Blogging Guest Άρθρα

2 λόγοι πoυ το κοινό σου δεν θα ξαναγυρίσει στο blog σου

Ίσως το πιο απαιτητικό στοιχείο για έναν blogger είναι να ανανεώνει συχνά το περιεχόμενο της σελίδας του με άρθρα, βίντεο κτλ…

Αυτό είναι ένα guest άρθρο από τον Γιώργο Μπάκουλη – Baktoblog.com

Κατά πάσα πιθανότητα έχεις βαρεθεί να το ακούς οπότε προσπερνάω τις βαρετές και κατά μεγάλη πλειοψηφία γνωστές εισαγωγές.

Κάθε μέρα διαβάζω κυρίως στα αγγλικά 4 με 6 blog posts από θέματα που με ενδιαφέρουν και δύο είναι τα πράγματα που με «ξενερώνουν» και με κάνουν να μην θέλω να επισκεφτώ τη σελίδα ξανά.

Αντιγραφή κομματιών από άλλα blogs χωρίς καμία παραπομπή

Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι πρωτότυπο και μοναδικό. Φυσικά και μπορεί να είναι ένα θέμα που έχει σχολιαστεί από άλλους 1000 bloggers αλλά εσύ θα το παρουσιάσεις με τον δικό σου μοναδικό τρόπο.

Το κύριο επιχείρημα βρίσκεται για το πρωτότυπο περιεχόμενο απαντάτε στη Google η οποία σκανάρει το περιεχόμενο σου και σε επιβραβεύει αν ο τρόπος γραφής είναι μοναδικός. Αν χρησιμοποιείς αντιγραφή / επικόλληση για να φτιάξεις τα κείμενα σου, τα αποτελέσματα θα φανούν στο SEO του blog σου.

Tip: Να κάνω μια μικρή παρένθεση εδώ για να σου προτείνω το YOAST SEO plugin αν δουλεύεις με WordPress.

Πέρα από μια μηχανή αναζήτησης αυτό που προέχει είναι οι άνθρωποι. Οι άνθρωποι είναι αυτοί που θα μπουν στην Google, στη Bing κτλ και θα θέλουν απαντήσεις, έμπνευση και ότι άλλο μπορείς να τους δώσεις. Αν ο χρήστης καταλάβει ότι αντιγράφεις μέρη από άλλους bloggers, θα είναι πολύ δύσκολο να του αλλάξεις γνώμη στη συνέχεια.

Τίτλος με νόημα – περιεχόμενο μόνο για διαφήμιση

Κακά τα ψέματα, ο μεγαλύτερος παράγοντας που θα με πείσει να κάνω «κλικ» σε ένα άρθρο είναι ο τίτλος. Οι περισσότεροι bloggers το γνωρίζουν καλά αυτό και δρουν ανάλογα. Πολλοί χρησιμοποιούν πολύ καλές και αποτελεσματικές μεθόδους για να κερδίσουν κόσμο και πολύ καλά κάνουν, είναι ένα από τα μονοπάτια που βαδίζω και εγώ.

Tip: Αν θέλετε να πάρετε γνώση και έμπνευση για τίτλους γραφτείτε στη σελίδα copyblogger.com και κατεβάστε δωρεάν τα διαθέσιμα e-books.

Εκεί που βρίσκομαι αντίθετος όπως πιστεύω και ο περισσότερος κόσμος είναι όταν ο αρθρογράφος προμοτάρει σε όλη την έκταση του κειμένου του με το προϊόν του. Ο τρόπος που το κάνει αυτό συνήθως είναι μια ιστορία.

Οι ιστορίες είναι ο καλύτερος τρόπος για να περάσεις ένα μήνυμα στον αναγνώστη αλλά στην προκείμενη κατάσταση γίνεται κατάχρηση την τεχνικής αυτής. Η ιστορία δεν έχει κανένα ενδιαφέρον το μόνο που κρύβεται πίσω από τις λέξεις είναι απλά η φράση «αγόρασε το νέο μου πρόγραμμα!»

Όταν ένας άνθρωπος όπως εγώ, που αν μπορούσε θα αγόραζε όλα τα βιβλία και όλα τα προγράμματα που τον ενδιαφέρον, βλέπει ένα τέτοιο “promotion blog post” και δεν αγοράζει, κάτι δεν πάει καλά 😛 .

Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι η διαφήμιση είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορεί να κάνει ένας blogger, μάλιστα στο Inkstory βρίσκονται διάφορα άρθρα που μπορούν να σε βοηθήσουν σε αυτόν τον τομέα.

Αλλά μην τάζεις πράγματα σε κόσμο μέσα από έναν φανταχτερό τίτλο ενώ κατά βάθος θέλεις μόνο να προμοτάρεις τη δουλειά σου. Δώσε λίγο value έστω για να μπορείς να δικαιολογήσεις τον τίτλο 😛 . Να ξέρεις ότι αυτό που μετράει είναι να κερδίζεις τις καρδιές των ανθρώπων, οι οποίες δυστυχώς ή ευτυχώς δύσκολα κερδίζονται και εύκολα χάνονται.

2 λόγοι πoυ το κοινό σου δεν θα ξαναγυρίσει στο blog σου
5 (100%) 2 votes

θΕΛΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΟ INKSTORY;

Κάνε τις αγορές σου από το Creative Market και ακολούθησε το Inkstory στο Facebook, στο Twitter, στο YouTube και στο Instagram.

Όταν ήμουνα 3η λυκείου μετά τις πανελλήνιες πίστευα ότι η έκθεση θα ήταν το τελευταίο γραπτό μου. Μάλλον έκανα λάθος… :P. Αυτό που με γεμίζει σαν άνθρωπο είναι να δημοσιεύω περιεχόμενο με την ευχή να βοηθήσω τους αναγνώστες και να τους προτείνω βιβλία που θα τους συναρπάσουν. Το επάγγελμα μου είναι μηχανικός επιστήμης και τεχνολογίας υλικών και το πιο πρόσφατο (και μοναδικό για την ώρα) paper αφορά σύνθετα μεταλλικά υλικά.