Μπορεί το Instagram να είναι η νούμερο ένα πλατφόρμα για το διαμοιρασμό φωτογραφιών παγκοσμίως, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως λειτουργεί πάντα άψογα. Δεν είναι λίγοι άλλωστε αυτοί που αντιμετωπίζουν προβλήματα και ξαφνικά δεν ανοίγει το Instagram στο Android κινητό ή tablet τους.
Διάβασε επίσης: Τι να κάνεις αν δεν ανοίγει το Google Play Store στο Android
Σε αυτό τον οδηγό θα δούμε όλα όσα μπορείς να κάνεις για να επιλύσεις το πρόβλημα όταν δεν ανοίγει το Instagram στο Android. Παρόμοια βήματα μπορούν να ακολουθήσουν και οι κάτοχοι Apple συσκευών με το iOS λειτουργικό σύστημα.
-
Έλεγξε αν το Instagram είναι πεσμένο
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να σιγουρευτείς πως το πρόβλημα δεν βρίσκεται στην υπηρεσία του Instagram. Αν η εφαρμογή ανοίγει κανονικά αλλά δεν φορτώνει στη ροή της νέες φωτογραφίες ή βγάζει κάποιο σφάλμα, τότε πιθανότατα το πρόβλημα να βρίσκεται στη πλευρά της υπηρεσίας.
Έλεγξε υπηρεσίες όπως το Down Detector, το Is It Down Right Now?, ή το Outage Report για να ελέγξεις αν και άλλοι χρήστες αναφέρουν προβλήματα (και αν ναι, σε ποιες περιοχές). Αν το πρόβλημα βρίσκεται σε κάποιες από τις λειτουργίες ή τους servers του Instagram, τότε δεν μπορείς να κάνεις τίποτα περισσότερο απ’ το να περιμένεις έως ότου το επιλύσουν. Τέλος, αρκετές φορές έχουμε δει την επίσημη σελίδα του Instagram στο Twitter να αναφέρει προβλήματα που υπάρχουν με την υπηρεσία.
-
Κάνε επανεκκίνηση το κινητό και το router
Στις περισσότερες περιπτώσεις μια απλή επανεκκίνηση της συσκευής μπορεί να επιλύσει ακόμα και τα πιο περίεργα προβλήματα. Αν το Instagram δεν ανοίγει, τότε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι μια επανεκκίνηση. Στη συνέχεια, καλό θα ήταν να επανεκκινήσεις και το router ώστε να σιγουρευτείς πως σου παρέχει μια σταθερή και αξιόπιστη σύνδεση.
-
Ενημέρωσε την εφαρμογή του Instagram
Αν κανένα από τα παραπάνω βήματα δεν επίλυσε το πρόβλημα και εξακολουθεί και δεν ανοίγει το Instagram, τότε το αμέσως επόμενο βήμα είναι να ελέγξεις για νέες ενημερώσεις. Υπάρχει πάντοτε η πιθανότητα να εγκαταστάθηκε μια προβληματική ενημέρωση η οποία σταμάτησε τη λειτουργία της υπηρεσίας. Στη προκειμένη περίπτωση, μόνο μια καινούργια έκδοση που επιλύει το πρόβλημα μπορεί να σε βοηθήσει.
Άνοιξε το Google Play Store και έλεγξε για νέες διαθέσιμες ενημερώσεις εφαρμογών. Αν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση για το Instagram, τότε προχώρησε κάνοντας κλικ στο κουμπί “Ενημέρωση” και περίμενε έως ότου ολοκληρωθεί. Μόλις η εφαρμογή ενημερωθεί στην πιο πρόσφατη έκδοση, άνοιξε και έλεγξε να δεις αν λειτουργεί.
