Πως λειτουργεί ο αλγόριθμος του Instagram το 2022;

Μάθε τα πάντα γύρω απ’ τον αλγόριθμο του Instagram, πως λειτουργεί το Feed και το Explore και πως προωθεί περισσότερο τις δημοσιεύσεις, τα stories και τα Reels.

Ως δημιουργός περιεχόμενου, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις είναι πως λειτουργεί ο αλγόριθμος κάθε κοινωνικού δικτύου. Το Instagram δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως και ένα εξαιρετικό μέσο για να αυξήσεις τους followers σου και να χτίσεις ένα δυναμικό κοινό. Αλλά πως λειτουργεί ο αλγόριθμος του κοινωνικού δικτύου και πως μπορείς να επωφεληθείς από τις αναρτήσεις που ανεβάζεις;

Το συγκεκριμένο άρθρο έρχεται αφότου έχω λάβει αρκετά μηνύματα από αναγνώστες του Inkstory και πελάτες μου που μου κάνουν συνεχώς την ίδια ερώτηση, “Ανεβάζω καθημερινά φωτογραφίες και stories, αλλά οι ακόλουθοι μου παραμένουν σταθεροί ή δεν ανεβαίνουν γρήγορα. Τι μπορώ να κάνω για να το αλλάξω αυτό;

Πως λειτουργεί λοιπόν ο αλγόριθμος του Instagram το 2022; Ποιο περιεχόμενο εμφανίζεται συχνότερα και ποια κριτήρια παίζουν σημαντικό ρόλο για να αποκτήσει μια δημοσίευση περισσότερες προβολές, likes και σχόλια; Πως λειτουργεί το Feed και πως κατατάσσονται οι δημοσιεύσεις στο Explore; Ρίχνουμε μια γρήγορη ματιά μέσα στον AI αυτοματοποιημένο αλγόριθμο του Instagram και ποιους παράγοντες ελέγχει.

Τι είναι ο αλγόριθμος του Instagram;

Μπορείς να θεωρήσεις τον αλγόριθμο του Instagram ως ένα βιβλίο από όρους και προϋποθέσεις που πρέπει να ακολουθείς για να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ο αλγόριθμος του κοινωνικού δικτύου βασίζεται αρχικά στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), η οποία αυτοματοποιεί όλο τον τρόπο λειτουργίας του.

Ο αλγόριθμος αλλάζει και προσαρμόζεται επίσης ανάλογα με τη κάθε λειτουργία του κοινωνικού δικτύου, ενώ υπάρχουν διαφορετικά κριτήρια για οτιδήποτε ανεβάζεις και χρησιμοποιείς συχνότερα. Για παράδειγμα, τα Stories και τα Reels ενώ φαίνονται ιδιαίτερα παρόμοια, χρησιμοποιούν εντελώς διαφορετικό αλγόριθμο. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο χρησιμοποιούν επίσης διαφορετικό αλγόριθμο, και το ίδιο συμβαίνει για τις σελίδες Feed (αρχική σελίδα) και Explore (Ανακαλύψτε).

Για τους προγραμματιστές του χώρου, το Instagram έχει αναπτύξει τη δική του γλώσσα query και ο αλγόριθμος χρησιμοποιεί τα παρακάτω βασικά queries:

user
.let(seed_id=user_id)
.liked(max_num_to_retrieve=30)
.account_nn(embedding_config=default)
.posted_media(max_media_per_account=10)
.filter(non_recommendable_model_threshold=0.2)
.rank(ranking_model=default)
.diversify_by(seed_id, method=round_robin)

Περισσότερα για τον κώδικα και τον τρόπο λειτουργία του AI αλγορίθμου του Instagram μπορείς να διαβάσεις στο επίσημο blog τους.

Πως λειτουργεί ο αλγόριθμος του Instagram;

Μετά την ανακοίνωση του Mark Zuckerberg πως το προτεινόμενο περιεχόμενο στο Instagram θα αυξηθεί στο διπλάσιο έως τα τέλη του 2023, το κοινωνικό δίκτυο δημοσίευσε ένα άρθρο στο οποίο εξηγεί πως λειτουργεί εν συντομία ο αλγόριθμος του. Από το άρθρο δύσκολα θα καταλάβεις πως πραγματικά λειτουργεί ο αλγόριθμος της υπηρεσίας για κάθε μια από τις υπηρεσίες που παρέχονται καθώς είναι πολύ γενικευμένο, οπότε ευελπιστώ πως μέσα από αυτό το άρθρο θα τα εξηγήσω όλα λίγο πιο αναλυτικά αλλά και όσο πιο απλά και κατανοητά γίνεται.

