Κυριακή, 17 Νοεμβρίου, 2024

Πως ανέβασα τα έσοδα του blog μου τρεις φορές περισσότερο

Share

Προφανώς όλοι πέφτουν “θύματα” της Google. Η εταιρεία σου δείχνει διάφορα tips για να ανεβάσεις τα έσοδα της ιστοσελίδας / blog σου χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της Adsense, αλλά κατά πόσο σε βοηθάνε αυτά τα tips; Καθόλου! Εδώ και περίπου δύο χρόνια προσπαθώ απεγνωσμένα να μάθω όλα τα “μυστικά” για το SEO και τα affiliate προγράμματα, αλλά ήμουν πολύ τυφλός για να αφήσω τις συμβουλές που μου παρείχαν οι υπηρεσίες και να κάνω τις αλλαγές που πραγματικά ταίριαζαν στο blog μου.

Ένα από τα πιο σωστά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να ανεβάσεις τα έσοδα του blog σου, είναι να δημιουργήσεις διαφημίσεις οι οποίες και θα ταιριάζουν με τον σχεδιασμό, αλλά και θα είναι άξιες για να κάνει κάποιος κλικ σε αυτές. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να βρεις τα σωστά σημεία για να τοποθετήσεις τις διαφημίσεις, χωρίς να μπερδεύεις τους επισκέπτες σου ή να αναγκάζονται να ενεργοποιούν το adblock στο blog σου.

Διαφημίσεις κειμένων ή διαφημίσεις προβολής;

Ενώ η Google προτείνει σε κάθε χρήστη της Adsense να έχει και τις δύο επιλογές ενεργοποιημένες, στην πραγματικότητα κάθε φορά που άλλαζα τις διαφημίσεις μου και τις έκανα μόνο προβολής, τα έσοδα του blog μου ανέβαιναν έως και τρεις φορές περισσότερο. Ωστόσο, οι διαφημίσεις προβολής ταίριαζαν πιο πολύ με τον σχεδιασμό του blog μου.

Η Google κοιτάει το συμφέρον της, κι εσύ το δικό σου.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να κρατήσεις για μια εβδομάδα μόνο διαφημίσεις κειμένων, την επόμενη να τις αλλάξεις σε προβολής και την επόμενη να έχεις και τις δύο επιλογές επιλεγμένες. Μέσα σε αυτές τις τρεις εβδομάδες θα πρέπει να κρατάς τα σωστά αναλυτικά του blog σου ώστε να καταλάβεις τι ακριβώς άλλαξε και τι αξίζει να κρατήσεις εν τέλη. Για να το κάνεις αυτό ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές:

Γράφε κάθε μέρα πόσο κόσμο είχες και τι λεφτά έβγαλες: Την πρώτη εβδομάδα, γράφε πόσο κόσμο είχε το blog σου κάθε μέρα και πόσα έβγαζε ημερησίως. Για παράδειγμα, την Δευτέρα είχε 2.000 επισκέπτες και έβγαλε 2 ευρώ, την Τρίτη είχε 4.000 επισκέπτες και έβγαλε 6 ευρώ. Γράψε αναλυτικά για όλες τις ημέρες της εβδομάδας και στο τέλος γράψε το τελικό σύνολο, π.χ.: Την εβδομάδα με τις διαφημίσεις προβολής το blog μάζεψε συνολικά 10.000 επισκέπτες και έβγαλε 20 ευρώ. Μόλις τελειώσει η εβδομάδα, άλλαξε τις διαφημίσεις από προβολής σε κειμένων και κράτα το ίδιο πρόγραμμα έως ότου τελειώσουν και οι τρεις εβδομάδες.

pixabay-analytics-photo-inkstory

Στις διαφημίσεις κειμένων πρόσεχε με τα χρώματα: Εδώ θέλει απίστευτη προσοχή και πολύ πιθανόν να απαιτήσει περισσότερο χρόνο για να καταλάβεις ποια χρώματα αποδίδουν καλύτερα στο blog σου. Στο δικό μου, για παράδειγμα, οι διαφημίσεις κειμένων απέδιδαν καλύτερα όταν είχαν ακριβώς τα ίδια χρώματα με τα άρθρα μου (μπέρδευαν τον χρήστη). Στο δικό σου blog ίσως αποδώσουν περισσότερο οι διαφημίσεις με εντελώς διαφορετικά χρώματα, θα χρειαστεί να αφιερώσεις λίγο ποιοτικό χρόνο πάνω σε αυτές τις αλλαγές.

Πρόσθεσε τις διαφημίσεις σου στα σωστά σημεία: Κι εδώ θέλει απίστευτη προσοχή αφού οι διαφημίσεις σου θα πρέπει να μπουν στα σωστά σημεία. Έχεις το δικαίωμα να προσθέσεις μέχρι και τρεις διαφημίσεις αν χρησιμοποιείς την Google Adsense. Αν μπορείς να προσθέσεις μια διαφήμιση στο header δίπλα από το λογότυπο, καν ‘το. Μια διαφήμιση θα πρέπει να βρίσκεται επίσης στην πλευρική στήλη (sidebar) του blog σου, αλλά πρόσεχε, δεν πρέπει να είναι ούτε πολύ πάνω αλλά ούτε και πολύ κάτω. Καν ‘την να εμφανίζεται ακριβώς δίπλα από κάθε άρθρο και το μέγεθος της καλό θα ήταν να είναι 600×300 ή 336×280. Τέλος, μια διαφήμιση θα πρέπει να προσθέσεις μέσα στα άρθρα σου, είτε πριν είτε στην αρχή ενός άρθρου, είτε στη μέση είτε στο τέλος. Δες ένα παράδειγμα εδώ. Ωστόσο, αν το blog σου είναι εντελώς width και δεν περιέχει πλευρικές στήλες και header με πολλές επιλογές, τότε μπορείς να βάλεις μια διαφήμιση στην αρχή των άρθρων, μια στη μέση και μια στο τέλος, απλά κοίτα να είναι μικρές ώστε να μην φαίνονται άσχημα στο μάτι.