-
Καθάρισε τη προσωρινή μνήμη και τη μνήμη cache
Αν η επανεκκίνηση και η ενημέρωση της εφαρμογής δεν έλυσε το πρόβλημα, τότε ένας καθαρισμός της προσωρινής μνήμης μπορεί να επαναφέρει την εφαρμογή πλήρως. Άνοιξε τις Ρυθμίσεις του Android, πήγαινε στις Εφαρμογές, εντόπισε και κάνε κλικ στο Instagram και στη συνέχεια στην καρτέλα “Αποθήκευση” (σε ορισμένες συσκευές ίσως βρίσκεται σε διαφορετική καρτέλα) κάνε κλικ στην επιλογή “Εκκαθάριση δεδομένων“.
Κλείσε τις Ρυθμίσεις του Android και έλεγξε αν λειτουργεί το Instagram. Αν η εφαρμογή εξακολουθεί και δεν ανοίγει, ξανά πήγαινε στις ίδιες Ρυθμίσεις, κάνε κλικ στην επιλογή “Εκκαθάριση δεδομένων” και αμέσως μετά κλικ στην επιλογή “Εκκαθάριση μνήμης cache“. Ο δεύτερος τρόπος είναι πιο αποτελεσματικός στο να επιλύει τα περισσότερα προβλήματα με τις εφαρμογές, αλλά θα διαγράψει όλα τα δεδομένα του Instagram, που σημαίνει πως θα πρέπει να ξανά επανασυνδεθείς στον λογαριασμό σου.
-
Απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση
Αν καμία από τις παραπάνω πιθανές λύσεις δεν επιλύσει το πρόβλημα, τότε δοκίμασε να απεγκαταστήσεις εντελώς την εφαρμογή από την συσκευή σου και στη συνέχεια να την εγκαταστήσεις ξανά. Για να το κάνεις αυτό, άνοιξε τις Ρυθμίσεις της συσκευής σου, πήγαινε στις Εφαρμογές, εντόπισε το Instagram και κάνε κλικ στην επιλογή “Απεγκατάσταση“.
Στη συνέχεια, άνοιξε την εφαρμογή Play Store, αναζήτησε το “Instagram” από το πεδίο αναζήτησης και κάνε κλικ στην επιλογή “Εγκατάσταση“. Μόλις η εφαρμογή εγκατασταθεί ξανά στο σύστημα, δοκίμασε να την ανοίξεις και έλεγξε αν λειτουργεί.
-
Εγκατέστησε το Instagram από το Aptoide
Το Aptoide είναι ένα από τα μεγαλύτερα και γνωστότερα App Stores για να κατεβάζεις, να εγκαθιστάς και να αφαιρείς εφαρμογές στις Android συσκευές σου. Το συγκεκριμένο App Store παρέχει όλες τις γνωστές εφαρμογές και ένα μοντέρνο περιβάλλον χρήσης που θυμίζει αρκετά αυτό του Play Store. Όπως εγκατέστησες την εφαρμογή του Instagram από το Play Store, έτσι και τώρα μπορείς να ανοίξεις την εφαρμογή του Aptoide, να αναζητήσεις το Instagram και στη συνέχεια να το εγκαταστήσεις.
Τα ίδια βήματα μπορείς να ακολουθήσεις επίσης και από άλλα App Stores όπως για παράδειγμα το Galaxy Store της Samsung και το AppGallery της Huawei.
-
Ενεργοποίησε τα απαραίτητα δικαιώματα
Όπως και αρκετές άλλες εφαρμογές, έτσι και το Instagram για να μπορεί να λειτουργεί σωστά θα πρέπει να έχει δικαιώματα για να έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένα μέρη και λειτουργίες του Android. Για την ακρίβεια, το Instagram χρειάζεται δικαιώματα για να έχει πρόσβαση στην Κάμερα, στις Επαφές, στο Μικρόφωνο, στις Φωτογραφίες, στον Αποθηκευτικό Χώρο της συσκευής και σε ορισμένα ακόμα.
