Το Facebook ξεκίνησε να κυκλοφορεί το νέο του σχεδιασμό για το 2020. Η εταιρεία είχε αποκαλύψει και παρουσιάσει το νέο ανασχεδιασμό του κοινωνικού δικτύου στο F8 event που πραγματοποιήθηκε το 2019.
Ο νέος σχεδιασμός του Facebook έρχεται επίσης με το αναμενόμενο dark mode το οποίο έχει γίνει μόδα πλέον στο διαδίκτυο, με όλο και περισσότερες ιστοσελίδες και εφαρμογές να το ενσωματώνουν. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο νέος ανασχεδιασμός θα στοχεύσει αρκετά στις κοινότητες (γρουπ) και θα είναι πιο εύκολο για τους χρήστες να έχουν πρόσβαση στις συνομιλίες τους μέσω του Messenger.
Διάβασε επίσης: Skroutz: Πως να κάνεις πιο έξυπνες αγορές προϊόντων
Έχε κατά νου πως σε αντίθεση με την προηγούμενη φορά που το κοινωνικό δίκτυο παρουσίασε τον ανασχεδιασμό του και είχαμε την δυνατότητα να τον χρησιμοποιήσουμε πολύ πιο νωρίς αλλάζοντας κάποια cookies, αυτή την φορά κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Ο μόνος τρόπος για να χρησιμοποιήσεις το νέο σχεδιασμό του είναι μόνο αν λάβεις πρόσκληση.
Πως να ενεργοποιήσεις το νέο σχεδιασμό του Facebook
Αν έλαβες πρόσκληση για το νέο ανασχεδιασμό, τότε μπορείς να τον ενεργοποιήσεις με μόλις μερικά κλικ.
- Άνοιξε το Facebook.
- Κάνε κλικ στο παραθυράκι με την επιλογή για τη νέα Δοκιμαστική Έκδοση.
- (Προαιρετικό) Κάνε κλικ στο βελάκι τέρμα επάνω δεξιά για να εμφανιστούν οι επιλογές (βρίσκεται στην μπλε μπάρα) και θα δεις και εκεί το εικονίδιο για το νέο ανασχεδιασμό του Facebook.
Μόλις επιλέξεις να δεις το νέο ανασχεδιασμό, στη συνέχεια θα χρειαστεί να περάσεις από το σύντομο καλωσόρισμα και είσαι έτοιμος.
Πως να απανεργοποιήσεις το νέο σχεδιαμό
Για να απενεργοποιήσεις το νέο σχεδιασμό του Facebook και να επιστρέψεις στον παλιό (για όσο θα υπάρχει), ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
- Άνοιξε το Facebook.
- Κάνε κλικ στο εικονίδιο για να μπεις στο προφίλ σου.
- Επέλεξε την επιλογή “Switch to Class Facebook” ή “Αλλάξτε στο κλασικό Facebook.”
Μόλις ακολουθήσεις τα παραπάνω βήματα, θα επανέλθει στον κλασικό και προηγούμενο σχεδιασμό του.
Αν και το κοινωνικό δίκτυο έχει στείλει αρκετές προσκλήσεις, αρκετοί είναι αυτοί που δεν μπορούν να το δουν ακόμα. Ως εκ τούτου, αν δεν βλέπεις την πρόσκληση θα χρειαστεί να περιμένεις είτε έως ότου σου σταλθεί, είτε έως ότου το Facebook κάνει διαθέσιμο το νέο σχεδιασμό του σε όλους.