SEO

Τι είναι το SEO; (Search Engine Optimization) με απλά λόγια

Τι είναι το SEO; O όρος SEO (Search Engine Optimization ή στα ελληνικά Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης) είναι ουσιαστικά όλες οι διαδικασίες βελτιστοποίησης για μια ιστοσελίδα. Από το περιεχόμενο της μέχρι και στα τεχνικά, όσο πιο βελτιστοποιημένη είναι μια ιστοσελίδα, τόσο πιο φιλική γίνεται και για τις μηχανές αναζήτησης.

Ο στόχος κάθε ιστοσελίδας και blog είναι να καταταχτεί στις υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης έτσι ώστε να αυξηθεί με ποιοτικό τρόπο ο αριθμός των επισκεπτών του. Τα blogs που παίρνουν το μεγαλύτερο ποσοστό της επισκεψιμότητας τους από τις μηχανές αναζήτησης, συχνά θεωρούνται και πιο ποιοτικά, αλλά και δεν έχουν την ανάγκη να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο από τα κοινωνικά δίκτυα. Τα brands ενδιαφέρονται επίσης για τα blogs με ποιοτικό κόσμο και καλό SEO, παρά αυτά που «ζουν» από τα social media.

Υπάρχουν δύο διαφορετικά SEO: Το On Site SEO και το Off Site SEO.

Τι είναι το On Site SEO;

Με το On Site SEO ή On Page SEO εννοούμε όλες τις ενέργειες που πρέπει να γίνονται εντός μιας ιστοσελίδας. Αυτό περιλαμβάνει το περιεχόμενο της, τα τεχνικά της, τον κώδικα της και πολλά ακόμα.

Τι είναι το Off Site SEO;

Με το Off Site SEO εννοούμε όλες τις ενέργειες που πρέπει να γίνονται για να αυξάνεται το SEO της ιστοσελίδας μας, αλλά χάρη σε άλλες ιστοσελίδες. Για παράδειγμα, τα backlinks αποτελούν Off Site SEO καθώς βοηθάνε στην βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας, αλλά από εξωτερικές ιστοσελίδες.


Τι είναι το On Site SEO και πως να βελτιστοποιήσεις το blog σου

Για να είναι η ιστοσελίδα μας βελτιστοποιημένη για τις μηχανές αναζήτησης, θα χρειαστεί να προβούμε σε ορισμένες κρίσιμες τεχνικές. Αυτές είναι οι πιο βασικές και σημαντικές τεχνικές, καθώς αυτές λαμβάνει η Google και η Bing υπόψιν τους προτού κατατάξουν μια ιστοσελίδα.

Mobile Friendly

Η ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι προσβάσιμη από κάθε συσκευή (κυρίως μέσω των σύγχρονων smartphones και tablets) και ο σχεδιασμός της να είναι διαθέσιμος για κάθε ανάλυση οθόνης και συσκευής. Ζούμε σε μια εποχή όπου όλοι συνδέονται με τα κινητά τους, οπότε το να έχεις μια mobile-friendly ιστοσελίδα είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνεις. Για να ελέγξεις αν το blog σου είναι mobile-friendly, χρησιμοποίησε το δωρεάν εργαλείο της Google.

Ταχύτητα

Τι είναι το SEO; (Search Engine Optimization) με απλά λόγια

Η ταχύτητα είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες του SEO. Όσο πιο γρήγορη είναι η ιστοσελίδα σου, τόσο πιο ψηλά θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η Google αναφέρει πως μια ιστοσελίδα δεν πρέπει να παίρνει πάνω από 2 δευτερόλεπτα για να ανοίξει. Για να ελέγξεις την ταχύτητα της ιστοσελίδα σου, χρησιμοποίησε το Google PageSpeed Insights εργαλείο.