Για να ελέγξεις αν το Instagram έχει όλα τα απαραίτητα δικαιώματα που χρειάζεται, άνοιξε τις Ρυθμίσεις της συσκευής σου, πήγαινε στις Εφαρμογές, εντόπισε το Instagram, κάνε κλικ στην επιλογή “Δικαιώματα” και έλεγξε αν είναι ενεργοποιημένα τα απαραίτητα.
-
Απενεργοποίησε το VPN
Αν χρησιμοποιείς κάποια δωρεάν VPN υπηρεσία, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σε μπλοκάρουν οι servers της υπηρεσίας. Αυτό μπορεί να συμβαίνει είτε επειδή σου παρέχεται μια διεύθυνση IP η οποία έχει αναφερθεί ως ανεπιθύμητη στα γνωστότερα συστήματα ασφάλειας, είτε επειδή συνδέθηκες σε μια χώρα στην οποία απαγορεύεται η χρήση του Instagram.
Αν χρησιμοποιείς VPN υπηρεσίες όπως το NordVPN, τότε απλά άλλαξε τη διεύθυνση της IP σου και δοκίμασε ξανά. Αν το πρόβλημα συνεχίζει, τότε απενεργοποίησε προσωρινά το VPN και έλεγξε να δεις αν το Instagram ανοίγει.
-
Αποσύνδεση και Επανασύνδεση στο Instagram
Αν το Instagram ανοίγει και σε αφήνει να μπεις στο περιβάλλον χρήσης του, αλλά δεν φορτώνει τίποτα, κλείνει αυτόματα λίγο αργότερα, ή σου εμφανίζει κάποιο σφάλμα, τότε δοκίμασε να κάνεις μια αποσύνδεση από τον λογαριασμό σου. Μόλις το κάνεις, ακολούθησε ξανά τα βήματα που ανέφερα παραπάνω για να καθαρίσεις τη προσωρινή μνήμη της εφαρμογής και στη συνέχεια προσπάθησε να συνδεθείς ξανά.
Αν το πρόβλημα βρίσκεται σε κάποιο σφάλμα του λογαριασμού σου ή αιτία είναι το σύστημα συγχρονισμού, τότε η επανασύνδεση θα το επιλύσει.
-
Επαναφορά κωδικού πρόσβασης μέσω email
Αν προσπαθείς να συνδεθείς στο Instagram και δεν λαμβάνεις ποτέ το SMS, τότε ζήτα να σου σταλθεί νέος κωδικός μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Άλλαξε τον κωδικό και στη συνέχεια πήγαινε στις Ρυθμίσεις (του Instagram) -> Ασφάλεια -> Δραστηριότητα σύνδεσης και πάτα “Εγώ ήμουν” στην πρόσφατη τοποθεσία ώστε να την αποθηκεύσει ως “ασφαλής”.
Αμέσως μετά, πηγαίνουμε πίσω στις ρυθμίσεις Ασφάλειας -> Έλεγχος ασφάλειας -> και ελέγχουμε στις ενότητες “Διεύθυνση email” και “Αριθμός κινητού” εάν είναι τα σωστά στοιχεία καταχωρημένα. Αν κάποια ενότητα είναι κενή, την συμπληρώνουμε.
-
Κάνε αίτηση για επαναπρόσβαση στον λογαριασμό
Αν δεν λαμβάνεις email ή SMS για να συνδεθείς ή να επαναφέρεις τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σου και έχεις δοκιμάσει τα πάντα χωρίς επιτυχία, τότε θα χρειαστεί να κάνεις μια αίτηση στην εταιρεία ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις. Επισκέψου την σελίδα Hacked του Instagram, επέλεξε το πρόβλημα σου και ακολούθησε τις οδηγίες. Μπορεί να χρειαστεί να επαληθεύσεις την ταυτότητα σου στέλνοντας μια selfie ή ένα βίντεο με το πρόσωπο και τα στοιχεία σου.
