3 Τρόποι για να φτιάξεις ένα iPhone που δεν ανοίγει

Δεν ανοίγει το iPhone; Μήπως έχει κολλήσει ή δεν ανταποκρίνεται μετά την εκκίνηση του; Μπορεί επίσης η οθόνη να παραμένει μαύρη, κόκκινη ή ακόμα και μπλε. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορείς να κάνεις προτού το στείλεις για επισκευή.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, το πρόβλημα συνήθως ευθύνεται στο λειτουργικό σύστημα και όχι στο hardware της συσκευής. Αν όμως τα παρακάτω βήματα δεν σε βοηθήσουν και εξακολουθεί και δεν ανοίγει το iPhone σου, τότε θα χρειαστεί το στείλεις για έλεγχο και πιθανότατα επισκευή.

Τι να κάνεις αν η οθόνη του iPhone είναι μαύρη ή έχει κολλήσει

Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα για να ελέγξεις μήπως κάποιο από αυτά επιλύσει το πρόβλημα και ξανά ανοίξει το iPhone.

1. Επίλυση για iPhone 8 ή νεότερο (συμπεριλαμβανομένων του iPhone SE)

  1. Πάτα και άφησε γρήγορα το κουμπί που αυξάνει την ένταση.
  2. Πάτα και άφησε γρήγορα το κουμπί που κατεβάζει την ένταση.
  3. Πάτα και κράτα πατημένο το πλαϊνό κουμπί έως ότου δεις το λογότυπο της Apple.
  4. Αν το iPhone δεν ανοίγει, βάλτο να φορτίσει τουλάχιστον για 1 ώρα και στη συνέχεια επανέλαβε τα παραπάνω βήματα.
  5. Αν η συσκευή δεν ανοίγει, επικοινώνησε με την τεχνική υποστήριξη της Apple.

2. Επίλυση για iPhone 7 και iPhone 7 Plus

  1. Πάτα και κράτα παρατεταμένα το κουμπί που κατεβάζει την ένταση και το δεξί πλαϊνό κουμπί έως ότου εμφανιστεί το λογότυπο της Apple.
  2. Αν το iPhone δεν ανοίγει, βάλτο να φορτίσει τουλάχιστον για 1 ώρα και στη συνέχεια επανέλαβε τα παραπάνω βήματα.
  3. Αν η συσκευή δεν ανοίγει, επικοινώνησε με την τεχνική υποστήριξη της Apple.

3. Επίλυση για iPhone 6s, iPhone SE (πρώτης γενιάς) και προηγούμενα

  1. Πάτα και κράτα παρατεταμένα το Home κουμπί και το πλαϊνό κουμπί ή το επάνω κουμπί έως ότου εμφανιστεί το λογότυπο της Apple.
  2. Αν το iPhone δεν ανοίγει, βάλτο να φορτίσει τουλάχιστον για 1 ώρα και στη συνέχεια επανέλαβε τα παραπάνω βήματα.
  3. Αν η συσκευή δεν ανοίγει, επικοινώνησε με την τεχνική υποστήριξη της Apple.

Τι να κάνεις αν το iPhone ανοίγει αλλά κολλάει στην αρχή

Αν βλέπεις το λογότυπο της Apple και σκαλώνει η συσκευή εκεί, ή βλέπεις μια κόκκινη ή μπλε οθόνη κατά την εκκίνηση, τότε ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

  1. Σύνδεσε το iPhone σε έναν υπολογιστή. Αν έχεις το macOS Catalina, άνοιξε το Finder. Αν έχεις macOS Mojave ή παλαιότερο, άνοιξε το iTunes. Αν έχεις Windows, τότε εγκατέστησε το iTunes από το Microsoft Store.
  2. Άνοιξε το πρόγραμμα και στη συνέχεια εντόπισε την συσκευή σου και επέλεξε την.
  3. Όσο το iPhone είναι συνδεδεμένο στον υπολογιστή σου:
    1. Αν έχεις iPhone 8 ή νεότερο (συμπεριλαμβανομένων του iPhone SE 2ης και 3ης γενιάς) πάτα και άφησε γρήγορα το κουμπί που αυξάνει την ένταση. Στη συνέχεια, πάτα και άφησε γρήγορα το κουμπί που μειώνει την ένταση. Στη συνέχεια, πάτα και κράτα παρατεταμένα το δεξί πλαϊνό κουμπί.
    2. Αν έχεις iPhone 7 ή iPhone 7 Plus: Πάτα και κράτα παρατεταμένα το πλαϊνό κουμπί και το κουμπί που μειώνει την ένταση ταυτόχρονα.
    3. Αν έχεις iPhone 6s ή παλαιότερο (συμπεριλαμβανομένων του iPhone SE πρώτης γενιάς): Πάτα και κράτα το Home κουμπί και το επάνω κουμπί ταυτόχρονα.
  4. Συνέχισε να κρατάς πατημένα τα κουμπιά έως ότου δεις την οθόνη επαναφοράς (recovery mode).
  5. Πήγαινε στον υπολογιστή σου και όταν εμφανιστεί το αναδυόμενο παράθυρο για να ενημερώσεις ή να επαναφέρεις την συσκευή σου, επέλεξε την “Ενημέρωση“.
  6. Ο υπολογιστής θα ξεκινήσει να κατεβάζει την τελευταία έκδοση του λειτουργικού συστήματος και στη συνέχεια θα βγει από την κατάσταση επαναφοράς. Επανέλαβε ξανά τα βήματα 2-4.

