλη της ομάδας και να βεβαιώνεσαι ότι όλα γίνονται εγκαίρως.
Η καθημερινή χρήση του Asana θα αυξήσει κατά πάσα πιθανότητα τόσο την παραγωγικότητα όσο και την αποτελεσματικότητα της ομάδας σου, ενώ η πλατφόρμα λειτουργεί άψογα με άλλες τρίτες υπηρεσίες και εργαλεία, όπως με τα Microsoft Office, με το Google Workspace και το Adobe Creative Cloud. Επιπλέον, θα έχεις την δυνατότητα να εισάγεις κείμενα, emails, φωτογραφίες, βίντεο και οτιδήποτε άλλο επιθυμείς σε κάθε εργασία.
Trello
Το Trello κάνει την οργάνωση παιχνιδάκι. Για ένα πού μεγάλο ποσοστό ανθρώπων και επιχειρήσεων, το Trello είναι ο αγαπημένος τους τρόπος για να οργανώνουν όλες τις εργασίες και να τις κατατάσσουν ανάλογα με το πόσο σημαντικές ή ασήμαντες είναι. Η υπηρεσία σου επιτρέπει να δημιουργείς boards, να προσθέτεις μέσα μέλη της ομάδας σου, να αναθέτεις συγκεκριμένες εργασίες σε συγκεκριμένους χρήστες, να προσθέτεις προθεσμίες για κάθε task και να σχολιάζεις σε κάθε πίνακα.
Όπως και τα υπόλοιπα εργαλεία της παραπάνω λίστας, έτσι και το Trello σου επιτρέπει να εισάγεις αρχεία, φωτογραφίες και πολυμέσα, να μορφοποιείς τα κείμενα σου με έντονες και πλάγιες γραμματοσειρές, να εισάγεις συνδέσμους και πολλά πολλά ακόμη. Παρόλα αυτά, τα boards μπορούν να “μπουκώσουν” ιδιαίτερα γρήγορα αν δεν διαγράφεις όσα δεν χρειάζεσαι.
Τα κορυφαία εργαλεία ανάλυσης δεδομένων για νέες επιχειρήσεις
Τα δεδομένα είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία που θα χρειαστείς καθώς μεγαλώνει η επιχείρηση σου. Καλώς ή κακώς, είναι απαραίτητα για να μαθαίνεις περισσότερα για το κοινό ή τους πελάτες σου, τι ζητάνε και πότε προσπαθούν να βρουν κάτι το οποίο δεν παρέχεις. Επομένως, είναι σημαντικό να συλλέγεις όσα πιο πολλά δεδομένα γίνεται, τα οποία ωστόσο να μπορείς να τα παρακολουθείς με ιδιαίτερη ευκολία.
Google Analytics
Διάβασε επίσης: Google Analytics: Τι είναι και πως να το χρησιμοποιείς;
Το Google Analytics είναι το απόλυτο εργαλείο για να γνωρίσεις καλύτερα τους πελάτες σου. Από δημογραφικά στοιχεία, πηγές επισκεψιμότητας, μέχρι και τη συμπεριφορά των χρηστών μέσα στην ιστοσελίδα, την εφαρμογή ή την υπηρεσία σου, η υπηρεσία της Google είναι μια απ’ τις δημοφιλέστερες και καλύτερες στο είδος.
Για τις νέες επιχειρήσεις, στατιστικά όπως οι νέοι χρήστες, οι επιστρεφόμενοι χρήστες, τα αποτελέσματα για τις αναζητήσεις που γίνονται εντός της ιστοσελίδας, ο χρόνος που κάθονται οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα (bounce rate), έως και ανάλυση σε πραγματικό χρόνο για τους ενεργούς χρήστες, είναι άκρως σημαντικά και μπορούν να αυξήσουν σημαντικά την ανάπτυξη της καινούργιας σου επιχείρησης.
Google Search Console
Διάβασε επίσης: Google Search Console – Τι είναι και πως θα σου καλυτερεύσει το SEO
Σε αντίθεση με το Google Analytics το οποίο μετράει τους χρήστες μιας ιστοσελίδας ή εφαρμογής, το Search Console παρέχει σημαντικά στατιστικά για το τι συμβαίνει από τη μηχανή αναζήτησης. Για παράδειγμα, θα έχεις την δυνατότητα να δεις τι αναζητάει ο κόσμος προτού μπει στην ιστοσελίδα της επιχείρησης σου, ποιες είναι οι δημοφιλέστερες σελίδες σου, από ποιες συσκευές σε επισκέπτονται συνήθως και πολλά ακόμη.