AMP Τεχνολογία

Τι είναι το SEO; (Search Engine Optimization) με απλά λόγια

Η AMP (Accelerate Mobile Pages) τεχνολογία εφευρέθηκε από την Google και είναι ιδανική καθώς παρέχει έναν όμορφο, απλό και γρήγορο σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας για τις mobile εκδόσεις της. Οι ιστοσελίδες που παρέχουν AMP σελίδες, είναι συχνά πολύ πιο γρήγορες και έτσι επωφελούνται από την Google και κατατάσσονται πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για να ελέγξεις αν το blog σου τρέχει σε AMP, χρησιμοποίησε το δωρεάν εργαλείο της Google.

SSL / HTTPS

Τι είναι το SEO; (Search Engine Optimization) με απλά λόγια

Για να είναι πιο ασφαλής και ιδιωτική η πρόσβαση ενός αναγνώστη μέσα σε μια ιστοσελίδα, η Google προτιμάει κυρίως τις ιστοσελίδες που έχουν κάποιο SSL πιστοποιητικό και όλοι οι σύνδεσμοι της είναι σε HTTPS. Το Let’s Encrypt είναι ένα δωρεάν SSL πιστοποιητικό που μπορείς να χρησιμοποιήσεις, ενώ για πιο επαγγελματικά πιστοποιητικά ρίξε μια ματιά εδώ.

Μεγάλα άρθρα

Τι είναι το SEO; (Search Engine Optimization) με απλά λόγια

Όσο πιο μεγάλο είναι ένα άρθρο, τόσο πιο καλή κατάταξη θα έχει στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό, φυσικά, απαιτεί από τον συντάκτη να έχει προσθέσει αρκετές πληροφορίες στο άρθρο του, είτε για να καλύψει ένα θέμα ολοκληρωτικά, είτε για να απαντήσει σε μια ερώτηση. Μπορείς να διαβάσεις σε προηγούμενο άρθρο μας για τα μεγάλα άρθρα και τα κρυφά τους οφέλη, καθώς επίσης και γιατί ο αριθμός των λέξεων δεν αποτελεί απαραίτητα ποιοτικό περιεχόμενο.

Meta tags, Title tags και meta descriptions

Τα meta tags είναι αναμφισβήτητα ένας από τους παλαιότερους και πιο κλασικούς τρόπους για να αυξήσεις το SEO του blog σου. Δεν αποτελούν πλέον μεγάλο παράγοντα στο συνολικό SEO σκορ ενός άρθρου ή μιας σελίδας, αλλά σίγουρα έχουν και αυτά ένα καλό ποσοστό για την κατάταξη, εφόσον γραφτούν και βελτιστοποιηθούν σωστά. Τα meta tags χρησιμοποιούνται για να παρέχουν στις μηχανές αναζήτησης περισσότερες πληροφορίες για μια σελίδα. Για να καταφέρεις να χτυπήσεις high rankings, απαιτούνται αρκετά πράγματα, αλλά μέσα σε αυτά, βρίσκονται και τα meta tags, τα οποία θα αυξήσουν το συνολικό click-through-rate.

Ουσιαστικά όλα τα tags βρίσκονται στους τίτλους, στις περιγραφές, στις φωτογραφίες, στις επικεφαλίδες και μέσα στα κείμενα σου. Όσο πιο καλά εφαρμόσεις τις λέξεις κλειδιά, τόσο πιο υψηλό ranking θα έχουν τα άρθρα σου στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η Google, η Bing και άλλες μηχανές αναζήτησης, πρώτα ελέγχουν τις λέξεις κλειδιά μέσα σε ένα άρθρο, και στη συνέχεια το συγκρίνουν με το υπόλοιπο περιεχόμενο.

