Με περισσότερους από 1 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, το Viber αποτελεί μια απ’ τις δημοφιλέστερες εφαρμογές συνομιλιών παγκοσμίως. Επομένως, είναι συχνά στόχος για hackers που θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση στα τραπεζικά στοιχεία μας με διάφορους έξυπνους τρόπους. Αν χάκαραν το Viber σου, τότε μέσα από αυτό τον οδηγό θα δούμε πως να το επαναφέρεις.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρω πως δουλεύω ως web designer για περισσότερα από 14 χρόνια τώρα, έχοντας συναντήσει στην ζωή μου εκατοντάδες διαφορετικά χακαρίσματα. Σε όσο αφορά το Viber, ένα μεγάλο ποσοστό πελατών, φίλων και γνωστών μου έχουν δει τους λογαριασμούς τους να μπλοκάρονται μετά από ένα απλό hack ενός αγνώστου.
Πως χάκαραν το Viber μου;
Ο πιο εύκολος τρόπος για να χακάρουν το Viber λογαριασμό σου είναι στέλνοντας ένα κωδικό PIN, το οποίο στη συνέχεια τους το παρέχεις εσύ από μόνος/η σου. Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους και έχω δει να πλασάρουν διαφορετικές ιστορίες ανάλογα με την περίπτωση.
- Σε παίρνουν τηλέφωνο και σου αναφέρουν πως είναι από την εφορία (ή κάτι σχετικό) και πως πρέπει να σου καταθέσουν κάποια χρήματα στο λογαριασμό. Σου ζητάνε να τους επιβεβαιώσεις με το PIN που θα λάβεις στο Viber το πραγματικό λογαριασμό σου, ο οποίος συχνά ζητάνε να είναι της Εθνικής Τράπεζας.
- Σε παίρνουν τηλέφωνο για μια αγγέλια που καταχώρησες online και ενδιαφέρονται να αγοράσουν το προϊόν. Δεν θέλουν να το λάβουν με αντικαταβολή και έτσι ζητάνε να σου καταθέσουν τα χρήματα. Για να το κάνουν, θα πρέπει να τους στείλεις το PIN επιβεβαίωσης που θα λάβεις στο Viber σου.
Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις, με το που στείλεις το PIN που έλαβες στην υπηρεσία, τους δίνεις άμεση πρόσβαση στον εκατοστέ τραπεζικό λογαριασμό. Αν οι δράστες βρουν ένα μηδενισμένο τραπεζικό λογαριασμό, τότε σου αναφέρουν πως κάτι πήγε στραβά, πως τους εμφανίζει ένα σφάλμα. Στη συνέχεια, ζητάνε μήπως έχεις κάποιο άλλο διαθέσιμο τραπεζικό λογαριασμό ώστε να κάνουν και εκεί μια προσπάθεια για να σου καταθέσουν τα χρήματα.
Γιατί δεν έχω άλλο πρόσβαση στο Viber;
Πιθανότατα να έχεις προσπαθήσει ήδη ανεπανάληπτες φορές να ξανά συνδέσεις το Viber, μόνο για να παρατηρήσεις πως ο κωδικός δεν σου στέλνεται ποτέ ως SMS, ή η υπηρεσία δεν αναγνωρίζει πλέον τον αριθμό τηλεφώνου σου. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία το σφάλμα που σου εμφανίζει, μιας πρόκειται για ολοκληρωτικό μπλοκάρισμα.
Βλέπεις, όταν ολοκληρώνεται ένα χακάρισμα με συγκεκριμένο τρόπο, το σύστημα ασφάλειας του Viber το καταλαβαίνει και στη συνέχεια μπλοκάρει ολοκληρωτικά τον αριθμό τηλεφώνου. Με αυτό τον τρόπο, αν πρόκειται για hacker, δεν θα έχει την δυνατότητα να ξανά χρησιμοποιήσει τον ίδιο λογαριασμό, μιας και κάθε λογαριασμός στην υπηρεσία συνδέεται αναγκαστικά με έναν αριθμό τηλεφώνου.
Έτσι, δεν έχεις ούτε εσύ πρόσβαση στο Viber λογαριασμό σου, αλλά ούτε και ο hacker στον οποίο έστειλες το μοναδικό κωδικό PIN.
