Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Blogging Στατιστικά: Όσα συνέβησαν το 2019 στην μπλογκόσφαιρα

Share

Άλλος ένας χρόνος έφτασε στο τέλος του. Το 2019 φεύγει και το 2020 μας χτυπάει την πόρτα. Προτού ανοίξουμε την πόρτα στο νέο έτος, ας δούμε ορισμένα πολύ ενδιαφέρον blogging στατιστικά τα οποία μας αφορούν όλους.

Δεν ξέρω για εσένα, αγαπητέ/τη blogger, αλλά ενώ τα περισσότερα από τα παρακάτω στατιστικά ήξερα στο περίπου τι αριθμούς θα περιλαμβάνουν, ορισμένα νούμερα μου κέντρισαν ιδιαίτερα πολύ το ενδιαφέρον. Το blogging βρίσκεται σε τόσο τεράστια ανάπτυξη, που μπορείς να πεις πως αυτή την στιγμή είναι ένα από τα μεγαλύτερα trends στο διαδίκτυο (αν όχι το μεγαλύτερο).

Όπου και αν μπεις, ό,τι και αν θελήσεις να κοιτάξεις, συχνά έχει φτιαχτεί από κάποιον blogger.

Ίσως ένα από τα πιο ανησυχητικά πράγματα από τα παρακάτω στατιστικά να είναι το γεγονός πως ο μέσος χρήστης διαβάζει μόλις 37 δευτερόλεπτα ένα άρθρο, ενώ εκατομμύρια χρήστες διαβάζουν τα άρθρα μας με κάποιο adblock πρόσθετο ενεργοποιημένο, το οποίο εξαφανίζει τις διαφημίσεις μας. Μην αφήσεις παρόλα αυτά τα συγκεκριμένα στατιστικά να σε τρομάξουν. Κάθε blog έχει διαφορετικό bounce rate, οπότε είναι στο χέρι σου να γράφεις μεγάλα και αξιόπιστα άρθρα τα οποία παρέχουν σημαντικές πληροφορίες οι οποίες κρατάνε περισσότερη ώρα τον αναγνώστη μέσα στο blog σου. Όσο για το adblock, τώρα που εκατοντάδες ιστοσελίδες ξεκίνησαν να χρεώνουν για το περιεχόμενο τους, ίσως μειωθεί και το ποσοστό των ανθρώπων που χρησιμοποιούν adblock πρόσθετα. Αλλά αυτό είναι μια συζήτηση που θα κάνουμε σε επερχόμενο άρθρο.