Παρόλα αυτά, εκτός από τα βασικά στατιστικά που παρέχει, το Search Console θα σε ενημερώνει κάθε φορά που θα εμφανίζονται νέα σφάλματα ή προβλήματα στην ιστοσελίδα ή την εφαρμογή σου. Αυτά τα σφάλματα είναι σημαντικό να διορθώνονται άμεσα ώστε να διατηρείται το συνολικό SEO όσο πιο υψηλό γίνεται. Τέλος, αν η ιστοσελίδα σου βρίσκεται στο Google News ή στο Google Discover, θα μπορείς να δεις ποια άρθρα σου καταχωρήθηκαν πρόσφατα στις δύο υπηρεσίες και πόσο κόσμο προσέλκυσαν.
Similarweb
Με έναν κατάλογο στατιστικών ο οποίος ξεπερνάει τα 10 χρόνια, το σύστημα του Similarweb καταγραφεί τα στατιστικά εκατομμύριων ιστοσελίδων και ένα μεγάλο μέρος του βασίζεται καθημερινά σε μεγάλες εταιρείες όπως την Google, την Amazon και την Microsoft. Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι ιδανική για να παρακολουθείς τα στατιστικά των ανταγωνιστικών ιστοσελίδων, καθώς επίσης και για να βλέπεις σε τι κατάταξη κατατάσσεται η ιστοσελίδα σου παγκοσμίως και διεθνώς.
Μέσα από το Similarweb θα έχεις επίσης την δυνατότητα να δεις μια λίστα με τις γνωστότερες ιστοσελίδες παγκοσμίως, ενώ παρέχονται και συνδρομητικά πακέτα για επιχειρήσεις που θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση σε ακόμη πιο αναλυτικά στατιστικά.
Ubersuggest & Keywords Everywhere
Το Ubersuggest κατασκευάστηκε από τον Neil Patel και παρέχει σημαντικά στατιστικά για τις λέξεις-κλειδιά και την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων. Όπως και το Similarweb που ανέφερα προηγουμένως, έτσι και το Ubersuggest βαθμολογεί και κατατάσσει τις ιστοσελίδες παγκοσμίως και διεθνώς, δίνοντας σου σημαντικά στατιστικά τόσο για τους ανταγωνιστές σου, όσο και για το ίδιο το περιεχόμενο που φιλοξενείς στην ιστοσελίδα σου. Παρέχεται επίσης και επέκταση για web browsers που θα παρέχει σημαντικές πληροφορίες για κάθε λέξη-κλειδί που αναζητάς στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Το Keywords Everywhere από την άλλη πλευρά παρέχεται ως επέκταση για το Google Chrome και το Mozilla Firefox. Η επέκταση – με το που ενεργοποιηθεί – θα σου εμφανίζει σημαντικές πληροφορίες για κάθε λέξη-κλειδί που αναζητάς, όπως πόσοι άλλοι την αναζήτησαν τους τελευταίους 12 μήνες, ποιο είναι το κόστος ανά κλικ (CPC) που πληρώνουν οι διαφημιστές στο Google Ads, πόσος ανταγωνισμός υπάρχει και τα ιστορικά δεδομένα των τάσεων βάση της Google και του YouTube.
Οι καλύτερες φόρμες και εργαλεία έρευνας για νέες επιχειρήσεις
Ο καλύτερος τρόπος για να μάθεις τι σκέφτονται οι πελάτες για την επιχείρηση και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχεις, είναι ρωτώντας τους. Ανεξάρτητα απ’ το αν έχεις μια καινούργια επιχείρηση ή το προϊόν σου βρίσκεται ήδη στην αγορά, μπορείς εύκολα να μάθεις τι τους αρέσει περισσότερο, τι δεν τους αρέσει και αν έχουν κάποιο παράπονο.
Google Forms
Το καλό με την υπηρεσία Google Forms είναι πως παρέχεται εντελώς δωρεάν και μπορείς να δημιουργείς απεριόριστο αριθμό φορμών με ερωτήσεις. Κάθε φόρμα που δημιουργείς θα έχεις την δυνατότητα να την μοιράζεσαι γρήγορα με τη χρήση ενός μοναδικού συνδέσμου. Κάθε φόρμα μπορεί να έχει πεδία επιλογών, πεδία απαντήσεων για μικρές ή μεγάλες ερωτήσεις και σου παρέχονται αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο.
Typeform
Το Typeform έχει γίνει ιδιαίτερα γνωστό τα τελευταία χρόνια με ολοένα και περισσότερες γνωστές ιστοσελίδες να χρησιμοποιούν την υπηρεσία είτε ως φόρμα ερωτήσεων, είτε ως εργαλείο ερευνών. Το Typeform παρέχει ορισμένες από τις πιο μοντέρνες και προσεγμένες φόρμες ερωτήσεων, οι οποίες είναι πανεύκολο να συμπληρωθούν και αντί να παρέχει όλες τις ερωτήσεις σε μια σελίδα, τις παρέχει μια προς μια καθώς τις απαντάς.