Τι βήματα πρέπει να ακολουθήσω τώρα;
Τα παρακάτω βήματα είναι τα μοναδικά βήματα τα οποία έχω δει πως λειτουργούν και είναι αποτελεσματικά. Αν ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις πρόσβαση στο λογαριασμό σου ξανά και να βεβαιωθείς πως οι hackers δεν έχουν πρόσβαση και σε άλλους λογαριασμούς σου, τότε είναι σημαντικό να λάβεις ορισμένα μέτρα.
- Επικοινώνησε με την τράπεζα (ή τις τράπεζες) για την οποία προσπάθησε ο hacker να κάνει την κατάθεση των χρημάτων. Πιθανότατα έχει ήδη αυτά τα στοιχεία και πρέπει η τράπεζα να προχωρήσει σε άμεση ακύρωση των καρτών και σε παύση των συναλλαγών για τον εκατοστέ λογαριασμό. Θα σου ζητήσουν να λάβεις τα νέα σου στοιχεία σύνδεσης από ένα κατάστημα.
- Άλλαξε τους κωδικούς πρόσβασης απ’ όλες τις εφαρμογές που έχεις εγκατεστημένες στο κινητό σου. Όπως το Facebook, Instagram, Pinterest, Tumblr, Twitter και οτιδήποτε άλλο έχεις. Αυτό είναι σημαντικό για να διασφαλίσεις αυτούς τους λογαριασμούς από ερχόμενες κλοπές.
- Συμπλήρωσε την φόρμα επικοινωνίας του Viber και ανέφερε στον τίτλο πως “Χάκαραν το Viber μου“, ή ακόμα καλύτερα, “My Viber account is hacked“.
Είναι σημαντικό να αναφέρεις στην ομάδα της υπηρεσίας ακριβώς τι συνέβη με το χακάρισμα. Γράψε αναλυτικά πως επικοινώνησαν μαζί σου, πως έστειλες τον κωδικό PIN που έλαβες, επικοινώνησες με την τράπεζα για την ακύρωση των καρτών σου και πως δεν μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση στο λογαριασμό σου γιατί δεν σου έρχεται ποτέ ο κωδικός σε SMS (ή αν έρχεται και δεν λειτουργεί, τότε ανέφερε το).
Η εταιρεία στη συνέχεια θα σε ενημερώσει να ξανά κάνεις άλλη μια προσπάθεια. Μόλις την κάνεις, είτε θα αποκτήσεις πρόσβαση στο λογαριασμό σου, είτε θα συμβεί το ίδιο πρόβλημα. Αν δεν επιλυθεί, ξανά επικοινώνησε απαντώντας στο email που σου έστειλαν, αναφέροντας πως αντιμετωπίζεις το ίδιο πρόβλημα.
Το Viber στη συνέχεια είτε θα ξεμπλοκάρει το λογαριασμό σου, είτε θα σου στείλει ένα μοναδικό κωδικό σε SMS με τον οποίο θα είσαι σε θέση στη συνέχεια να ξεμπλοκάρεις τον αριθμό και να αποκτήσεις πρόσβαση στο λογαριασμό σου ξανά.
26 Σχόλια
καλημέρα…
ως αδαής που είμαι και βλέποντας πως οι γνώσεις σου είναι τεράστιες θα ήθελα να ρωτήσω κάτι..
πριν μέρες μιλούσα με κάποια κοπέλα στο βαιμπερ .. εδώ και δύο μέρες δεν φαίνεται ενεργή κάθε φορά που προσπαθώ να το ελέγξω..
δείχνει μόνο το όνομα της στην μπάρα
σήμερα το πρωί μιλούσα με κάποια άλλη κοπέλα …και μετά από λίγες ώρες μου παρουσιάστηκε το ίδιο θέμα…
δείχνει και πάλι μόνο το όνομα χωρίς άλλες διευκρινίσεις
τι μπορεί να συμβαίνει??
ερώτηση….
υπάρχει περίπτωση να έχει μπει κάποιος στο ενδιάμεσο μεταξύ εμού και των επαφών και να εκβιάσει καταστάσεις με οποιονδήποτε τρόπο..??
θεωρείται αξιόπιστο το βαιμπερ η μπορεί να έχω χακαριστει και να κλαπούν συνομιλίες .. φωτογραφίες.. κλπ..??
