Αν θέλεις να ξεκινήσεις να βγάζεις χρήματα από το blog σου, θα πρέπει να λάβεις τα απαραίτητα μέτρα ώστε να αναπτύξεις ένα επιτυχημένο blog το οποίο όχι μόνο θα προσελκύει επισκέπτες, αλλά θα προσελκύει και διαφημιστές. Θα πρέπει να είσαι πρόθυμος να επενδύσεις χρόνο και προσπάθεια αν θέλεις να αυξήσεις τα κέρδη σου.

Υπάρχουν χιλιάδες bloggers οι οποίοι βγάζουν μηδενικό εισόδημα από τα blogs τους, αλλά υπάρχουν εξίσου πολλοί bloggers οι οποίοι βγάζουν τεράστια κέρδη με τα οποία πληρώνουν σπίτια και ταΐζουν οικογένειες. Το θέμα δεν είναι όμως τι κάνουν οι υπόλοιποι bloggers, το θέμα είναι τι κάνεις εσύ και σε ποια πλευρά θέλεις να ανήκεις, στην πλευρά με το εισόδημα ή στην πλευρά με τα μηδενικά; Θα υποθέσω πως θέλεις να ανοίξεις στην πρώτη πλευρά, οπότε σου παραθέτω παρακάτω μερικούς από τους πιο σημαντικούς λόγους για τους οποίους το blog σου δεν βγάζει χρήματα.

1. Το blog σου είναι καινούργιο

Εάν το blog σου είναι καινούργιο και δεν έχει περάσει τουλάχιστον τους έξι μήνες ζωής, τότε το σίγουρο είναι πως τα έσοδα του θα είναι μηδενικά. Ένα blog απαιτεί πολύ χρόνο και ανάλογα με το πόσο αφοσιωμένος είσαι σε αυτό, τόσο γρήγορα θα ξεκινήσει να βγάζει χρήματα. Φυσικά, υπάρχει πάντα ο εύκολος τρόπος για να ανεβάσεις ένα blog στα ύψη μέσα σε μόλις λίγες ημέρες, αλλά αυτός απαιτεί μεγάλη τσέπη. Πολύ μεγάλη.

2. Το blog σου δεν έχει αρκετό κόσμο

Είτε το blog σου είναι καινούργιο είτε είναι αρκετά χρόνια ανοιχτό, αν δεν έχει μεγάλη “κίνηση” δεν θα βγάζει αρκετά χρήματα. Τα έσοδα θα ξεκινήσουν να ανεβαίνουν μόλις το blog σου περάσει τις 2.000 χιλιάδες επισκέψεις ημερησίως (με 2.000 επισκέψεις ημερησίως θα βγάζεις περίπου 1-2 ευρώ την ημέρα).

3. Η θεματολογία του blog σου είναι μη κερδοφόρα

Μην με παρεξιγείς, αλλά αν έχεις ένα blog το οποίο έχει πορνογραφικό υλικό, μην περιμένεις μια εταιρεία να διαφημιστεί σε εσένα – εκτός αν διαφημίζει πορνογραφικό υλικό κι αυτή. Από την άλλη, αν στα άρθρα σου μιλάς ανάρμοστα ή γράφεις μόνο για ταξίδια, περιπέτειες και φαντασιόπληκτες σκέψεις, μπες στη θέση μιας εταιρείας και σκέψου αν εσύ θα διαφήμιζες τα προϊόντα σου στο blog με τη θεματολογία του blog σου (δεν ξέρω αν με κατάλαβες). Αυτό, φυσικά, δεν σημαίνει ότι ένα blog στο οποίο ο συντάκτης γράφει μόνο για ταξίδια δεν μπορεί να τραβήξει την προσοχή εταιρειών, φυσικά και μπορεί. Για παράδειγμα, μπορείς να διαφημίζεις αεροπορικές εταιρείες ή να γράφεις άρθρα γι ‘αυτές, π.χ. πως σου φάνηκε το ταξίδι σου με το αεροπλάνο της Aegean, αν είχε καλό προσωπικό κ.τ.λ.

4. Δεν είσαι συνεπής

Αν δημοσιεύεις ένα άρθρο και στη συνέχεια εξαφανίζεσαι, θα περάσεις πολύ δύσκολες στιγμές προσπαθώντας να ξανά πάρεις πίσω τους επισκέπτες που έχασες. Πόσο μάλλον να προσελκύσεις νέους. Όσα περισσότερα άρθρα έχεις στο blog σου και όσο περισσότερο το ενημερώνεις τόσο περισσότερους αναγνώστες θα κερδίζεις. Όσο περισσότερους αναγνώστες έχεις τόσο πιο γρήγορα θα ανεβαίνει το ποσό των χρημάτων σου. Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να γράφεις 20 άρθρα ημερησίως, άλλωστε ούτε τα πολλά είναι καλά αφού προκαλούν spam.