Εξακολουθεί και δεν ανοίγει το Instagram; Δοκίμασε να επισκεφτείς την υπηρεσία από ένα πρόγραμμα περιήγησης (web browser) ή από μια διαφορετική συσκευή για να σιγουρευτείς πως η αιτία του προβλήματος δεν βρίσκεται στην συσκευή σου.
Αν η εφαρμογή εμφανίζει κάποιο περίεργο σφάλμα ή κάνει κάτι διαφορετικό, τότε μπορείς να αφήσεις το σχόλιο σου στο τέλος του άρθρου και ευχαρίστως να σε βοηθήσω.
100 Σχόλια
Εχω το Huawei P30 Lite και οταν ανοιγω το ινσταγκραμ εμφανιζεται μια ασπρη οθονη…
Τι μπορει να φταιει και τι μπορω να κανω;
Καλημέρα Γιάννη, ακολούθησες τις οδηγίες στο άρθρο; Ο καθαρισμός της προσωρινής μνήμης Cache και η διαγραφή των δεδομένων του Instagram πιθανότατα να επιλύσουν το πρόβλημα.
Καλημέρα. Εδώ και μια εβδομάδα ο λογαριασμός μου εμφανίζει “η ροή δεν ανανεώθηκε” έχω ακολουθήσει όλες τις οδηγίες και πάνω από μια φορά αλλά δεν αλλάζει τίποτα. Στο κέντρο διαχείρισης λογαριασμών λεει ότι ο λογαριασμός είναι περιορισμένος. Τι να κάνω;
Καλημέρα Μιχάλη, μου ακούγεται σαν να σε έκαναν πολλαπλοί χρήστες αναφορά και έτσι περιορίστηκε ο λογαριασμός σου. Ένας άλλος λόγος είναι όταν δημοσιεύεις κάτι το οποίο είναι κατά της πολιτικής απορρήτου και των όρων χρήσης της πλατφόρμας. Ο περιορισμός φεύγει λίγες ημέρες αργότερα και εφόσον δεν ξανά υπάρξει αναφορά ή παρόμοια δημοσίευση.
Καλημέρα Παναγιώτη!! Αντιμετωπίζω το ίδιο προβλημα από χθες το βράδυ!!ενώ οι άλλοι χρήστες μπορούν να δουν το προφίλ μου βγάζει error και ότι η ροή δεν ανανεώθηκε!!!δοκίμασα όλα τα βήματα αλλά τίποτα! Υπάρχει περίπτωση να έχει διαγραφεί ο λογαριασμός?? Προσπαθώ να επικοινωνήσω κάπως με το κέντρο βοήθειας αλλά δεν βρίσκω κάποια φόρμα για να συμπληρώσω! Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
mou bgazei kai emena to idio h roh den ananeothike kai tetoia den mpwro na kanw tpt to profil einai kanonika energo den exw genika kapoia foto m mono story k tetoia ti fash mpainw k apo pc ta idia ti fash
Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα.Πως θα μπορούσα να ξανα μπω στο προφίλ μου;
Καλημέρα, δοκίμασες να ανοίξεις ένα αίτημα στο Instagram.com/Hacked;
Καλησπέρα εμένα ενώ είναι μέσα δεν μπαίνει πουθενά και μου πετάει συνέχεια τη σελίδα και μου λέει κάτι πήγε στραβά κατέβασε μια εφαρμογή το φολοουερς και unfollow Και μετά απ’ αυτό με πετάξε Και μου βγάζει συνέχεια κάτι πήγε στραβά
Καλημέρα Μαριλίνα, δυστυχώς σε μπλόκαρε προσωρινά το σύστημα του Instagram και θα χρειαστεί να περιμένεις έως ότου επαναφερθεί μόνο του. Αυτό μπορεί να πάρει από μερικές ημέρες έως και μερικούς μήνες, ανάλογα με τη σοβαρότητα του προσωρινού μπλοκαρίσματος.