Αν δουλεύεις με HTML, τότε ο κώδικας θα πρέπει να μοιάζει κάπως έτσι:

<title>Everything You Need to Know About On-Page SEO</title>

Οι χρήστες του WordPress, παρόλα αυτά, έχουν στην δυνατότητα τους το Yoast plugin, το οποίο τους επιτρέπει ουσιαστικά να δημιουργούν λέξεις κλειδιά και στη συνέχεια να ελέγχουν αν είναι σωστά βελτιστοποιημένα στα κείμενα τους. Η Google πρόσφατα μίκρυνε και το μέγεθος των τίτλων των άρθρων, οπότε ένας τίτλος άρθρου δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερος από 70 χαρακτήρες προτού ξεκινήσει να εμφανίζει τις τελίτσες.

Για τους bloggers που δεν βρίσκονται στο WordPress, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Snippet Optimizer για να ελέγχουν αν ο τίτλος, η περιγραφή και ο σύνδεσμος ενός άρθρου τους είναι σωστά βελτιστοποιημένος για τις μηχανές αναζήτησης.

Internal Links και Outbound Links

Τα internal links είναι οι σύνδεσμοι στα άρθρα και τις σελίδες σου οι οποίοι οδηγούν σε άλλα άρθρα και σελίδες του blog σου. Ουσιαστικά, όποιος σύνδεσμος οδηγεί μέσα στο blog σου, θεωρείται internal backlink. Τα outbound links είναι οι σύνδεσμοι που οδηγούν σε εξωτερικές ιστοσελίδες. Η Google απαιτεί και τα δύο.

Ενώ και το internal linking αλλά και τα outbound links είναι εξίσου σημαντικά για το ranking ενός άρθρου, στην πραγματικά η χρήση τους είναι λίγο πιο περίπλοκη. Αν γράφεις ένα άρθρο και βάλεις σε αυτό ένα σωρό διαφορετικούς συνδέσμους προς άλλα άρθρα του blog σου μόνο και μόνο για να δείξεις στις μηχανές αναζήτησης πως έχεις φτιάξει internal backlinking γι ‘αυτό το άρθρο, θεωρείται λάθος τεχνική. Το ίδιο ισχύει και για τα outbound links.

Η Google δεν ελέγχει απλά τα κείμενα σου, ελέγχει και που οδηγεί ο κάθε σύνδεσμος που βάζεις στα άρθρα σου. Αν οι internal σύνδεσμοι οδηγούν σε άλλα άρθρα του blog σου που είναι αρκετά παρόμοια με αυτό που γράφεις τώρα και παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τον αναγνώστη, τότε έχεις ένα εξαιρετικό internal backlink για το άρθρο σου και οι μηχανές αναζήτησης θα σε βραβεύσουν γι ‘αυτό. Το ίδιο ισχύει και για τα outbound links, τα οποία πρέπει να οδηγούν μόνο σε παρόμοια άρθρα και σε ιστοσελίδες που είναι γρήγορες, mobile-friendly και φυσικά τρέχουν σε HTTPS.

Φωτογραφίες

Πως να βγάλεις χρήματα από το Instagram
Φωτογραφία από τον Παναγιώτη Σακαλάκη στο Unsplash.

Όσο περνάνε τα χρόνια, τόσο πιο σημαντικό γίνεται και το SEO των φωτογραφιών. Με όλο και περισσότερους ανθρώπους να αναζητούν συνεχώς φωτογραφίες, και με την Google να έχει απενεργοποιήσει την προβολή των φωτογραφιών από την μηχανή αναζήτησης της – που σημαίνει ότι για να δεις μια φωτογραφία σε full μέγεθος πρέπει να μπεις και στην ιστοσελίδα που την προβάλλει – είναι σημαντικό να δίνεις μεγάλη σημεία στις φωτογραφίες που ανεβάζεις στα άρθρα σου.

Διάβασε επίσης: Φωτογραφίες για blogs: Που να τις βρεις και πως να τις επεξεργαστείς

Αρχικά, κάθε φωτογραφία πρέπει να περιλαμβάνει έναν τίτλο, έναν εναλλακτικό τίτλο και μια περιγραφή. Στη συνέχεια, θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφριά γίνεται. Όσο πιο ελαφριά είναι, τόσο πιο γρήγορα φορτώνει και η σελίδα, και τόσο πιο υψηλό ranking θα έχει. Αυτή την στιγμή, ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσεις την ταχύτητα των φωτογραφιών σου και να τις κάνεις γρήγορες και ελαφριές, είναι αν τις μετατρέψεις σε WebP μορφή.