Αρχικά, είναι σημαντικό να γνωρίζεις πως ο αλγόριθμος του Instagram χωρίζεται σε τρία διαφορετικά μέρη:

  • Η σχέση που έχει ο δημιουργός περιεχομένου με τους followers του.
  • Η σχέση που έχει το περιεχόμενο του δημιουργού με αυτά που βλέπει συνήθως ο επισκέπτης.
  • Η ημερομηνία της δημοσίευσης (πόσο καινούργια είναι).

Αυτοί οι τρεις παράγοντες παίζουν σημαντικό ρόλο για μια δημοσίευση και πόσο συχνά θα εμφανίζεται τόσο στους ίδιους τους followers σου, όσο και σε άλλα μέρη του κοινωνικού δικτύου.

Ο αλγόριθμος για το Feed και τα Stories

Το Feed (η αρχική σελίδα που εμφανίζει την ροή των πιο πρόσφατων και προτεινόμενων δημοσιεύσεων) και τα Stories εμφανίζουν συχνότερα το περιεχόμενο από τους πιο κοντινούς σου ανθρώπους, καθώς επίσης και από τους λογαριασμούς με τους οποίους αλληλοεπιδράς περισσότερο.

Για παράδειγμα, αν κάνεις συνεχώς likes και σχολιάζεις στο περιεχόμενο ενός συγκεκριμένου λογαριασμού, τότε θα βλέπεις τις δημοσιεύσεις του πιο συχνά και σχεδόν στην αρχή της ροής.

Παρόλα αυτά, ανάλογα με τους χρήστες που ακολουθείς, εκατοντάδες άλλοι παράγοντες εμφανίζονται στον αλγόριθμο του Instagram, οι οποίοι αναλύονται και στη συνέχεια παρέχουν ένα τελικό αποτέλεσμα γι ‘αυτό που θεωρεί η τεχνητή νοημοσύνη σωστότερο. Ορισμένοι από αυτούς τους παράγοντες είναι οι παρακάτω:

  • Τα σχετικά αποτελέσματα: Ανάλογα με το κάθε like που κάνεις, τόσο πιο συχνά θα εμφανίζεται στο Feed παρόμοιο περιεχόμενο. Για παράδειγμα, αν λατρεύεις να παρακολουθείς οτιδήποτε σχετίζεται με την μαγειρική και κάνεις συνεχώς likes σε φωτογραφίες και βίντεο με συνταγές, τότε ο αλγόριθμος θα σου εμφανίζει συνεχώς συνταγές και food instagramers και bloggers που δεν ακολουθείς αλλά μπορεί να σου αρέσουν.
  • Η αλληλεπίδραση τις τελευταίες ημέρες: Ο αλγόριθμος του Instagram κοιτάει πολύ προσεκτικά την αλληλεπίδραση που είχε τις τελευταίες ημέρες ένας λογαριασμός. Αυτό σημαίνει πως αν οι δημοσιεύσεις σου είχαν αρκετά likes και σχόλια, τότε ο αλγόριθμος θεωρεί πως είναι ενδιαφέροντα και έτσι τα προωθεί ακόμα περισσότερο σε χρήστες που δεν σε έχουν ακολουθήσει ακόμη, αλλά έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με αυτά που δημοσιεύσεις στο προφίλ σου. Αν δεν είχες αρκετή κίνηση τις τελευταίες ημέρες, τότε θα εμφανίζονται σε λιγότερους χρήστες.
  • Οι πληροφορίες κάθε δημοσίευσης: Από την περιγραφή, τα hashtags, την τοποθεσία, μέχρι και τη διάρκεια [των βίντεο], όλα παίζουν σημαντικό ρόλο. Μια δημοσίευση που συμπεριλαμβάνει τοποθεσία για παράδειγμα, θα εμφανίζεται πιο συχνά στα τοπικά αποτελέσματα, ενώ θα είναι επίσης διαθέσιμη στην σελίδα της τοποθεσίας με όλες τις υπόλοιπες δημοσιεύσεις που έγιναν στην ίδια περιοχή ή μέρος.
  • Το ιστορικό κάθε χρήστη: Ένας χρήστης ο οποίος κάνει συνεχώς likes και αφήνει σχόλια σε ένα λογαριασμό, θα βλέπει πιο συχνά το νέο περιεχόμενο που ανεβαίνει από το εκατοστέ προφίλ. Τα ενδιαφέροντα του παίζουν επίσης εξαιρετικά μεγάλο ρόλο. Ένας χρήστης ο οποίος έχει πάψει να αλληλοεπιδράει με το περιεχόμενο που ανεβάζεις, θα πάψει να βλέπει τόσο συχνά τις δημοσιεύσεις σου καθώς περνάει ο καιρός, ακόμη κι αν συνεχίζει να σε ακολουθεί.
  • Ο χρόνος: Όσο πιο πολύ χρόνο περνάνε οι χρήστες σε μια δημοσίευση σου, τόσο πιο ψηλά και συχνά θα εμφανίζεται. Για παράδειγμα, αν ένα βίντεο το βλέπουν μέχρι το τέλος και δεν το προσπερνάνε κατευθείαν, θα εμφανίζεται πιο ψηλά. Αν μια φωτογραφία έχει αρκετά σχόλια (που σημαίνει πως οι χρήστες επενδύουν χρόνο σε αυτή, άρα είναι ενδιαφέρουσα ή σημαντική) θα εμφανίζεται επίσης πιο συχνά.
  • Οι αναφορές άλλων χρηστών: Αν μια δημοσίευση αναφερθεί στο κοινωνικό δίκτυο πως είτε πρόκειται για fake news, είτε για κάτι ανεπιθύμητο, τότε ο αλγόριθμος του Instagram θα ρίξει την ορατότητα αυτής της δημοσίευσης. Οι πολλαπλές αναφορές θα φέρουν ως αποτέλεσμα την οριστική απενεργοποίηση του λογαριασμού, ή θα ρίξουν το ranking τόσο χαμηλά που δεν θα εμφανίζονται ποτέ οι δημοσιεύσεις σου στους followers ή σε οποιοδήποτε άλλο μέλος και μέρος της υπηρεσίας.

Με όλα αυτά κατά νου, αυτοί είναι οι πιο συχνοί παράγοντες που σχετίζονται με τον αλγόριθμο του Instagram και τον τρόπο λειτουργίας του Feed και των Stories. Επίσης, σε αυτό το σημείο είναι σημαντικό να αναφερθεί πως οι δημοσιεύσεις που ανεβαίνουν και ως stories είναι λιγότερο πιθανό να προωθηθούν καθώς αναφέρονται απ’ τον αλγόριθμο ως “διπλότυπο περιεχόμενο”. Επομένως, προτείνεται να δημιουργείς διαφορετικό περιεχόμενο για τις δημοσιεύσεις και διαφορετικό για τα stories, ακόμη κι αν σχετίζονται μεταξύ τους.

Ο αλγόριθμος για τα Instagram Reels

Με τα Reels το Instagram ευελπιστεί πως οι χρήστες θα παρακολουθούν συνεχώς ψυχαγωγικό περιεχόμενο το οποίο θα τους κρατάει περισσότερη ώρα μέσα στο κοινωνικό δίκτυο. Αυτό είναι άκρως σημαντικό καθώς ο χρόνος είναι χρήμα (ειδικότερα γι ‘αυτές τις υπηρεσίες) και για να μπορέσει να ανταγωνιστεί άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το TikTok, θα πρέπει να κρατάει τους χρήστες του μέσα στην εφαρμογή για όσο πιο μεγάλα χρονικά διαστήματα γίνεται.

Ο αλγόριθμος των Reels λειτουργεί παρόμοια με τον αλγόριθμο για τη σελίδα “Explore” που θα δούμε στην επόμενη ενότητα, με τη μόνη διαφορά πως είναι το μοναδικό μέσο το οποίο μπορεί να ανεβάσει γρήγορα ακόμη και τους μικρότερους και νεότερους λογαριασμούς. Έτσι, αν είσαι δημιουργός περιεχόμενου και μόλις ξεκίνησες ένα λογαριασμό στο κοινωνικό δίκτυο, θα χρειαστεί να δώσεις μεγάλη έμφαση στα Reels ώστε να σε ανεβάσει γρηγορότερα και περισσότερο ο αλγόριθμος.