SurveyMonkey
Το SurveyMonkey όχι μόνο είναι μια απ’ τις παλαιότερες και πιο αξιόπιστες επιλογές για να συλλέγεις δεδομένα από τους πελάτες σου, αλλά έρχεται και μια πληθώρα έτοιμων templates που μπορείς να χρησιμοποιείς για κάθε σκοπό. Δημιούργησε φόρμες ερωτήσεων και απαντήσεων για τους πελάτες σου, για την ομάδα της επιχείρησης σου, για εκδηλώσεις που οργανώνεις, για έρευνα αγοράς, για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και πολλά πολλά ακόμη.
Λογισμικά συνεργασίας και επικοινωνίας για νέες επιχειρήσεις
Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για το μέγεθος της ομάδας σου, ένα καλό εργαλείο για να συνεργάζονται και να επικοινωνούν μεταξύ τους οι εργαζόμενοι της επιχείρησης σου είναι πάντοτε σημαντικό. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα παρακάτω εργαλεία για την ομάδα σου, για τους συνεργάτες σου, για τους επενδυτές ή ακόμα και τους πελάτες σου, διευκολύνοντας τον τρόπο συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ αυτών και της επιχείρησης σου.
Microsoft Teams
Το Microsoft Teams είναι η απόλυτη εφαρμογή αυτή την στιγμή για να οργανώνεις τα πάντα γύρω από την ομάδα σου, να αναθέτεις εργασίες σε συγκεκριμένα άτομα, να δημιουργείς γκρουπ αποκλειστικά για την ομάδα ή τους συνεργάτες σου και πολλά ακόμη. Η εφαρμογή μπορεί επίσης να συνδεθεί με εκατοντάδες άλλες τρίτες υπηρεσίες και θα έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε όλα τα σημαντικά αρχεία της επιχείρησης και μέχρι να δημιουργείται και to-do λίστες.
Slack
Το Slack είναι σαν το Microsoft Teams, αλλά παρέχει διαφορετικό περιβάλλον χρήσης, δεν απαιτεί να έχεις συνδρομητικό λογαριασμό στο Microsoft 365 και χρησιμοποιείται επίσης από εκατοντάδες χιλιάδες νέες επιχειρήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Το Slack υποστηρίζει επίσης μια πληθώρα τρίτων υπηρεσιών, σου επιτρέπει να ανεβάζεις όλα τα σημαντικά αρχεία, να δημιουργείς λίστες και φόρμες και επιτρέπει στα μέλη να συζητούν μεταξύ τους είτε στις ενότητες και τις σελίδες που έχεις δημιουργήσει εσύ, είτε μεταξύ τους.
Zoom
Σε αντίθεση με το Microsoft Teams και το Slack, το Zoom θυμίζει περισσότερο εφαρμογές όπως το Skype, παρέχοντας ωστόσο ορισμένες επιπρόσθετες λειτουργίες και χαρακτηριστικά. Η εφαρμογή είναι ιδανική για να κάνετε όλα τα meetings της εταιρείας και να συζητούν τα μέλη μεταξύ τους, αν και στην πραγματικότητα μπορείς τα ίδια meetings να τα κάνεις και μέσω του Teams ή του Slack.
Περισσότερα εργαλεία όπως το Notion και το Asana κατατάσσονται επίσης σε αυτή την κατηγορία εφαρμογών και προγραμμάτων, αλλά μιας και τα ανέφερα ήδη στο άρθρο, θα τα βρεις στις παραπάνω ενότητες.
Web Hosting και Domain Names
Κάθε επιχείρηση χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να μπορεί να παρουσιάζει, να προωθεί και να πουλάει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Κι ενώ υπάρχουν εκατοντάδες επιλογές σε όσο αφορά την αγορά web hosting πακέτων και domain names, στην πραγματικότητα λίγες είναι οι εταιρείες που αξίζουν πραγματικά και παρέχουν σταθερούς, γρήγορους και αξιόπιστους servers.
Hostinger
Διάβασε το Review: Hostinger: Όταν το WordPress Hosting γίνεται εύκολο
Για νέες επιχειρήσεις η Hostinger είναι αναμφισβήτητα η καλύτερη επιλογή. Η εταιρεία παρέχει αξιόπιστα και οικονομικά Web Hosting και WordPress Hosting πακέτα, ενώ όλοι οι servers της έχουν βελτιστοποιηθεί για να τρέχουν με την τεχνολογία LiteSpeed για ύψιστες ταχύτητες. Αν αγοράσεις ένα ετήσιο ή μεγαλύτερο πακέτο, βάλε το κουπόνι inkstory για να λάβεις 7% έκπτωση στην πρώτη σου παραγγελία.
