Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Subscribe With Google: Τι είναι και πως αυξάνει το SEO;

Share

Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, τα blogs που χρησιμοποιούν το χαρακτηριστικό Subscribe With Google ίσως ξεκινήσουν να βλέπουν αύξηση στα κλικ και στις εμφανίσεις. Αλλά τι ακριβώς είναι το Subscribe With Google, πως λειτουργεί και ποιοι bloggers μπορούν να το χρησιμοποιήσουν;

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως όσο αυξάνεται η άνοδος της χρήσης των AdBlock πρόσθετων, τόσες πιο πολλές ιστοσελίδες καταφεύγουν σε διαφορετικές μεθόδους για να δημιουργήσουν και να αυξήσουν το εισόδημα που χάνουν απ’ τις διαφημίσεις.

Έτσι, κυρίως στο εξωτερικό, τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερα blogs ξεκίνησαν να παρέχουν και συνδρομητικό (premium ή επί πληρωμής) περιεχόμενο, στο οποίο μπορούν οι επισκέπτες τους να αποκτήσουν πρόσβαση πληρώνοντας ένα μικρό ποσό κάθε μήνα ή έτος.

Με τη καινούργια τεχνική να χρησιμοποιείται από ολοένα και περισσότερες μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις ή full-time bloggers, η Google παρουσίασε το νέο χαρακτηριστικό Subscribe With Google (Εγγραφή με τη Google), το οποίο ήρθε για να κάνει την εγγραφή σε συνδρομητικές ιστοσελίδες πιο εύκολη από ποτέ άλλοτε.

Αν προσπάθησες ποτέ να αποκτήσεις πρόσβαση στο συνδρομητικό περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, τότε γνωρίζεις πως θα πρέπει να δημιουργήσεις πρώτα ένα λογαριασμό, να επιβεβαιώσεις τα στοιχεία σου, να εισάγεις τα στοιχεία της κάρτας σου και, μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, να αποκτήσεις πρόσβαση σε όλο το αποκλειστικό περιεχόμενο της εκατοστέ ιστοσελίδας.

Subscribe to Continue Reading
Παράδειγμα ιστοσελίδας που παρέχει συνδρομητικό περιεχόμενο. © Google

Αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει ιδιαίτερα κουραστική όταν έχεις να κάνεις με πολλαπλές διαφορετικές ιστοσελίδες, και έτσι η Google προσπαθεί να βάλει τέλος σε αυτό, δίνοντας μια αυτοματοποιημένη λύση με την πλατφόρμα Subscribe With Google.

Τι είναι το Subscribe With Google;

Στις 5 Δεκεμβρίου του 2022, η Google πρόσθεσε τις καινούργιες αναφορές απόδοσης στο Google Search Console, αναφέροντας σε άρθρο της πως οι ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν το Subscribe With Google ενδέχεται να δουν αύξηση στα κλικ και στις εμφανίσεις που λαμβάνουν από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αν και το Subscribe With Google δεν πρόκειται για μια καινούργια υπηρεσία, καθώς ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2018 από την ίδια την εταιρεία, είναι μόλις τώρα που έγινε η αναφορά για την αύξηση στα κλικ και στις εμφανίσεις που κέντρισε το ενδιαφέρον των περισσότερων κατόχων ιστοσελίδων.

Με πιο απλά λόγια, το Subscribe With Google είναι μια πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί ώστε να βοηθάει τους εκδότες περιεχομένου να αυξήσουν τις μετατροπές στις ιστοσελίδες τους και να προσελκύσουν περισσότερους συνδρομητές. Με αυτό τον τρόπο, κάθε ενδιαφερόμενος επισκέπτης θα έχει την δυνατότητα να εγγραφή στο συνδρομητικό περιεχόμενο ενός blog, χρησιμοποιώντας μόνο τα στοιχεία πληρωμών που έχει δηλώσει στο Google Pay.

Έτσι, καθένας θα έχει την δυνατότητα να εγγραφή στο συνδρομητικό περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, απλά κάνοντας σύνδεση με το Google λογαριασμό του και πληρώνοντας μέσω των πιστωτικών, χρεωστικών, ή προ-πληρωμένων καρτών που έχει εισάγει στην εφαρμογή Google Pay ή στο Google Play Store. Οι online συναλλαγές πραγματοποιούνται επίσης από τα συστήματα της Google για ύψιστη ασφάλεια.