μου συνέβη κι εμένα. είχατε βρει λύση τότε; έχετε τους λογαριασμούς σας σήμερα κανονικά;
Δεν έχω πρόσβαση στο Instagram ενώ γράφω κανονικα το username κα τον κωδικό μετά μου εμφανίζει να πληκρολογησω έναν 6 ψηφίο η έναν 8ψηφιο κώδικα ενώ εγώ δεν είχα βάλει ποτέ έλεγχο δυο παραγόντων μάλλον μου έχουν παραβιάσει τον λογαριασμό τι μπορώ να κανω
Καλησπέρα Θανάση, θα χρειαστεί να ακολουθήσεις τις οδηγίες που αναγράφονται εδώ: https://www.instagram.com/hacked/
Γεια σας. Διάβασα το άρθρο και σκέφτηκα ίσως μπορείτε να με βοηθήσετε. Εδώ και μερικές μέρες δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το ινσταγκραμ από την εφαρμογή. Ξαφνικά κόλλησε και μου βγάζει άσπρη οθόνη με το κυκλάκι “αναμένετε” να γυρίζει ατελείωτα. Έχω κάνει απεγκατασταση και ξανά εγκατάσταση της εφαρμογής πολλές φορές, έσβησα το κινητό και το ξανανοιξα πολλές φορές. Τιποτα. Πάω στις ρυθμίσεις-εφαρμογες, μήπως ενώ έχω κάνει απεγκατασταση είναι κρατημένη μνήμη και κάπου στραβωνει το πράγμα, αλλά όχι. Απο το google μπαίνω κανονικά. Παίζει ρόλο το ότι εχω κάνει και άλλον λογαριασμό με άλλο μεηλ? Το είχα ξανακάνει αυτό στο παρελθόν και δεν είχα πρόβλημα. Τώρα εγκαθιστω την εφαρμογή, πατάω άνοιγμα και τιποτα…ασπρη οθόνη με το κυκλάκι στη μέση να γυριζει ατελειωτα. Αν έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει, ευχαρίστως να δοκιμάσω ότι μου προτείνετε. Ευχαριστώ.
Άννα πολύ καλησπέρα και σου ζητώ συγνώμη, αλλά δυστυχώς το σχόλιο σου με διέφυγε εντελώς. Αντιμετωπίζεις ακόμα το ίδιο πρόβλημα;
δεν με αφήνει καν να μπω μου βγάζει ότι η σελίδα δεν είναι διαθέσιμη αυτήν την στιγμή. ούτε από chrome με αφήνει να μπω
Καλησπέρα Βιολέτα, τι ακριβώς σου εμφανίζει και δεν μπορείς να μπεις; Δοκίμασε επίσης να κάνεις μια επανεκκίνηση την συσκευή, μια επανεκκίνηση το ρούτερ του ίντερνετ και να καθαρίσεις το ιστορικό και τη προσωρινή μνήμη από το Google Chrome.
Γειά σου φίλε μου!το ινσταγκραμ μόλις μπω ζητάει να δώσω το κινητό για να μου δώσει ένα κωδικό ασφαλείας.. γράφω τον αριθμό δε στέλνει και γράφει η ροή δεν ανανεώθηκε!από χτες γίνεται αυτό… έκανα επανεκκίνηση, διέγραψα την εφαρμογή.. ότι και αν κάνω μόλις συνδεθώ με τους κωδικούς βγαίνει αυτό.. μπορείς να με βοηθήσεις??
Καλησπέρα Γιώργο, άνοιξε το Play Store, αναζήτησε το Instagram και κάνε κλικ να μπεις στις πληροφορίες του (στη σελίδα που δείχνει τις φωτογραφίες, το κουμπί της εγκατάστασης/απεγκατάστασης κλπ). Στη συνέχεια, κατέβα λίγο πιο κάτω και μόλις εντοπίσεις την επιλογή “Συμμετοχή στο πρόγραμμα beta” κάνε κλικ στην επιλογή “Συμμετοχή”.
