Έχει αρκετό καιρό τώρα που δημοσιεύω τα άρθρα μου με διαφορετικούς τρόπους σε κάθε κοινωνικό δίκτυο ώστε να αυξάνονται τα κλικ, οι αναδημοσιεύσεις και τα likes. Η αλήθεια είναι πως κάθε κοινωνικό δίκτυο έχει τα δικά του tips και tricks και το καλύτερο που μπορείς να κάνεις ως blogger είναι να τα εκμεταλλευθείς με το καλύτερο δυνατό τρόπο.
Πρόσφατα έψαχνα συμβουλές για να γίνω ακόμη πιο δημοφιλής στα κοινωνικά δίκτυα κι έπεσα πάνω στο infographic της ‘My Clever Agency,’ μια εταιρεία η οποία εξειδικεύεται πάνω στις δημοσιεύσεις που γίνονται στα κοινωνικά δίκτυα. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις κατά τη γνώμη μου είναι να αποθηκεύσεις αυτή τη σελίδα ή το infographic και να το κοιτάς κάθε φορά που θα ετοιμάζεσαι να δημοσιεύσεις ένα άρθρο, έτσι ώστε κάθε δημοσίευση να λαμβάνει όλο και περισσότερη κίνηση.
Έχε στο νου σου τα εξής:
Pinterest: Οι κόκκινες και οι πορτοκαλή εικόνες λαμβάνουν έως και δύο φορές περισσότερα repins.
Twitter: Τα tweets με συντομευμένους συνδέσμους (shortened links) από το Bitly λαμβάνουν περισσότερα retweets.
YouTube: Χρησιμοποίησε πιασάρικους τίτλους για περισσότερες προβολές.
Facebook: Δεν υπάρχει πρόβλημα αν δημοσιεύεις άρθρα από το blog σου σε σελίδες ή κοινότητες που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τη θεματολογία σου, κόσμο πάλι θα πάρεις.
Google+: Όταν κάνεις μια δημοσίευση, φρόντισε να βάζεις πάντα ετικέτες (hashtags) και να ειδοποιείς ανθρώπους και άλλες σελίδες (π.χ. +MeymiGrou Mey) ώστε να λαμβάνουν ειδοποίηση για το άρθρο σου και να μπαίνουν να το διαβάζουν.
Instagram: Δημοσιεύοντας φωτογραφίες οι οποίες είναι μόλις τα δύο τρίτα της οθόνης, τις καθιστά πιο ελκυστικές προς το μάτι.
Tumblr:Likes και Reblogs. Το Tumblr είναι μια κοινότητα βασισμένη σε αυτά τα δύο χαρακτηριστικά, οπότε η μόνη στρατηγική είναι να γίνεις πιο ορατός στο κοινό της πλατφόρμας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γίνεις δημοφιλής στο Tumblr, αλλά αυτό θα το καλύψω στο επόμενο άρθρο.
Vine: Σκέψου ενδιαφέρον vines, αγόρασε ένα τρίποδο για να είναι η εικόνα όσο το δυνατόν πιο σταθερή γίνεται και απλά άσε να σε κάνουν follow. Το Vine ανακοίνωσε πριν από λίγο καιρό το τέλος της λειτουργίας του. Μπορείς, ωστόσο, να χρησιμοποιείς το παρακάτω infographic για το Instagram.