Αν συνεχίσεις και αντιμετωπίζεις προβλήματα, τότε μπορείς να ζητήσεις τεχνική υποστήριξη από την Apple.

Το iPhone σταματάει να φορτίζει στο 80% της μπαταρίας

Σύμφωνα με την Apple, το λειτουργικό σύστημα θα περιορίσει την συσκευή απ’ το να φορτώσει παραπάνω από το 80% αν υπάρχουν υψηλές θερμοκρασίες. Στη προκειμένη περίπτωση, η εταιρεία προτείνει να τοποθετήσεις το κινητό σου σε ένα πιο δροσερό μέρος και να το αφήσεις να φορτίσει. Όλες οι εκδόσεις από το iOS 13 και νεότερες χρησιμοποιούν επίσης το χαρακτηριστικό “Optimized Battery Charging”, το οποίο επιβραδύνει τον ρυθμό γήρανσης της μπαταρίας, μειώνοντας την ώρα που ένα iPhone παραμένει πλήρως φορτισμένο.

Τα iPhone χρησιμοποιούν επίσης μια μηχανική εκμάθηση η οποία προσπαθεί να κατανοήσει την καθημερινή ρουτίνα φόρτισης της συσκευής σου, έτσι ώστε να περιμένει έως ότου θελήσεις να φορτίσεις την συσκευή πάνω από το 80 τοις εκατό. Τέλος, το Optimized Battery Charging ενεργοποιείται μόνο όταν προβλέπει πως το iPhone θα παραμείνει συνδεδεμένο στον φορτιστή για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Πως να εξακριβώσεις πως το πρόβλημα δεν βρίσκεται στο hardware

Αν το iPhone δεν ανοίγει καθόλου, δεν μπορείς να προχωρήσεις σε επαναφορά και δεν φαίνεται να φορτίζει, τότε υπάρχει μεγάλη περίπτωση να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο hardware, κάτι το οποίο πιθανότατα να είναι ιδιαίτερα σοβαρό.

Οι πιο συχνές αιτίες για πρόβλημα στο hardware είναι:

  • Πρόβλημα μετά από πέσιμο: Αν έριξε το iPhone και χτύπησε στο έδαφος (είτε με αρκετή δύναμη, είτε όχι), τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότατα κάποιο εσωτερικό κομμάτι να έπαθε ζημιά, αποτρέποντας το απ’ το να λειτουργήσει.
  • Καταστροφή από νερό ή υγρασία: Τόσο το νερό όσο και η υγρασία μπορούν εύκολα να καταστρέψουν συγκεκριμένο υλικό της συσκευής σου. Αν είχες το iPhone μέσα σε νερό ή ακόμα και σε σημείο με πολύ υγρασία, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κάηκε κάτι.
  • Αποτυχία κάποιου υλικού: Όσο αξιόπιστα και αν είναι τα iPhone, αυτό δεν παύει να σημαίνει πως δεν είναι αθάνατα. Υπάρχει πάντοτε η πιθανότητα να υπήρξε κάποιο ελαττωματικό υλικό από τον κατασκευαστή, το οποίο έπαψε να λειτουργεί.

Παρόλα αυτά, υπάρχει ένας ιδιαίτερα εύκολος τρόπος για να ελέγξεις αν το iPhone σου δεν ανοίγει λόγω προβλήματος στο hardware ή στο λογισμικό. Δοκίμασε να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα για να σιγουρευτείς:

  1. Σύνδεσε το iPhone στο macOS ή στα Windows.
  2. Άνοιξε το iTunes και έλεγξε αν αναγνωρίζει το iPhone.
  3. Αν το iTunes εντοπίσει την συσκευή, θα δεις το εικονίδιο επάνω δεξιά.

Αν το iPhone αναγνωριστεί από το iTunes, τότε είσαι σε καλό δρόμο καθώς αυτό σημαίνει πως το σύστημα του λειτουργεί και η συσκευή είναι στην πραγματικότητα ανοιχτή. Στη προκειμένη περίπτωση προτείνεται να κρατήσεις αρχικά ένα αντίγραφο ασφαλείας (backup) με όλα τα σημαντικά σου αρχεία, καθώς στη συνέχεια θα χρειαστεί να προχωρήσεις σε επαναφορά.

Αν παρόλα αυτά το iTunes δεν αναγνωρίζει καθόλου το iPhone, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το πρόβλημα να είναι στο hardware και να απαιτεί επισκευή ή ακόμα και αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση, μόνο ένας ειδικός θα μπορέσει να σε βοηθήσει.

Σου άρεσε το άρθρο; Για ακόμα περισσότερα παρόμοια άρθρα:
Κάνε εγγραφή στο Google News.
Κάνε subscribe στο YouTube.
Ακολούθησε μας στο Facebook.
Ακολούθησε μας στο Twitter.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Επιστροφή Επάνω
Κλείσιμο
Περιήγηση Ετικετών