Πέρυσι η Google Adsense κυκλοφόρησε το ‘Αντιστοιχισμένο περιεχόμενο’ για να βοηθήσει τους bloggers να αυξήσουν το engagement των χρηστών τους στα blogs τους, καθώς επίσης και για να αυξήσουν τα έσοδα τους. Με το αντιστοιχισμένο περιεχόμενο, οι χρήστες μπορούν να προβάλουν σχετικά άρθρα στους επισκέπτες τους από το blog τους, και να κερδίζουν χρήματα με κάθε κλικ που γίνεται.

Η Google Adsense εργαζόταν για πάνω από ένα χρόνο με το νέο εργαλείο, κρατώντας μόνο έναν μικρό αριθμό χρηστών να το χρησιμοποιεί. Τώρα, όλοι οι χρήστες έχουν την ικανότητα να προσθέσουν το αντιστοιχισμένο περιεχόμενο στα blogs τους, αλλά με μια παγίδα.

Αν προσθέσεις το αντιστοιχισμένο περιεχόμενο στο blog σου, θα εμφανίζονται και άρθρα από άλλα blogs ή ιστοσελίδες, και μόνο από αυτά θα παίρνεις χρήματα. Αν, δηλαδή, ένας χρήστης κάνει κλικ σε δικό σου άρθρο, θα ανέβει το engagement του blog σου. Αν κάνει κλικ σε ένα περιεχόμενο που οδηγεί σε ένα άλλο blog, θα κερδίσεις και το αντίστοιχο ποσό. Μια περίπτωση την οποία μπορείς να αποκαλέσεις και ως win-win.

αντιστοιχισμένο περιεχόμενο της Adsense
Αντιστοιχισμένο περιεχόμενο με προτεινόμενα άρθρα και διαφημίσεις από άλλες ιστοσελίδες.

Δυστυχώς, το blog θα πρέπει να έχει αρκετούς επισκέπτες για να γίνει διαθέσιμη η νέα επιλογή. Σε μια από τις ιστοσελίδες μου η οποία έχει πάνω από 3 χιλιάδες επισκέπτες ημερησίως, το αντίστοιχο περιεχόμενο είναι διαθέσιμο, αλλά για τις υπόλοιπες δεν είναι.

Για να δεις αν είναι διαθέσιμο για τα δικά σου blogs, κάνε σύνδεση στον Google Adsense λογαριασμό σου, πάνε στην καρτέλα ‘Οι διαφημίσεις μου‘, κάνε κλικ στην επιλογή ‘Νέα ενότητα διαφημίσεων‘ για να δημιουργήσεις μια νέα διαφήμιση και τέλος, στην επιλογή ‘Τύπος διαφήμισης‘ επέλεξε το ‘Αντιστοιχισμένο περιεχόμενο‘.

Διαφήμιση με αντιστοιχισμένο περιεχόμενο - Inkstory
Το αντιστοιχισμένο περιεχόμενο μπορεί να βρεθεί πολύ εύκολα και γρήγορα μέσα από την ιστοσελίδα της Google Adsense.

Σημείωση από την Google Adsense:

To αντιστοιχισμένο περιεχόμενο είναι διαθέσιμο για τις ιστοσελίδες με πολλές σελίδες, μοναδικές φωτογραφίες και με μεγάλη κίνηση. Ρίξτε μια ματιά στις ρυθμίσεις διαχείρισης του ιστότοπου στο λογαριασμό σας για να δείτε αν η ιστοσελίδα σας έχει επιλεχτεί ή όχι. Το αντιστοιχισμένο περιεχόμενο δεν μετράει στο όριο διαφημίσεων που μπορείτε να έχετε ανά σελίδα – για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο εργαλείο μπορείτε να δείτε στο AdSense Help Center.

Με λίγα λόγια, για να προσθέσεις το αντιστοιχισμένο περιεχόμενο στο blog σου, θα πρέπει να έχεις πολλές σελίδες, μοναδικές φωτογραφίες και, φυσικά, μεγάλη κίνηση. Άκουσα επίσης πως τα χρήματα που βγάζεις από το αντιστοιχισμένο περιεχόμενο είναι πολύ πιο λίγα από αυτά των κανονικών διαφημίσεων.

Είναι διαθέσιμο το νέο «εργαλείο» για το blog σου; Και αν όχι, όταν γίνει θα το περάσεις; Θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις σου (κάτω στα σχόλια) για το συγκεκριμένο θέμα.

Ανέβασε τα έσοδα του blog σου με το αντιστοιχισμένο περιεχόμενο της Adsense
5 (100%) 7 votes

  • εδώ και κανά δίμηνο έχω αυτή την επιλογή αλλά δεν ενθουσιάστηκα μπορώ να πω…προτιμώ τον παλιό καλό τρόπο..

    • Δυστυχώς το CPC του αντιστοιχισμένου περιεχομένου δεν είναι τόσο μεγάλο όσο των υπόλοιπων διαφημίσεων. Άλλωστε η ίδια η Google Adsense αναφέρει πως με την ενεργοποίηση αυτού του εργαλείου, τα έσοδα μπορεί να ανέβουν αλλά μπορεί και να πέσουν.

    • και που ακριβώς βάζεις τον κώδικά ?
      μπορεί το cpc να είναι πεσμένο αλλά κρατάει τους επισκέπτες παραπάνω στην σελίδα άρα ανεβαίνει ο χρόνος παραμονής και τα views …

  • Pingback: 20 ερωτήσεις με τον Σωτήρη από το Sotostips.gr()