  • Η ποιότητα των Reels: Τα πράγματα είναι αρκετά απλά εδώ: Όσο πιο καλή είναι η ποιότητα ενός βίντεο που ανέβασες, τόσο το καλύτερο. Τα επαγγελματικά βίντεο από Mirrorless και DSLR κάμερες αποδίδουν πάντοτε καλύτερα απ’ τα βίντεο που έχουν τραβηχτεί μέσω κινητών. Οι κάμερες μέχρι και σήμερα αποδίδουν εκατοντάδες φορές καλύτερα από τις κάμερες των smartphones, και γι ‘αυτό οι πασίγνωστοι influencers συνεχίζουν να χρησιμοποιούν επαγγελματικό εξοπλισμό.
  • Η αλληλεπίδραση των χρηστών: Όσα πιο πολλά likes και σχόλια έχει αφήσει ένας χρήστης στα Reels σου, τόσο πιο συχνά θα εμφανίζονται στον λογαριασμό του. Το ίδιο ακριβώς που συμβαίνει για το Feed και τα Stories.
  • Τα τεχνικά: Για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους, ο αλγόριθμος του Instagram κοιτάει προσεκτικά τα pixels (ποιότητα), την μουσική που παίζει και τις διαστάσεις των βίντεο που ανεβάζεις.
  • Προβολές: Όσες πιο πολλές προβολές έχει ένα βίντεο, τόσο πιο υψηλά το εμφανίζει και τόσο πιο συχνά το βλέπουν άλλοι χρήστες που δεν σε ακολουθούν.

Φυσικά, όπως και με το Feed, έτσι και με τα Reels η αλληλεπίδραση παίζει σημαντικό ρόλο, άσχετα που το Instagram προωθεί αρκετά τους μικρότερους και άγνωστους λογαριασμούς μέσω των Reels. Τα χαμηλής ποιότητας βίντεο, οτιδήποτε αφορά την πολιτική και όσα περιλαμβάνουν πάνω watermarks είναι λιγότερο πιθανό να προωθηθούν απ’ τον αλγόριθμο.

Ο αλγόριθμος για την Explore σελίδα του Instagram

Η Explore σελίδα είναι αυτή που ανοίγεις όταν θέλεις να σκοτώσεις τον χρόνο σου ή να δεις τι είναι trend αυτή την στιγμή στο κοινωνικό δίκτυο. Αρκετοί χρήστες θεωρούν επίσης πως η Explore σελίδα περιλαμβάνει μόνο δημοσιεύσεις από γνωστούς influencers, κάτι το οποίο είναι και σωστό και λάθος ταυτόχρονα.

Η συγκεκριμένη σελίδα έχει κατασκευαστεί ώστε να παρέχει καινούργιο περιεχόμενο στους χρήστες του κοινωνικού δικτύου και τίποτα περισσότερο. Για να το καταφέρει αυτό, το Instagram έπρεπε να αναπτύξει και να χρησιμοποιήσει ένα διαφορετικό αλγόριθμο, ο οποίος όμως δεν παρέχει ιδιαίτερα διαφορετικούς παράγοντες από αυτούς που είδαμε παραπάνω.

  • Δημοτικότητα: Τα likes, τα shares (αναδημοσιεύσεις) και τα saves (αποθηκεύσεις) είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες για να εμφανιστεί ένα post στη σελίδα Explore.
  • Ταχύτητα δημοτικότητας: Όσο πιο γρήγορα μαζεύει likes, shares, saves και σχόλια ένα post στο Instagram, τόσο πιο συχνά και υψηλά θα εμφανίζεται στο Explore.
  • Η σχέση μεταξύ χρηστών: Αν και στο Explore εμφανίζονται δημοσιεύσεις από όλους τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου, ο αλγόριθμος τείνει να προωθεί το περιεχόμενο σου περισσότερο σε όσους έχουν αλληλοεπιδράσει τις τελευταίες ημέρες με αυτό.
  • Ο τύπος αρχείου: Τα βίντεο τείνουν να προωθούνται περισσότερο, πιο εύκολα και πιο γρήγορα απ’ ότι οι φωτογραφίες.