Top.Host
Αν ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις ένα web hosting πακέτο από μια ελληνική εταιρεία, τότε η Top.Host παρέχει εξαιρετικά πακέτα για να ξεκινήσεις. Παρόλα αυτά, οι Linux Dedicated Servers της εταιρείας είναι αυτοί που θα σου κεντρίσουν το ενδιαφέρον, καθώς παρέχονται σε ιδιαίτερα οικονομικές τιμές και λειτουργούν άψογα. Παρόλα αυτά, δεν παρέχεται 24/7 τεχνική υποστήριξη και πολλές φορές θα δεις μεγάλη καθυστέρηση στις απαντήσεις τους.
Papaki
Το Papaki παρέχει και αυτό με την σειρά του αξιόπιστα και γρήγορα web hosting πακέτα, αλλά μένει πίσω σε όσο αφορά εταιρείες όπως η Hostinger. Η τεχνική υποστήριξη είναι και εδώ ιδιαίτερα αργή και το σύστημα των backups τους είναι ένα από τα πιο αργά που έχω πετύχει στην ζωή μου. Παρόλα αυτά, είναι μια εξαιρετική υπηρεσία για να αγοράζεις και να διαχειρίζεσαι τα domain names σου, καθώς παρέχει εκατοντάδες καταλήξεις και ένα εξαιρετικό περιβάλλον από το οποίο θα μπορείς να τα διαχειρίζεσαι με ευκολία.
Οι καλύτερες email marketing υπηρεσίες για νέες επιχειρήσεις
Το email marketing παραμένει μέχρι και σήμερα ως ένας απ’ τους ισχυρότερους τρόπους προώθησης και επικοινωνίας. Αλλά το να δημιουργείς και να στέλνεις emails παίρνει αρκετό χρόνο, ειδικότερα αν θέλεις να τα μορφοποιείς με συγκεκριμένα χρώματα, σχεδιασμό, φωτογραφίες και κείμενα. Οι παρακάτω υπηρεσίες κάνουν την δημιουργία και αποστολή newsletters και emails πιο εύκολη από ποτέ άλλοτε, παρέχοντας επίσης αυτοματοποιημένα συστήματα για την email marketing στρατηγική σου.
MailChimp
Διάβασε επίσης: Πως να φτιάξεις ένα Newsletter για το blog σου μέσω του MailChimp
Το MailChimp είναι μια απ’ τις γνωστότερες newsletter υπηρεσίες παγκοσμίως και χρησιμοποιείται τόσο από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, όσο και από bloggers, κατόχους ηλεκτρονικών καταστημάτων και αρκετούς ακόμη. Η υπηρεσία σου επιτρέπει να δημιουργείς landing σελίδες για τα emails σου, να χρησιμοποιείς τα αυτοματοποιημένα συστήματα τους, να δημιουργείς φόρμες και να ενσωματώνεις το σύστημα τους με τρίτα εργαλεία και πλατφόρμες.
Revue
Διάβασε επίσης: Πως να δημιουργήσεις ένα δωρεάν newsletter στο Revue
Το Revue είναι μια καινούργια newsletter υπηρεσία από το Twitter η οποία παρέχεται εντελώς δωρεάν προς όλους. Για την ακρίβεια, όχι μόνο παρέχεται δωρεάν, αλλά δεν σε περιορίζει επίσης στον αριθμό των subscribers που μπορείς να έχεις, αλλά ούτε και στον αριθμό των emails που μπορείς να στέλνεις. Αν και η υπηρεσία είναι ιδανική κυρίως για bloggers, publishers και δημιουργούς περιεχομένου, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από νέες επιχειρήσεις που δεν θέλουν να επενδύσουν στην email marketing στρατηγική τους.
Hubspot
Το Hubspot είναι ένα από τα γνωστότερα και πιο αξιόπιστα εργαλεία για την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα παρέχει ορισμένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία για να διαχειρίζεσαι τις ιστοσελίδες σου, να δημιουργείς landing σελίδες και blogs, να βελτιστοποιείς το SEO, να δημοσιεύσεις στα κοινωνικά δίκτυα, να διαχειρίζεσαι τους πελάτες σου μέσω email και συνομιλίας ή για να χρησιμοποιείς το CRM σύστημα τους.
Zapier
Το Zapier είναι εξίσου μια πασίγνωστη πλατφόρμα για να αυτοματοποιείς σχεδόν οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς. Η πλατφόρμα σου επιτρέπει να δημιουργήσεις workflows για περισσότερες από 5.000 εφαρμογές και υπηρεσίες τρίτων, έτσι ώστε να μπορούν να λειτουργούν παράλληλα.