Επικεφαλίδες (Headings)

Κάθε σελίδα στο blog σου, μεταξύ των άρθρων, των σελίδων και της αρχικής σελίδας, θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλαπλές επικεφαλίδες. Από την H1 μέχρι και την H6, όσες πιο πολλές επικεφαλίδες περιλαμβάνει ένα άρθρο, τόσο πιο καλό ranking θα έχει στις μηχανές αναζήτησης. Οι H1 επικεφαλίδες είναι αρχικά οι πιο σημαντικές, καθώς αυτές χαρακτηρίζουν τον τίτλο των άρθρων. Στη συνέχεια, οι H2 επικεφαλίδες χαρακτηρίζουν το περιεχόμενο ενός άρθρου, ενώ οι H3, H4, H5 και H6 επικεφαλίδες χαρακτηρίζουν όλες τις ενότητες των H2 επικεφαλίδων.

Όταν ένα άρθρο περιλαμβάνει αρκετές επικεφαλίδες, όχι μόνο βοηθάει στο να αυξηθεί το συνολικό SEO ranking του, αλλά το περιεχόμενο είναι αρκετά εύχρηστο για να περιηγηθεί κάποιος αναγνώστης σε αυτό, βρίσκοντας εύκολα και γρήγορα τις πληροφορίες που αναζητάει μέσα σε ένα άρθρο.

Σύνδεσμοι άρθρων και σελίδων (URL Strings)

Όταν έχουμε να κάνουμε με τους συνδέσμους μιας ιστοσελίδας, θα πρέπει να είναι σύντομοι και σωστά γραμμένοι, περιλαμβάνοντας μόνο τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός τίτλου ή ενός περιεχομένου.

Όταν ανέλυε έναν τεράστιο αριθμό από διαφορετικούς συνδέσμους, ο Joshua Hardwick από το Ahrefs βρήκε πως οι σύντομοι σύνδεσμοι τείνουν να έχουν καλύτερο ranking στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η μελέτη που έκανε εστίασε στο μέγεθος των συνδέσμων και στους φακέλους. Μέτρησαν κάθε root domain ως έναν φάκελο και κάθε backlash μετά το κάθε root ως διαφορετικό φάκελο.

  • https://domain.com (Φάκελος = 1)
  • https://domain.com/folder1 (Φάκελοι = 2)
  • https://domain.com/folder1/folder2 (Φάκελοι = 3)

Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν επίσης πως οι σύνδεσμοι με λιγότερους φακέλους τείνουν εξίσου να έχουν καλύτερο ranking στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ο Rand Fishkin από το Moz ανέφερε επίσης:

Οι πολλοί φάκελοι μπορούν να δημιουργήσουν μια αντίληψη «βάθους» τόσο για τις μηχανές αναζήτησης, όσο και για τους χρήστες, κάνοντας την διαδικασία της επεξεργασίας πιο δύσκολη και περίπλοκη.

Rand Fishkin από το Moz

Αν είσαι χρήστης στο WordPress, τότε έχεις την δυνατότητα να αλλάξεις μαζικά όλους τους συνδέσμους σου και να τους κάνεις πιο SEO-friendly. Πηγαίνοντας στο αριστερό μενού, πάνε Ρυθμίσεις -> Μόνιμοι σύνδεσμοι και από εκεί σιγουρέψου πως όλοι οι σύνδεσμοι είναι σε «Όνομα άρθρου». Έχεις επίσης την δυνατότητα να επεξεργάζεσαι κάθε σύνδεσμο από κάθε άρθρο που γράφεις, είτε από το δεξιό μενού του Gutenberg, είτε μέσω του Yoast SEO.