Αν είσαι νέος χρήστης στο Instagram ή έχεις λίγους followers, τότε προτείνεται να εστιάσεις στο περιεχόμενο με βίντεο. Για να φτάσουν ωστόσο τα posts σου στη σελίδα Explore, θα πρέπει να δημιουργείς και να ανεβάζεις συνεχώς νέο και ποιοτικό περιεχόμενο σε υψηλή ποιότητα – άσχετα που στην ίδια σελίδα θα βρεις αρκετές φορές και κατώτερης ποιότητας δημοσιεύσεις.

Άλλωστε, όπως μπορείς να δεις και από την παραπάνω λίστα, οι παράγοντες για την δημοτικότητα και την προώθηση μιας δημοσίευσης βασίζονται σε πολλαπλούς διαφορετικούς παράγοντες, αλλά αν τους συνδυάσεις όλους μαζί, τότε θα δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Σημαντικά πράγματα που μας μαθαίνει ο αλγόριθμος του Instagram

Μια γρήγορη ανασκόπηση γύρω απ’ τον αυτοματοποιημένο AI αλγόριθμο του Instagram και όλα όσα μας μαθαίνει ο τρόπος λειτουργίας του για τις επόμενες δημοσιεύσεις μας.

Οι fake followers είναι ανούσιοι

Αρκετοί άνθρωποι και μικρές επιχειρήσεις έχουν την εντύπωση πως οι αριθμοί των followers είναι αυτοί που πραγματικά μετράνε. Κι ενώ οι μεγάλοι αριθμοί είναι ένας από τους στόχους, μπορείς να τους πετύχεις πραγματικά μόνο αν δημιουργείς μοναδικό περιεχόμενο και ακολουθείς τους κανονισμούς λειτουργίας του Instagram.

Οι ψεύτικοι followers που θα αγοράσεις από την άλλη πλευρά δεν θα αλληλοεπιδρούν με το περιεχόμενο σου, με αποτέλεσμα ο αλγόριθμος να μην σε ανεβάζει ποτέ. Από την άλλη πλευρά, το Instagram γνωρίζει πότε ένας λογαριασμός είναι ψεύτικος και πότε όχι, ενώ έχουμε δει αρκετές φορές στο παρελθόν ανθρώπους να αγοράζουν fake followers μόνο για να δουν τους λογαριασμούς τους λίγες ημέρες αργότερα απενεργοποιημένους.

Χρειάζεται μεγάλη επένδυση χρόνου

Με δισεκατομμύρια χρήστες να βρίσκονται πλέον στο Instagram, ο ανταγωνισμός είναι πιο μεγάλος από ποτέ άλλοτε. Το μοναδικό και ποιοτικό περιεχόμενο παίρνει χρόνο για να δημιουργηθεί, οπότε αν σκοπεύεις να γίνεις influencer ή να ξεκινήσεις να τραβάς κίνηση απ’ το Instagram στο blog ή το κανάλι σου, τότε θα χρειαστεί να ακολουθείς τον τρόπο λειτουργίας του αλγορίθμου ώστε να τα δεις τα posts σου να ανεβαίνουν πιο γρήγορα και πιο εύκολα.

Για φωτογραφίες, βίντεο και GIFs, μπορείς να χρησιμοποιήσεις εργαλεία όπως το Canva, το VistaCreate, ή το Adobe Express. Αν σκοπεύεις να ασχοληθείς με βίντεο, τότε μπορείς να ελέγξεις την λίστα που έχω φτιάξει με τα καλύτερα δωρεάν και Pro προγράμματα για επεξεργασία βίντεο και την λίστα με τις 20 καλύτερες εφαρμογές για επεξεργασία βίντεο σε Android και iOS συσκευές. Ένα καλό πρόγραμμα που παρέχει όλες τις δυνατότητες που θα χρειαστείς, θα σε βοηθήσει να πας τα βίντεο σου στο επόμενο επίπεδο, δημιουργώντας πιο επαγγελματικά πλάνα και πιο ποιοτική εικόνα.