Καλησπέρα Johny, κανένας δεν μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στο Viber λογαριασμό σου καθώς μπορεί να συνδεθεί μόνο σε μια συσκευή με τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου. Κάθε χρήστης έχει την δυνατότητα να επιλέξει από τις ρυθμίσεις του Viber να μην εμφανίζεται όταν είναι συνδεδεμένος/η στους υπόλοιπους χρήστες. Επιπλέον, έχουν την δυνατότητα να μπλοκάρουν μεμονωμένα άτομα ώστε να μην μπορούν να δουν την κατάσταση τους. Εξέτασε το ενδεχόμενο πως είτε αυτές οι κοπέλες έχουν απενεργοποίηση την ενεργή κατάσταση τους στο Viber, είτε σε έχουν μπλοκάρει απ’ το να βλέπεις την κατάσταση τους.
φίλε Παναγιώτη επειδή σου έστειλα μήνυμα το μεσημέρι αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι εστάλη κανονικά…. σου στέλνω και πάλι για να σε ευχαριστήσω πολύ για την άμεση και
περιεκτική απάντηση..
Πολύ καλημέρα Τζον! Κατάφερες να επιλύσεις το πρόβλημα σου και να αποκτήσεις πρόσβαση στον λογαριασμό σου; Εγώ ευχαριστώ για το καλοσυνάτο σχόλιο σου, βρίσκομαι στη διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς!!
Υ.Γ. Όλα τα σχόλια περνάνε από έλεγχο, απλά καμιά φορά έρχονται όλα μαζεμένα και υπάρχει μια καθυστέρηση στην έγκριση όλων των σχολίων λόγω περιορισμένου χρόνου 😏
φίλε Παναγιώτη….σε υπέρ ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση στην ερώτηση μου…
πραγματικά με ηρεμησες αρκετά με την απάντηση…
θα ακολουθήσω την συμβουλή σου και θα προσπαθήσω να ελέγξω τι γίνεται με τις κοπέλες και την σύνδεση
χίλια ευχαριστώ
Καλησπέρα σας
εδώ και δύο μερες λαμβάνω ένα μήνυμα ότι ο λογαριασμός μου στο viber χρειάζεται επαλήθευση για να διασφαλιστεί δεν έχει αντιστοιχιστει σε άλλον αριθμό τηλεφώνου και στην συνέχεια ζητάει επιβεβαίωση του αριθμού τηλεφώνου μετά από την εισαγωγή ενός μυστικού κωδικού pin. Τι μπορεί να είναι αυτό; Υπάρχει περίπτωση να προσπάθησε κάποιος να μπει στον λογαριασμό μου viber από άλλη συσκευή και ζητάει κάποιον κωδικό;
Σας ευχαριστώ
Πολύ καλημέρα! Κανένας δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το Viber λογαριασμό σου εκτός κι αν έχει πρόσβαση στην SIM κάρτα σου ώστε να χρησιμοποιήσει τον αριθμό τηλεφώνου σου. Εναλλακτικά, αν κάποιος έχει συνδεθεί μέσω υπολογιστή, τότε ναι, είναι δυνατό κάτι τέτοιο. Σιγουρέψου πως έχεις ολοκληρώσει τις επαληθεύσεις στη δική σου συσκευή.
Αν κάνω διαγραφή του τηλεφώνου θα διαγραφή και ο λογαριασμός viber;
Καλημέρα, ο λογαριασμός σου στο Viber δεν γίνεται να διαγραφεί, καθώς συνδέεται με τον αριθμό τηλεφώνου σου. Ακόμα κι αν αλλάξεις τηλέφωνο, θα συνεχίζεις να έχεις τον ίδιο Viber λογαριασμό.
Από την Vodafone μας απαντησαν οτι αν ακυρωθει ο αριθμός τηλεφωνου διαγραφεται και το Viber επειδη ειναι συνδεδεμενο με τον αριθμο αυτο. Δεν ισχυει δηλαδη αυτα που μας ειπαν?