Κλείσε την εφαρμογή, περίμενε 2-3 λεπτά, άνοιξε ξανά το Play Store και έλεγξε για νέες ενημερώσεις. Θα εμφανιστεί μια ενημέρωση του Instagram, προχώρα στην ενημέρωση της και δοκίμασε ξανά να συνδεθείς.
Κάνε κλικ εδώ για να δεις που βρίσκεται η επιλογή (την έχω σημειώσει με μπλε κύκλο).
Εδώ και κάποιες μέρες όταν μπαίνω στο ινστα μου γράφει ότι έχω αποσυνδεθεί και ότι πρέπει να σταλεί ένας 6ψηφιος κωδικός στο κινητό μου για να συνδεθώ ξανά (ο κωδικός ερχόταν σε μνμ και μπορούσα να μπω). Από χθες ενώ γίνεται η ίδια διαδικασία, δεν μου στέλνετε ο 6-ψηφιος κωδικός στο κινητό όσο κι αν έχω προσπαθησει με αποτέλεσμα να μην μπορώ να συνθεδω ξανά. Έκανα κάποια απ’ όσα γράφεις παραπάνω αλλά τίποτα. Καμιά ιδέα ;; 😏
Καλησπέρα Αγγελική, δοκίμασες να ακολουθήσεις τις οδηγίες που παρέχει το Instagram στη σελίδα Help | Contact; Συνεχίζεις να αντιμετωπίζεις το ίδιο πρόβλημα;
Καλησπέρα Παναγιώτη. Έχω το ίδιο πρόβλημα με την Αγγελική. Έχεις κανένα νέο πάνω σε αυτό για επίλυση;
Καλησπέρα Παναγιώτη. Βλέπω πως κι άλλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα που αντιμετωπίζω από χτες βράδυ με το instagram. Δεν ανανεώνεται η ροή και μού στέλνει ένα μήνυμα ότι πρέπει πληκτρολογήσω τον κωδικό ασφαλείας που θα σταλεί στο κινητό μου ως sms. Δεν έρχεται όμως όσο κι αν προσπάθησα εκτός από μία μόνο φορά και συνδέθηκα. Μετά όμως πάλι τα ίδια και είναι αδύνατο να συνδεθώ. Άλλαξα και κωδικό αλλά πάλι τα ίδια.
Πολύ καλημέρα! Το πρώτο πράγμα που προτείνω πάντα να γίνεται: Κάντε απεγκατάσταση της εφαρμογής του Instagram, επανεκκίνηση την συσκευή και μετά ξανά εγκατάσταση της εφαρμογής (έτσι σιγουρευόμαστε πως κάποιο προβληματικό αρχείο έχει διαγραφεί εντελώς).
Στη συνέχεια, κάνουμε σύνδεση στον Instagram λογαριασμό μας, πάμε Ρυθμίσεις -> Απόρρητο -> Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων -> και σιγουρευόμαστε πως έχουμε ενεργοποιήσει τις πρώτες δύο επιλογές (Εφαρμογή ελέγχου ταυτότητας και SMS). Από την ίδια σελίδα, σιγουρευόμαστε επίσης πως στις αξιόπιστες συσκευές είναι ενεργή αυτή που χρησιμοποιούμε (το κινητό ή ο υπολογιστής μας για παράδειγμα).
Ενημέρωση: Κάποιοι χρήστες σε μηνύματα μου ανέφεραν πως κάνοντας επανεκκίνηση το router στο σπίτι τους, επίλυσε το πρόβλημα (το οποίο δεν βγάζει νόημα, αλλά εάν έχει μπλοκάρει το σύστημα του Instagram κατά λάθος τη διεύθυνση της IP σας, τότε αυτός ο τρόπος επιλύει το πρόβλημα).