Blogging στατιστικά για το 2019

  1. Το 34.5% όλων των ιστοσελίδων στο διαδίκτυο τρέχουν πάνω στο WordPress (αλλά στην πραγματικότητα είναι παραπάνω)
  2. 70 εκατομμύρια νέα άρθρα δημοσιεύονται κάθε μήνα στο WordPress
  3. Χρειάζονται περίπου 3.5 ώρες για να γραφτεί ένα άρθρο με 1.151 λέξεις
  4. Ο μέσος χρήστης περνάει 37 δευτερόλεπτα διαβάζοντας ένα άρθρο
  5. Τα άρθρα που περιλαμβάνουν φωτογραφία κάθε 75-100 λέξεις έχουν διπλάσιες δημοσιεύσεις
  6. Υπάρχουν πάνω από 31.7 εκατομμύρια Αμερικανοί bloggers
  7. Το 77% των συνολικών χρηστών στο διαδίκτυο διαβάζει συχνά άρθρα
  8. Το 55% των bloggers γράφουν λιγότερες από 1,000 λέξεις ανά άρθρο (και το 20% πάνω από 1,500+ λέξεις)
  9. Το βέλτιστο μήκος ενός άρθρο είναι 2,250 – 2,500 λέξεις
  10. Το 44% των bloggers δημοσιεύουν νέα άρθρα περίπου 3-6 φορές το μήνα
  11. Το 65% των content marketers αναφέρουν πως έχουν την δική τους στρατηγική
  12. Το 71% των ανθρώπων πρώτα διαβάζει άρθρα και μετά προχωράει σε μια αγορά
  13. Όταν δημοσιεύεις 16 άρθρα το μήνα λαμβάνεις έως και 4.5 φορές περισσότερα κλικ από αυτούς που δημοσιεύουν μόλις 4 άρθρα
  14. Το 2015 υπήρχαν περισσότεροι από 200 εκατομμύρια χρήστες με ενεργοποιημένο adblock και υπάρχει ανάπτυξη 40% ανά έτος
  15. Το content marketing είναι 62% φθηνότερο από το παραδοσιακό marketing
  16. Το content marketing παράγει έως και 3 φορές περισσότερα leads από το paid search
  17. Το 60% των ανθρώπων αγοράζουν ένα προϊόν αφότου διαβάσουν ένα άρθρο γι ‘αυτό
  18. Πάνω από το 92% των marketers θεωρούν πως το περιεχόμενο είναι μια πολύτιμη τεχνική για να επενδύσουν σε αυτό
  19. Πάνω από το 50% των marketers αναφέρουν πως ξεκίνησαν να εστιάζουν υπερβολικά πολύ στο blogging
  20. Το 61% των Αμερικανών περνάνε έως και 3 φορές περισσότερο χρόνο διαβάζοντας άρθρα απ’ ότι emails
  21. Η Google καταλαμβάνει το 92.95% από το μερίδιο αγοράς των μηχανών αναζήτησης (η Bing είναι δεύτερη με 2.32%)
  22. Τα άρθρα με το μεγαλύτερο ranking στα αποτελέσματα της Google συχνά έχουν 1,140 με 1,285 λέξεις
  23. Το 2018 πάνω από το 52.2% όλης της κίνησης του διαδικτύου ήρθε από τις mobile συσκευές
  24. Το να έχει μια επιχείριση blog στην ιστοσελίδα της σημαίνει πως αυξάνει τις πιθανότητες κατά 434% για να αποκτήσει μεγαλύτερο ranking
  25. Μόλις δημοσιεύσεις 21-54 άρθρα, η κίνηση σου θα αυξηθεί έως και 30%
  26. Πάνω από το 80% των χρηστών προτιμούν τα άρθρα από τα sponsored άρθρα
  27. Το 95% των χρηστών δεν περνάνε ποτέ την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων στην Google
  28. Το 50% των ανθρώπων ψάχνουν στις μηχανές αναζήτησης με τέσσερις ή παραπάνω λέξεις
  29. Πάνω από τα μισά κλικ γίνονται στα πρώτα 3 αποτελέσματα
  30. Τα άρθρα που έχουν τίτλους με 6-13 λέξεις έχουν μεγαλύτερη κίνηση
  31. Οι τίτλοι που περιλαμβάνουν νούμερα έχουν μεγαλύτερη κίνηση (π.χ. 20 blogging πλατφόρμες για αρχάριους bloggers)
  32. Οι προσωπικοί τίτλοι λαμβάνουν περισσότερα κλικ απ’ τους headline τίτλους
  33. Οι email subscribers δημοσιεύουν τα άρθρα ενός blog έως και 3.5 φορές περισσότερο απ’ ότι οι απλοί αναγνώστες

Τα παραπάνω blogging στατιστικά δε λένε ψέματα, οπότε για το 2020, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να λάβεις υπόψιν τα παραπάνω και να προβείς στις απαραίτητες αλλαγές στο blog σου, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο το διαχειρίζεσαι και το προωθείς.

Ξεκίνα να γράφεις μεγαλύτερα άρθρα και ξεκίνα να σκέφτεσαι την προώθηση του περιεχομένου σου μέσω του podcasting και του vlogging.

Μέχρι το επόμενο άρθρο, καλή χρονιά σε όλους με υγεία, δύναμη, χαρά, αγάπη και μπόλικες επιτυχίες σε εσάς και τους αγαπημένους σας. ❤

INKSTORY PODCASTS
SPOTIFYANCHORITUNES
GOOGLE PODCASTSSTITCHERBREAKER
RADIOPUBLICPOCKETCASTSCASTBOX

Featured Image Credits: Kollsd στο Pixabay

Παναγιώτης Σακαλάκης
Παναγιώτης Σακαλάκηςhttps://inkstory.gr
Ο Παναγιώτης Σακαλάκης, με βάση το Κιλκίς, είναι Web Designer & Blogger, ιδρυτής της Inkstory Ο.Ε., του TechGuides και του TechWise Insider, καθώς επίσης & Host στα «The Blogging Dispatch» & «TechGuides» Podcasts. Όποτε δεν γράφει, βρίσκεται σε κάποιο βουνό με το Hard-Trail ποδήλατο του.

8 ΣΧΟΛΙΑ

0 0 ψήφοι
Article Rating
Εγγραφή
Ειδοποίηση για
guest
8 Comments
Παλαιότερα
Νεότερα Top Σε Ψήφους
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Διαβάστε Επίσης

Αναζητάς περισσότερα;