Καλησπέρα. Χάκαραν το βαιμπερ της κορης. Εστειλε κωδικό και της πήρανε το account. Τo θέμα είναι ότι άλλαξαν το e-mail και κλείδωσαν τον λογαριασμό με pin. Σε προσπάθειες και e-mails που έστειλα στην Viber μου στέλνουν επανειλημμένα κωδικούς αλλά δεν μπορώ να το ξεμπλοκάρω γιατί πολυ απλά το χει κλειδώσει ο χακερ. Τους ζητησα να διαγράψουν τον λογαριασμό απο τους σερβερ τους ώστε να μπορέσω να τον ανακτήσω με το τηλεφωνικό νούμερο. Δεν ξέρω τι γίνεται. Νομιζω μου απαντάνε συνέχεια μποτάκια. Υπάρχει περίπτωση να ανακτηθεί ή σπαταλώ τον χρόνο μου μιλώντας με bots.
Πολύ καλημέρα Κωνσταντίνα!! Αχμ, ναι αυτό συμβαίνει όταν η ομάδα τους δεν έχει ξεμπλοκάρει τον λογαριασμό της μικρής. Όσο διατηρείται μπλοκαρισμένος από το σύστημα και δεν το ξεμπλοκάρουν, τα μηνύματα δεν θα φτάνουν ποτέ, καθώς ο αριθμός τηλεφώνου έχει δηλωθεί ως ανεπιθύμητος ή κακόβουλος (συμβαίνει μετά από χακάρισμα).
Επισκέψου την σελίδα επικοινωνίας του Viber και συμπλήρωσε τα στοιχεία σου (στα αγγλικά), επιλέγοντας ως “Category” την επιλογή “Technicall Issue”.
Τους γράφεις τον αριθμό τηλεφώνου και το email τα οποία σχετίζονται με τον χακαρισμένο λογαριασμό της μικρής, τους αναφέρεις πως χάκαραν τον λογαριασμό και πως δεν λαμβάνεις κανένα απολύτως μήνυμα επαλήθευσης για να ξανά συνδεθείς.
Αν τα έκανες όλα αυτά αλλά συνεχίζεις να λαμβάνεις τα ίδια μηνύματα, κάντα μου μια προώθηση στο email μου και θα σε βοηθήσω περισσότερο (σου έστειλα email στο email που δήλωσες για να σχολιάσεις στο άρθρο).
Χίλια ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση! Λαμβάνω τους κωδικούς αλλά είναι κλειδωμένος με pin εφόσον αλλάξανε και το e-mail του account. Τώρα της έβαλα διαφορετικό νούμερο και ελπίζω με το pin που ρυθμισα σε αυτό , αν ξανασυμβεί να μην μπορούνε να μπουνε στον λογαριασμό της. Πιθανώς τον κλεψανε δημιουργώντας viber σε υπολογιστή. Θα προσπαθήσω να ανακτήσω τον κανονικό αριθμό της που αντιστοιχεί στο κινητό της. Θα ενημερώσω και πάλι μόλις αλλάξει η κατάσταση.
Και πάλι ευχαριστώ πάρα πολύ! Θα συνεχίσω να στέλνω στο support.
Υπέροχα! Αναμένω νεότερα και ευελπιστώ πως όσοι έχουν πρόβλημα και ακολουθήσουν τα ίδια βήματα, να επιλυθεί το θέμα με τους λογαριασμούς τους!
καλημέρα το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ έρχεται κωδικός στο σμσ αλλά όταν τον βάζω λέει λάθος πίν. επίσης έχει αλλαχτεί το μειλ μου το κανονικό είναι [email protected] και στο σύστημα υπάρχει ένα με gmail
Πολύ καλησπέρα, δοκίμασες να έρθεις σε επικοινωνία με το Viber; Αν ο κωδικός είναι λάθος, τότε θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις μαζί τους ώστε να ελέγξουν τον λογαριασμό σου και να επαναφέρουν επίσης το email σου.
Αν θέλεις να σου απαντήσουν πιο γρήγορα, σου προτείνω να τους γράψεις στα αγγλικά.