Τα βίντεο προωθούνται περισσότερο

Ο αλγόριθμος του Instagram προωθεί περισσότερο τα βίντεο απ’ ότι τις φωτογραφίες. Αυτό όπως προανέφερα συμβαίνει επειδή το κοινωνικό δίκτυο προσπαθεί να ανταγωνιστεί άλλες υπηρεσίες όπως το TikTok, στις οποίες οι χρήστες παίρνανε αρκετά λεπτά κάθε φορά μέσα κάνοντας περιήγηση ή ανεβάζοντας περιεχόμενο. Ο χρόνος μετατρέπεται σε ισχυρά στατιστικά, τα οποία στη συνέχεια μπορούν να αποφέρουν μεγαλύτερα κέρδη, με αποτέλεσμα οτιδήποτε κρατάει έναν χρήστη μέσα στην υπηρεσία, προωθείται και περισσότερο.

Προσπάθησε όχι μόνο να εστιάσεις περισσότερο στα βίντεο, αλλά και να δημιουργείς περιεχόμενο με το οποίο αλληλοεπιδράνε οι χρήστες αφήνοντας σχόλια, κάνοντας likes και πατώντας το κουμπί “Αποθήκευση”. Όσοι πιο πολλοί αναδημοσιεύουν το περιεχόμενο σου, το ανεβάζουν ως story ή το στέλνουν μέσω προσωπικών μηνυμάτων σε φίλους τους, τόσο πιο πολύ θα το προωθεί και ο αλγόριθμος του Instagram.

Η αλληλεπίδραση είναι το άλφα και το ωμέγα

Ίσως ο πιο σημαντικός – κι αν όχι ο σημαντικότερος – παράγοντας για να ανέβει περισσότερο μια δημοσίευση στο Instagram, είναι η αλληλεπίδραση που λαμβάνει απ’ τους χρήστες που την βλέπουν. Όσοι πιο πολλοί χρήστες προσπερνάνε μια δημοσίευση, τόσο το χειρότερο. Όσοι πιο πολλοί κάνουν like, shares και αφήνουν σχόλια ή την αποθηκεύουν, τόσο το καλύτερο.

Θα δεις πως αρκετοί Instagrammers κάνουν ερωτήσεις μέσα από τις δημοσιεύσεις τους στους followers τους, έτσι ώστε να τους δώσουν περισσότερη ώθηση για να σχολιάσουν παρέχοντας μια απάντηση. Το να απαντάς γρήγορα και σε όσα περισσότερα σχόλια μπορείς είναι επίσης σημαντικό, καθώς μπορείς με αυτό τον τρόπο να συνεχίσεις μια συζήτηση ακόμη περισσότερο, απολαμβάνοντας έτσι από τα οφέλη του αλγορίθμου.

Σου άρεσε το άρθρο; Για ακόμα περισσότερα παρόμοια άρθρα:
Κάνε εγγραφή στο Google News.
Κάνε subscribe στο YouTube.
Ακολούθησε μας στο Facebook.
Ακολούθησε μας στο Twitter.

Θέλεις να υποστηρίξεις το Inkstory;
Κάνε τις αγορές σου από τον Κατάλογο μας..

Join the Conversation

  1. Πόσο χρήσιμο άρθρο! Πολλά από αυτά τα γνωρίζω και τα εφαρμοζω αλλά κάποια δεν τα γνώριζα. Ωστόσο είναι μέρες που για κάποιον λόγο το instagram σου χαντακώνει πχ stories που είναι πολύ καλά σε περιεχόμενο. Τι μπορεί να φταίει. Επίσης πόσα story είναι καλό να τρέχουν ταυτόχρονα; Δεν ξέρω φταίνε τα πολλά μαζεμένα κάποιες φορές… ή κάποιες φορές αν έχω κάποια ήδη από την προηγούμενη μέρα και δεν έχουν λήξει και προσθέτω νέα. Μπορεί να φταίει κι αυτό. Δεν ισχύει όμως πάντα… Μπορεί να τρέξουν και μόνα τους, να μην είναι πολλά, να έχουν καλό περιεχόμενα και πάλι να τα χαντακώσει.
    Επίσης θέλω να ρωτήσω το εξής:
    Αν όπως είπες δεν πρέπει να κοινοποιώ το νέo post σε story γιατί το θεωρεί διπλότυπο πως μπορώ να ειδοποιώ αυτούς που παρακολουθούν τα story μου για τα νέα ποστ? Αν ανεβάσω πάλι την φώτο του post ως story (ενημερώνοντας για το νέο ποστ) ή ένα μέρος της θα καταλάβει ο αλγόριθμος πως είναι η ίδια φωτογραφία από το όνομά της;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιστροφή Επάνω
Κλείσιμο