Πως λειτουργεί το Subscribe With Google;

Για τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας που χρησιμοποιεί το Subscribe With Google για να παρέχει πρόσβαση στο συνδρομητικό περιεχόμενο της, ο χρήστης το μόνο που έχει να κάνει είναι κλικ στο κουμπί “Subscribe(Εγγραφή). Στη συνέχεια, θα μεταφερθεί να συνδεθεί στο Google λογαριασμό του – εκτός αν είναι ήδη συνδεδεμένος/η – για να ολοκληρώσει άμεσα την πληρωμή και την εγγραφή για τις αυτόματες μηνιαίες ή ετήσιες πληρωμές.

Subscribe With Google
Ο τρόπος λειτουργίας του Subscribe With Google σε GIF / © Google

Όλο το σύστημα πληρωμών, οι ανακατευθύνσεις και οι εγγραφές ολοκληρώνονται μέσω της Google για μέγιστη ασφάλεια. Μόλις η εγγραφή σε μια ιστοσελίδα ολοκληρωθεί, ο χρήστης θα έχει πρόσβαση σε όλο το αποκλειστικό και συνδρομητικό περιεχόμενο της, όσο παραμένει συνδεδεμένος/η στο Google λογαριασμό του/ης. Οι χρήστες θα έχουν επίσης την δυνατότητα να εναλλάσσουν μεταξύ των συσκευών τους, αρκεί να είναι σε κάθε συσκευή με τον ίδιο λογαριασμό.

Για να ακυρώσει την εγγραφή και τις αυτόματες μηνιαίες πληρωμές, ο χρήστης θα πρέπει να μεταβεί στη σελίδα με τις συνδρομές του και στη συνέχεια να επιλέξει να διαγραφεί απ’ όποια ιστοσελίδα, εφαρμογή ή online υπηρεσία έχει εγγραφεί με το Google λογαριασμό του. Μέσα από το Google News και Google Discover το συνδρομητικό περιεχόμενο θα γίνεται highlight, έτσι ώστε ο χρήστης να γνωρίζει πάντοτε αν πρόκειται για δωρεάν ή premium περιεχόμενο.

Subscribe With Google - Google News Subscriptions
Τα πρόσφατα συνδρομητικά άρθρα των ιστοσελίδων που έχεις εγγραφεί στο Google News και Discover / © Google

Γιατί είναι σημαντική αυτή η αλλαγή;

Αν χρησιμοποιείς το Subscribe With Google στο blog σου για να παρέχεις συνδρομητικό περιεχόμενο στους αναγνώστες σου, και ξαφνικά δεις αύξηση στα στατιστικά σου, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι από την αλλαγή στον αλγόριθμο της Google. Επιπλέον, μέσα από το Google Search Console θα έχεις την δυνατότητα να παρακολουθείς πλέον τα στατιστικά αναφορών του Subscribe With Google.

Η Google φαίνεται να επικεντρώνεται αρκετά στους δημοσιογράφους και τους δημιουργούς περιεχόμενου, παρέχοντας συνεχώς νέους τρόπους για να προωθούν τις δουλειές τους και να βγάζουν χρήματα κάνοντας monetize το περιεχόμενο τους. Επιπλέον, για τους κατόχους ιστοσελίδων που συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το AMP της Google, τότε θα χαρούν να μάθουν πως το Subscribe With Google είναι εξίσου συμβατό με τις AMP σελίδες.

Αξίζει να σημειωθεί πως το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό είναι επίσης ιδανικό και έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί άψογα στις mobile και tablet συσκευές. Έτσι, όσοι χρησιμοποιούν το Google Pay και έχουν ενεργοποιήσει το λογαριασμό τους και έχουν καταχωρήσει τις χρεωστικές / πιστωτικές / προ-πληρωμένες κάρτες τους, θα έχουν την δυνατότητα να εγγραφούν με λίγα μόλις “κλικ”.

Παναγιώτης Σακαλάκης
Παναγιώτης Σακαλάκηςhttps://inkstory.gr
Ο Παναγιώτης Σακαλάκης, με βάση το Κιλκίς, είναι Web Designer & Blogger, ιδρυτής της Inkstory Ο.Ε., του TechGuides και του TechWise Insider, καθώς επίσης & Host στα «The Blogging Dispatch» & «TechGuides» Podcasts. Όποτε δεν γράφει, βρίσκεται σε κάποιο βουνό με το Hard-Trail ποδήλατο του.
0 0 ψήφοι
Article Rating
Εγγραφή
Ειδοποίηση για
guest
0 Comments
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Διαβάστε Επίσης

Αναζητάς περισσότερα;