Εχουν χακαριστει δυστυχως πολλοι λογαριασμοι εφηβων. Αντιμετωπισαμε το ιδιο θεμα εχθες 14/11/23 ως ολοκληρο Γυμνασιο! Λαμβαναν μυνηματα τα παιδια απο συμμαθητες του ςή λοιπα ατομα απο τις επαφες τους, οπου τους ζητουσαν να τους στειλουν ως χαρη τον αριθμο που τους ηρθε. Ευθυς αμεσως γινοντα Log out απο την εφαρμογη και ο αλλος χειριζεται τον λογαριασμο του εκαστοτε παιδιου προσποιουμενος οτι ειναι το παιδι! Ειχα το θρασσος να μου στειλει μυνημα απο τον λογαριασμο του παιδιου μου παριστανοντας οτι ειναι αυτο! Προσωπικα το αντιληφθηκα αμεσως τι συνεβη. Μολις απευθυνθηκα σε ομαδικες του σχολειου διαπιστωσαμε οτι πολλα παιδια ειχαν χασει τον λογαριασμο τους ολη την ημερα , αλλα θεωρησαν οτι ηταν σφαλμα της εφαρμογης. Κανενα δεν ειχε αντιληφθει οτι καποιος ενεργουσε αθεμητα πισω απο την πλατη τους. Ενημερωθηκε η διωξη κτλ. Ενημερωθηκε και το support του viber. Πρεπει ολοι οσοι χακαριστουν αν ερθουν σε επικοινωνια με το [email protected] να πουν ακριβως το ιστορικο και θα τους κατευθυνουν πως θα γινει deactivate του λογαριασμου και αν επιθυμουν ξανα ενεργοποιηση του. Το θεμα πηρε μεγαλες διαστασεις στο σχολειο μας. Συμφωνα με την διωξη ειναι μια νεα μορφη bulling . Τελος να πω οτι ειχε το θρασσος να μου παισει κουβεντα παριστανωντας ενα αλλο 12χρονο , το οποιο γνωριζαμε οτι ειχε χασει τον ελεγχο του λογαριασμου του εξ αρχης. Μιλαμε για βρισιες κτλ. Απταιστα ορθογραφημενα ελληνικα με πλουσιο λεξιλογιο βωμολοχιων. Περιττο οτι ολα τα παιδια ειχαν το αισθημα παραβιασης της προσωπικης τους ζωης. Σχολειο και αρχες ενημερωθηκαν αμεσα. Ενημερωστε τα παιδια σας
Σε ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση Αντζελίνα! Δυστυχώς ένα μεγάλο ποσοστό των hackers είναι άνθρωποι με υψηλές γνώσεις στους υπολογιστές, μα χαμηλές στο μυαλό. Μπορούν να γίνουν ιδιαίτερα κακοί, εκνευριστικοί και σιχαμεροί (να πω το λιγότερο) με τις πράξεις τους, οπότε δεν μου προκαλεί περιέργια το θράσος που είχαν/είχε.
Καλημέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω παρακαλώ το εξής. Πριν μέρες μου ήρθε μήνυμα στο Viber από άγνωστο ξένο αριθμό με κωδικό +41 το οποίο απλά ρωτούσε τι κάνω. Απάντησα παρορμητικά να μάθω ποιος είναι και η απάντηση μου δεν παραδόθηκε ποτέ..
Μιας και οποίος έχει καεί με τον χυλό φυσά κ το γιαούρτι ,το μυαλό μου άρχισε τα γνωστά σενάρια. Υπάρχει περίπτωση αναλογα μηνύματα να δημιουργήσουν το οποιοδήποτε πρόβλημα ;;
Ευχαριστώ παρά πολύ προκαταβολικά!
Πολύ καλημέρα Χριστίνα, δεν υπάρχει πρόβλημα να απαντήσεις σε ένα μήνυμα. Υπάρχει πρόβλημα μόνο αν κάνεις κλικ σε συνδέσμους, κατεβάσεις κάποιο αρχείο που σου έστειλαν, ή τους παρέχεις πληροφορίες όπως κάποιος προσωρινός κωδικός PIN που σου στάλθηκε απ’ το Viber ή άλλη εφαρφογή.
Μη δυστάσεις να μπλοκάρεις άγνωστους αριθμούς που δεν θέλεις να έρχονται σε επικοινωνία μαζί σου. Δυστυχώς, το Viber έχει υψηλά επίπεδα ανεπιθύμητων μηνυμάτων και ανθρώπων, οπότε μας δίνεται η επιλογή να τους μπλοκάρουμε όλους 🙂
Καλημέρα Παναγιώτη κ καλή εβδομάδα.Σε ευχαριστώ παρά πολύ για την καθησυχαστική απάντηση σου! Η αλήθεια είναι ότι φοβήθηκα αρκετά μιας κ στο παρελθόν την έχω πατήσει.