Χρησιμοποίησε διάφορα πρόσθετα για να καλυτερεύσεις τις διαφημίσεις σου: Αρκετοί δεν γνωρίζουν πως να προσθέτουν μια διαφήμιση σε κάποια σημεία του blog τους, και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αφού υπάρχουν πάρα πολλά πρόσθετα εκεί έξω που μπορούν να κάνουν τη δουλειά για εσένα, χωρίς να χρειάζεται να έχεις γνώσεις προγραμματισμού. Το καλύτερο πρόσθετο είναι το επίσημο Google Adsense plugin για WordPress. Καν ‘το εγκατάσταση, ενεργοποίησε το και από τις ρυθμίσεις κάνε τις διαφημίσεις του blog σου να είναι συμβατές στους χρήστες που μπαίνουν από συσκευές όπως smartphones και tablets και στη συνέχεια πρόσθεσε τις διαφημίσεις στο blog σου με μόλις ένα κλικ. Ένα ακόμη καλό πρόσθετο για να βάζεις διαφημίσεις μέσα στα άρθρα σου είναι το Post Adverts, αλλά αυτό το κάνεις εγκατάσταση μόνο αν δεν θέλεις να εγκαταστήσεις το Google Adsense plugin.

Τα καλύτερα μεγέθη διαφημίσεων

Έχεις παρατηρήσει πως κάθε φορά που πας να δημιουργήσεις μια διαφήμιση η Google Adsense σου προτείνει έξι διαφορετικά μεγέθη διαφήμισης; Τα συγκεκριμένα πρέπει να τα κοιτάξεις πολύ καλά. Ενώ πάντα έβαζα διαφημίσεις όπως 728×90 και 300×250 ήμουν εντελώς λάθος. Το σωστό είναι κάθε διαφήμιση σου να είναι ανταποκρινόμενη (η πρώτη επιλογή) ώστε να εμφανίζεται σωστά σε κάθε ανάλυση οθόνης. Π.χ., αν ο επισκέπτης μπει από smartphone με μικρή ανάλυση οθόνης, διαφημίσεις όπως η 728×90 και 336×280 θα του εμφανίζονται τεράστιες. Αλλά αν αυτές οι διαφημίσεις είναι ανταποκρινόμενες, θα του εμφανίζονται στο ανάλογο μέγεθος με αυτό της ανάλυσης της οθόνης του.

Το ίδιο πρέπει να κάνεις και από το πρόσθετο της Google Adsense για WordPress αν το χρησιμοποιείς για την προσθήκη των διαφημίσεων σου. Αν και νομίζω πως το συγκεκριμένο τις αλλάζει αυτόματα ότι κι αν περάσεις, απλά μετά την εγκατάσταση επέλεξε να προσαρμοστούν οι διαφημίσεις σου και για κινητές συσκευές και tablets.

Το πρόσθετο μπορείς να το κατεβάσεις από την επίσημη σελίδα του WordPress ή να το ψάξεις μέσω του WordPress σου από τα ‘Πρόσθετα’.

business-ideas-for-2015

Αυτό που έχω καταλάβει τόσα χρόνια, είναι πως η Google σου προτείνει να κάνεις διάφορες αλλαγές ανάλογα με τα δικά της συμφέροντα. Για παράδειγμα, μπορεί οι διαφημίσεις προβολής να αποδίδουν καλύτερα στα έσοδα του blog σου, αλλά η εταιρεία να επιμένει πως είναι καλύτερες οι διαφημίσεις κειμένων. Αυτό το κάνει κυρίως γιατί οι περισσότεροι διαφημιστές διαφημίζονται μέσω κειμένων και όχι μέσω προβολής, και αυτές οι διαφημίσεις κειμένων πρέπει κάπου να εμφανίζονται. Άρα, αν όλοι οι χρήστες είχαν διαφημίσεις προβολής, που θα εμφάνιζε η Google της διαφημίσεις κειμένων (εκτός από τα αποτελέσματα αναζήτησης της);

Αφιέρωσε λίγο ποιοτικό χρόνο “παίζοντας” με τις διαφημίσεις στο blog σου και κάποια στιγμή θα καταλάβεις με ποιες θα καταλήξεις. Στο δικό σου blog ποιες διαφημίσεις αποδίδουν περισσότερο; Άσε το σχόλιο σου παρακάτω και ευχαρίστως να συζητήσουμε για το παρόν θέμα ή να σε βοηθήσω με οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζεις.

Παναγιώτης Σακαλάκης
Παναγιώτης Σακαλάκηςhttps://inkstory.gr
Ο Παναγιώτης Σακαλάκης, με βάση το Κιλκίς, είναι Web Designer & Blogger, ιδρυτής της Inkstory Ο.Ε., του TechGuides και του TechWise Insider, καθώς επίσης & Host στα «The Blogging Dispatch» & «TechGuides» Podcasts. Όποτε δεν γράφει, βρίσκεται σε κάποιο βουνό με το Hard-Trail ποδήλατο του.

12 ΣΧΟΛΙΑ

0 0 ψήφοι
Article Rating
Εγγραφή
Ειδοποίηση για
guest
12 Comments
Παλαιότερα
Νεότερα Top Σε Ψήφους
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Διαβάστε Επίσης

Αναζητάς περισσότερα;