Schema Markup

Τεχνικά μιλώντας, το schema είναι ουσιαστικά ένα μέρος από μικρές πληροφορίες οι οποίες προστίθενται μέσα στο HTML της ιστοσελίδας σου για να βοηθήσουν τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν ακόμα καλύτερα τα κείμενα σου και, εν τέλη, να τα κατατάξουν υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Σύμφωνα με το Moz:

Το Schema.org είναι το αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ της Google, Bing, Yandex και Yahoo! για να σε βοηθήσουν να παρέχεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες έτσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης τους να παρέχουν καλύτερα αποτελέσματα. Η προσθήκη του Schema markup στην HTML βελτιώνει τον τρόπο με τον οποίο οι σελίδες [και τα άρθρα] εμφανίζοντας στα αποτελέσματα αναζήτησης και εμπλουτίζει τα rich snippets που εμφανίζονται κάτω από τον τίτλο.

Moz

Όταν αναζητάς διάφορα προϊόντα ή reviews στην Google, θα έχεις παρατηρήσει πολλές φορές πως κάποια αποτελέσματα εμφανίζονται με κάποια αστεράκια από κάτω. Αυτό σημαίνει πως η συγκεκριμένη ιστοσελίδα χρησιμοποιεί σωστά το Schema markup για να καταλάβουν οι μηχανές αναζήτησης πως πρόκειται για μια σελίδα η οποία περιλαμβάνει ένα προϊόν το οποίο έχει μια κριτική, ή ένα review που περιλαμβάνει την κριτική που του έδωσαν οι χρήστες ή οι συντάκτες.

Για να εμφανίσεις τα αστεράκια στα αποτελέσματα των προϊόντων σου, ή στις κριτικές που κάνεις, ο HTML κώδικας του άρθρου σου θα πρέπει να είναι κάπως έτσι:

<div itemprop="aggregateRating" itemscope itemtype="https://schema.org/AggregateRating">
  <span itemprop="ratingValue">[Aggregate rating given]</span> stars – 
  <span itemprop="reviewCount">[Number of reviews]</span> reviews
</div>

Αυτά τα rich snippets μπορούν επίσης να εμφανιστούν για αποτελέσματα που αφορούν τις συνταγές φαγητών, τα ξενοδοχεία, τα τοπικά καταστήματα και πολλά ακόμα.

Video SEO

Όπως και τα άρθρα, έτσι και τα βίντεο μπορούν να βελτιστοποιηθούν για τις μηχανές αναζήτησης, καθώς επίσης και να αυξήσουν το τελικό SEO σκορ ενός άρθρου σου. Φυσικά, τα βίντεο μπορούν να εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης, εφόσον όμως βελτιστοποιηθούν σωστά.

Το πρόβλημα με τα βίντεο είναι πως οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να τα καταλάβουν τόσο καλά όσο τα άρθρα. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να εξηγήσεις στις μηχανές αναζήτησης τι βίντεο είναι αυτό που υπάρχει μέσα στο άρθρο σου.

Για να καταταχτεί ένα βίντεο στα αποτελέσματα αναζήτησης, θα πρέπει να φροντίσεις πως περιλαμβάνει τα παρακάτω:

  • Τίτλος – Ακριβώς όπως και με τα άρθρα, έτσι και στα βίντεο πρέπει να περιλαμβάνεται ένας σύντομος τίτλος, ο οποίος περιλαμβάνει τις σωστές λέξεις κλειδιά.
  • Περιγραφή – Και πάλι, όπως συμβαίνει και με τα άρθρα μας, έτσι και στα βίντεο θα πρέπει να προσθέτουμε μια αναλυτική περιγραφή η οποία θα περιλαμβάνει τις σωστές λέξεις κλειδιά. Μερικές προτάσεις δεν πρόκειται να κάνουν την δουλειά, ωστόσο, καθώς πρέπει γράψεις ολόκληρους παραγράφους.
  • Thumbnail – Σιγουρέψου πως το thumbnail [εικόνα] που θα επιλέξεις ταιριάζει με το βίντεο και περιλαμβάνει και αυτή με την σειρά της τα σωστά alt-tags με τις λέξεις κλειδιά.
  • Σιγουρέψου πως το βίντεο είναι σχετικό με το άρθρο – Όταν προσθέτεις ένα βίντεο σε κάποιο άρθρο σου, φρόντισε πως αυτό το βίντεο είναι σχετικό με το άρθρο και όχι άσχετο επί του θέματος. Εναλλακτικά, δεν πρόκειται να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Χρησιμοποίησε υπότιτλους (αν μπορείς) – Πολλές φορές, τα βίντεο παρακολουθούνται με κλειστό ήχο, οπότε οι υπότιτλοι όχι μόνο θα βοηθήσουν τους αναγνώστες σου, αλλά θα εκτιμηθούν και από τις μηχανές αναζήτησης.
  • HTML 5 Player – Σιγουρέψου πως χρησιμοποιείς έναν σωστό player ο οποίος μπορεί να κατανοηθεί από τις μηχανές αναζήτησης. Αυτή την στιγμή, οι HTML 5 players είναι οι καλύτεροι και πιο στάνταρ (HTML 5 είναι και ο player του YouTube, αλλά και του WordPress).

Απάντα σε συγκεκριμένες ερωτήσεις (FAQs)

Δεν υπάρχει τίποτα που «τραβάει» περισσότερο τις μηχανές αναζήτησης από τα FAQs. Τα άρθρα που απαντούν σε ερωτήσεις είναι αυτά που συχνά εμφανίζονται πρώτα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Για να καταφέρεις όμως να δείξεις στις μηχανές αναζήτησης πως απαντάς όντως στις ερωτήσεις των χρηστών, σιγουρέψου πως έχεις βάλει τις σωστές επικεφαλίδες στα άρθρα σου. Βάλε H2 επικεφαλίδες στον τίτλο της ερώτησης και H3 επικεφαλίδες στις απαντήσεις που δίνεις.


Τι είναι το Off-Site SEO και πως μπορείς να επωφεληθείς από αυτό

Σε αντίθεση με το On-Site SEO, το Off-Site SEO απαιτεί ορισμένες τεχνικές οι οποίες δεν περιλαμβάνουν να δουλειές οι οποίες γίνονται μέσα στο blog μας. Συνήθως, το Off-Site SEO αφορά όλα όσα μπορούμε να κάνουμε για να αυξήσουμε το SEO ranking μας, αλλά από εξωτερικές ιστοσελίδες.

Google Search Console

Αυτή είναι η νέα έκδοση του Google Search Console που μόλις βγήκε από beta

Το Google Search Console είναι μια δωρεάν υπηρεσία από την Google η οποία σου επιτρέπει να έχεις πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες του blog σου και των χρηστών που το επισκέπτονται. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να δεις πόσοι χρήστες το επισκέπτονται και πως το βρίσκουν, αν είναι mobile χρήστες ή desktop χρήστες και ποιες σελίδες του blog σου είναι οι πιο δημοφιλείς. Μπορείς επίσης να το χρησιμοποιήσεις για να προσθέσεις το sitemap του blog σου, να δεις τυχόν σφάλματα που υπάρχουν και να δημιουργήσεις ή να τσεκάρεις το robots.txt αρχείο.

Διάβασε τη συνέχεια εδώ..

Guest Blogging

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: Ο όρος «Guest posting ή Guest blogging» σημαίνει πως γράφεις και δημοσιεύεις άρθρα σε άλλα blogs ή ιστοσελίδες, δωρεάν. Ναι, καλά διάβασες, ξοδεύεις ποιοτικό χρόνο σε άλλα blogs γράφοντας και δημοσιεύοντας άρθρα γι ‘αυτά χωρίς ανταμοιβή – όταν λέω ανταμοιβή αναφέρομαι στα χρήματα. Την ίδια επιλογή παρέχω και στο Inkstory για guest αρθρογράφους.