5. Δεν είσαι καλός στο blogging

Προφανώς δεν το κατέχουν όλοι, αλλά όλοι ξεκινήσαμε από το μηδέν και γίναμε καλύτεροι με τον καιρό. Αν τα άρθρα σου είναι κακογραμμένα και με ορθογραφικά λάθη, τότε κανένας δεν πρόκειται να κάτσει να τα διαβάσει. Σε αυτή την περίπτωση, είτε θα ξεκινήσεις να διαβάζεις περιοδικά και ιστοσελίδες μέχρι να γίνεις καλύτερος, είτε θα προσλάβεις έναν συντάκτη, είτε θα βάλεις κάποιον φίλο σου να γράφει για εσένα αυτά που θα του λες. Απλά με τον σωστό τρόπο.

6. Είσαι πολύ απασχολημένος

Για να καταφέρεις να φτάσεις το blog σου ψηλά, σημαίνει πως θα πρέπει να ξοδεύεις πολύ χρόνο πάνω σε αυτό ενημερώνοντας το, προωθώντας το, αναλύοντας το και συντηρώντας το. Εάν δεν παρέχεις αρκετό χρόνο και δεν είσαι τόσο αφοσιωμένος όσο πρέπει να είσαι, η κίνηση δεν θα ανέβει ποτέ και τα χρήματα θα παραμένουν μηδενικά.

7. Κάνεις λάθος κινήσεις με τις διαφημίσεις

Εάν το blog σου έχει πάρα πολλές διαφημίσεις και όχι αρκετά χρήσιμο περιεχόμενο, όχι μόνο οι επισκέπτες δεν θα ξανά μπαίνουν σε αυτό, αλλά επίσης, πολύ πιθανόν να επισημανθεί ως spam από την Google. Αυτό σημαίνει ότι το blog σου δεν θα εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης πια – τουλάχιστον στην Google – και χωρίς τη κίνηση που προσφέρουν οι μηχανές αναζήτησης, θα είναι σχεδόν αδύνατο να επιτύχει.

8. Μπερδεύεις τους επισκέπτες σου

Ποιος είναι ο κοινός στόχος σου; Τι σκοπεύεις να γράφεις στο blog σου; Ποιοι θέλεις να διαβάζουν τα άρθρα σου; Αφού κάτσεις και αναλογιστείς τον τρόπο με τον οποίο θέλεις να είναι το blog σου, εστιάσου στη θεματολογία σου. Για παράδειγμα, αν γράφεις άρθρα τα οποία έχουν να κάνουν με την μόδα, μην ξεκινήσεις να γράφεις για κάτι άλλο εκτός από αυτό ή παρόμοιας κατηγορίας. Άλλο να γράφεις για μόδα και να προσθέσεις μια νέα κατηγορία “Παπούτσια” και άλλο “Γρήγορα Αυτοκίνητα.”

9. Το κάνεις μόνο για τα χρήματα

Εάν ο μόνος λόγος για τον οποίο ξεκινήσεις το blogging είναι για να βγάλεις χρήματα, σου έχω άσχημα νέα φίλε. Ευτυχώς το blogging είναι κάτι το οποίο μπορούν να κάνουν μόνο όσοι το αγαπάνε, που σημαίνει ότι αν γράφεις μόνο για τα χρήματα οι αναγνώστες σου θα το καταλάβουν. Αν γράφεις επειδή το αγαπάς ή είσαι παθιασμένος με τη θεματολογία σου, οι επισκέπτες σου πάλι θα το καταλάβουν, με τη διαφορά ότι αυτή την φορά θα είναι πιστοί. Ο μόνος τρόπος για να πιάσει ένα τέτοιο blog είναι αν έχεις γεμάτες τσέπες και ξεκινήσεις να το διαφημίζεις παντού. Αλλά εν τέλη, η κίνηση θα πέσει κατακόρυφα – εκτός φυσικά αν προσλάβεις συντάκτες.

9 λόγοι για τους οποίους το blog σου δεν βγάζει χρήματα
5 (100%) 5 votes

  • Φώτης Χατζηθεοδώρου

    Πόσα άρθρα χρειάζεται ένα blog ημερησίως για να θεωρείτε ενημερωμένο και να μπαίνει κόσμος;

    • MeymiGrou Mey

      Πολύ καλή ερώτηση! Ωστόσο, εδώ οι απόψεις υφίστανται. Γνωρίζω επαγγελματίες travel bloggers οι οποίοι δημοσιεύουν ένα άρθρο την εβδομάδα, ωστόσο, κάθε ένα από τα άρθρα που γράφουν είναι πραγματικά εκπληκτικά, περιέχοντας ένα σωρό φωτογραφίες και εμπειρίες από τα ταξίδια τους.

      Είναι ανάλογα με τη θεματολογία του blog σου. Αν έχεις ένα ενημερωτικό blog, τότε πρέπει να δημοσιεύσεις το λιγότερο 5-10 άρθρα ημερησίως. Αν έχεις ένα προσωπικό blog, μπορείς να γράφεις όσα άρθρα θέλεις την ημέρα, εβδομάδα ή μήνα.

      Από άποψης SEO, όσα περισσότερα άρθρα έχεις τόσο το καλύτερο – εφόσον τα άρθρα είναι μοναδικά πάντα.