Οι χρήστες αναφέρουν έως και 80% πτώση στα έσοδα από την Google AdSense για τον Ιανουάριο του 2020. Σύμφωνα με τους “ειδικούς” δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Αν η κίνηση της ιστοσελίδας σου παραμένει σταθερή, αλλά τα έσοδα που βγάζεις από τις διαφημίσεις που προβάλλεις μέσω της Google AdSense έχουν μικρή, μεγάλη ή τεράστια πτώση, τότε μην ανησυχείς, καθώς το ίδιο πρόβλημα το αντιμετωπίζει ένα τεράστιο ποσοστό ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ο αλγόριθμος της Google δουλεύει με πολλούς και περίεργους τρόπους που συχνά δύσκολα μπορεί να καταλάβει ή να κατανοήσει πλήρως κάποιος, ακόμα και αν αυτός δουλεύει στην ίδια την εταιρεία. Τις περισσότερες φορές, η υπηρεσία λειτουργεί από μόνη της, με εντελώς αυτόματο μηχανισμό, κάτι το οποίο την κάνει απρόβλεπτη με τις κινήσεις της. Παρόλα αυτά, η Google AdSense είναι μια υπηρεσία την οποία εύκολα μπορεί να κατανοήσει κάποιος, κυρίως σε όσο αναφορά τον τρόπο λειτουργίας της.
Τι συμβαίνει λοιπόν; Τα πράγματα είναι ιδιαίτερα απλά: το CPM ακολουθεί μια σταθερή ροή και αυτό οφείλεται στους διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν την εταιρεία για να ξοδέψουν πολλά ή λίγα χρήματα. Καθένας έχει τον δικό του προϋπολογισμό σε όσο αφορά την προώθηση της επιχείρισης ή της ιστοσελίδας του. Ως εκ τούτου, μιας και τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά όλοι πλακώθηκαν στα ψώνια, στα φαγητά και στις εξόδους, είναι απόλυτα λογικό να μην έχουν αυτό το διάστημα την οικονομική άνεση για να πληρώνουν για διαφημίσεις. Το αποτέλεσμα; Να μην υπάρχουν αρκετά λεφτά στο σύστημα της AdSense, που σημαίνει πως οι bloggers βλέπουν ξαφνικά το CPM τους να πέφτει κατακόρυφα.
Έως και 80% πτώση στα έσοδα από την Google AdSense, ποιοι επηρεάζονται περισσότερο;
Κάποιοι χρήστες βλέπουν έως και 80% πτώση στα έσοδα από την Google AdSense, ενώ άλλοι είναι αρκετά τυχεροί και δεν έπεσαν πάνω από το 50% τα έσοδα τους. Αυτό έχει να κάνει καθαρά με την θεματολογία κάθε ιστοσελίδας και τον τύπο ανθρώπων που την διαβάζουν σε καθημερινή βάση.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, που αναφέρουν πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, αυτή η πτώση είναι αρκετά συνηθισμένη για τον Ιανουάριο. Άλλωστε, κάθε χρόνο τον ίδιο μήνα, υπάρχει μεγάλη πτώση στα έσοδα, τόσο μέσω της Google AdSense, όσο και από άλλες παρόμοιες εταιρείες.
Εσύ είδες πτώση στα έσοδα σου αυτό τον μήνα; Ενημέρωσε με στα σχόλια παρακάτω.