Σύμφωνα με την Google αλλά και αρκετούς επιτυχημένους bloggers, όταν πρόκειται για το SEO, το guest blogging είναι πέντε φορές πιο πολύτιμο απ’ το να δημοσιεύσεις ένα άρθρο στο δικό σου blog. Όσο υπάρχει το ενεργό backlink που οδηγεί στο blog σου μέσα στο guest άρθρο που δημοσίευσες, η αξία του blog σου θα μεγαλώνει όλο και περισσότερο με το καιρό στις μηχανές αναζήτησης (συμπεριλαμβανομένων της Google, Yahoo και Bing).

Διάβασε περισσότερα για το guest blogging:

External Backlinking

Τα external links ή backlinks, είναι ουσιαστικά οι σύνδεσμοι σε άλλα blogs που δείχνουν προς το δικό σου. Για παράδειγμα, αν το Inkstory αναφέρει κάπου το blog σου και βάλει ένα σύνδεσμο προς αυτό, τότε θα πάρεις ένα external backlink. Από κάθε domain name μπορείς να πάρεις μόνο ένα external backlink. Αν για παράδειγμα έχεις γράψει σε κάποιο blog τέσσερα διαφορετικά guest άρθρα, τότε μόνο το ένα από αυτά μετράει και όχι τα υπόλοιπα – τουλάχιστον όχι στα συνολικά domain names που σου στέλνουν backlinks.

Όσο πιο πολλά do-follow external backlinks έχεις, τόσο πιο υψηλό θα είναι και το συνολικό SEO σκορ του blog σου. Για να δεις όλα τα external backlinks που έχει το blog σου, μπες στο Google Search Console, πάνε στην ενότητα «Links» ή «Σύνδεσμοι» και από εκεί δες τα top linking sites.

Social Media

Τι είναι το SEO; Το Search Engine Optimization με απλά λόγια
Twitter – Φωτογραφία από τον Con Karampelas στο Unsplash.

Ενώ τα κοινωνικά δίκτυα δεν βοηθάνε στο ranking του blog σου και το συνολικό SEO σκορ του, ορισμένα ανήκουν στο Off-Site SEO και αποτελούν μέρος κάθε στρατηγικής. Σε αυτή την στρατηγική, το Twitter, το Reddit και το Tumblr είναι οι καλύτερες επιλογές. Και τα τρία κοινωνικά δίκτυα εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, με πρώτο και καλύτερο το Reddit, οπότε το να έχεις διάφορες κοινοποίησης σου με τον σύνδεσμο προς το blog σου είναι ένα μεγάλο συν.

Το Twitter και το Tumblr θα σου παρέχουν εξαιρετικά social pings, ενώ το Reddit έξτρα Off-Site SEO. Μπορείς ακόμα να επεκτείνεις το Off-Site SEO σου γράφοντας άρθρα στο LinkedIn και ανεβάζοντας πολλές εικόνες στο Pinterest. Τα άρθρα του LinkedIn έχουν εξαιρετικό SEO και εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και της Bing, ενώ μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Pinterest για να επεκτείνεις το Off-Site SEO των φωτογραφιών σου.

Τι είναι το SEO; (Search Engine Optimization) με απλά λόγια
5 (100%) 1 vote

θΕΛΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΟ INKSTORY;

Κάνε τις αγορές σου από το Creative Market και ακολούθησε το Inkstory στο Facebook, στο Twitter, στο YouTube και στο Instagram.

Δεν υπάρχει τίποτα που να με ενθουσιάζει περισσότερο από έναν άνθρωπο που έχει μια μοναδική ιστορία να διηγηθεί. Ως blogger, είχα την ευκαιρία να γράψω πάρα πολλές ιστορίες, και δεν θέλω να σταματήσω ποτέ.