Θα ξεκινήσω τα μπλοκ λοιπόν κ τζιζ κακά σε συνδέσμους κ αρχεία..οκ ελήφθη!
Ευχαριστώ κ πάλι! Καλές γιορτές🙏🏼
Να ‘σαι καλά, χαίρομαι που ηρέμησες!! Καλές γιορτές με υγεία!! 🥰
Καλημέρα Παναγιώτη,
Δυστυχώς την πατήσαμε και εμείς. Μου χάκαραν το viber…το μήνυμα ήρθε από συμμαθήτρια της κόρης μου. (Δεν έχει ακόμη τηλέφωνο και επικοινωνεί με το δικό μου!!!!). Αρχικά την πήραν τηλέφωνο στο viber απάντησε και της το έκλεισαν. Κατόπιν η υποτιθέμενη φίλη της έστειλε μνμ ζητώντας της να της κάνει μία χάρη. Το παιδί δυστυχώς απάντησε και της προώθησε εν αγνοία μου τον κωδικό που της ήρθε με sms. Από εκεί και έπειτα ήταν αργά. Αυτό έγινε το Σάββατο στις 16/11/23. Έκτοτε έχασα οποιαδήποτε πρόσβαση στο λογαριασμό μου. Ακολούθησα τα βήματα που γράφεις παραπάνω…αλλά δυστυχώς οι κωδικοί που λαμβάνω από το viber δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν γιατί έχουν αλλάξει και το email. Αυτό συνέβη στη ευρύτερη περιοχή της Τρίπολης και έχουν χακαριστεί πολλά τηλέφωνα παιδιών γυμνασίου. Επίσης από την ώρα που έχει γίνει αυτό, έχουν ενεργοποιήσει και το viber pay ενώ εγώ δεν το είχα. Εχω ενημερώσει όσους περισσότερους μπορούσα να με μπλοκάρουν. Δυστυχώς από το δικό μας τηλέφωνο κατάφεραν να χακάρουν και άλλα δύο παιδιά.
Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις? Επίσης θέλω να σε ρωτήσω έχουν πρόσβαση σε όλες τις συνομιλίες? Στις φωτογραφίες και τα video? Είχα επιλέξει να μην κρατάω αντίγραφα ασφαλείας (αν αυτό βοηθάει σε κάτι). Παρόλα αυτά και όλες οι επιβεβαιώσεις των τραπεζών ερχόντουσαν μέσω viber….
Υπάρχει περίπτωση να ανακτήσω το λογαριασμό μου και πως?
Ευχαριστώ!
Αχχ Μαργαρίτα χίλια συγνώμη, αλλά δυστυχώς τώρα είδα το σχόλιο σου. Συνεχίζεις να αντιμετωπίζεις το ίδιο πρόβλημα;
Καλησπέρα, ενώ είχα συσκευή android με viber το οποίο λειτουργούσε κανονικά, αποφάσισα να αγοράσω κινητό i-phone. Δεν είχα κανένα πρόβλημα με καμία άλλη εφαρμογή. Το Viber όμως δεν μπορώ να το συνδέσω με τίποτα στη νέα συσκευή. Έκανα τα πάντα πολλές φορές… Το αποτέλεσμα το ίδιο. Χωρίς να είμαι γνώστης ,θεωρώ πως κάτι γίνεται με τις 2 συσκευές. Μέχρι χθες στη παλιά συσκευή λειτουργούσε κανονικά που το δοκίμασα ,ενώ στη νέα ποτέ! Πλέον δεν με αφήνει πουθενά… και δεν μου δίνει καμία δυνατότητα προσπάθειας πια. Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει?
Πολύ καλησπέρα!! Θα χρειαστεί να ακολουθήσεις τα βήματα που παρέχονται στο άρθρο ώστε να έρθεις σε επικοινωνία με την τεχνική υποστήριξη του Viber, συμπληρώνοντας τη διαθέσιμη φόρμα που διαθέτουν. Σου συστήνω να τους γράψεις στα αγγλικά, καθώς απαντάνε πολύ πιο γρήγορα.