Ενημέρωση (2): Αν το Instagram δεν σας στέλνει SMS, δοκιμάστε να κάνετε σύνδεση μέσω Facebook. Εναλλακτικά, δοκιμάστε αντί για το email/username σας να βάλετε τον αριθμό τηλεφώνου σας. Επιπλέον, δοκιμάστε να κάνετε σύνδεση και από το πρόγραμμα περιήγησης σας και όχι από την εφαρμογή, για να δείτε μήπως το πρόβλημα προέρχεται από εκεί.
καλημέρα έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. τελικά πως το έλυσες?
Το άρθρο ενημερώθηκε με επιπλέον βήματα, παρακαλώ ακολούθησε τα και ενημέρωσε με για το εάν επιλύθηκε το πρόβλημα σου ή συνεχίζεις και δεν μπορείς να συνδεθείς στον Instagram λογαριασμό σου.
Καλησπέρα,
από σήμερα το μεσημέρι δεν μπορω να συνδεθω το instagram.. εχω κάνει διαφορα απο αυτα που εχεις προτεινει αλλα το βασικο προβλημα ειναι οτι δεν μου ερχεται ποτε μήνυμα νεου κωδικου στο κινητο μου ..δεν ξερω γιατι .. έγινε μονο μια φορα αλλαξα κωδικο και μετα ξαναμπλοκαρε .. τωρα παλι εκανα αλλαγη μεσω email αλλα παλι μου ζηταει αριθμο κινητου και ενω τον βαζω δεν μου ερχεται τιποτα ..δεν ξερω τι να κανω …. το εχω προσπαθησει παρα πολλες φορες !!!!
Το άρθρο ενημερώθηκε με επιπλέον βήματα, παρακαλώ ακολούθησε τα και ενημέρωσε με για το εάν επιλύθηκε το πρόβλημα σου ή συνεχίζεις και δεν μπορείς να συνδεθείς στον Instagram λογαριασμό σου.
Καλησπέρα , εχει εδω και 2 ημερες κανω συνδεση κανονικα στον λογαρισμό μου και μολίς μπαίνω μου ζητάει επαλήθευση αριθμου τηλεφώνου , παταω συνέχεια και μου ζηταει τον 6ψηφιο κωδικό που μου εστειλε με sms , το sms όμως δεν έρχεται ποτε , έχω κάνει επανεκκίνηση του κινητου , επανεγκτάσταση της εφαρμογής , ενημερώση , εκαθαρισση και τιποτα δεν βοήθησε , υπαρχει περίπτωση να βελτιωθεί μόνη της η εφαρμογή και να μπορέσω να συνδεθώ αργότερα ή υπαρχει κατι άλλο που μπορώ να κάνω ;
Καλημέρα Χριστίνα, ακολούθησε τα εξής βήματα και πες μου αν βοήθησαν στην επίλυση του προβλήματος: Άνοιξε το Google Play Store και αναζήτησε το Instagram. Κάνε κλικ να μπεις στη σελίδα του Instagram στο Play Store που εμφανίζει το κουμπί “Εγκατάσταση” ή “Απεγκατάσταση”. Κατέβα λίγο προς τα κάτω και βρες εκεί που γράφει “Συμμετοχή στο πρόγραμμα beta” και κάνε κλικ στην επιλογή “Συμμετοχή”. Περίμενε 30-60 δευτερόλεπτα, άνοιξε το Play Store και έλεγξε για νέες ενημερώσεις. Το Instagram θα εμφανίσει μια νέα ενημέρωση, σιγουρέψου πως την έχεις ενημερώσει και πες μου αν επιλύθηκε το πρόβλημα.
Τι κάνουν αυτά τα βήματα; Αυτά τα βήματα θα σε κάνουν εγγραφή στο πρόγραμμα με τις δοκιμαστικές εκδόσεις του Instagram. Έτσι, αν χρησιμοποιείς μια έκδοση η οποία έχει πρόβλημα, ίσως με την ενημέρωση λάβεις την καινούργια (η οποία δεν κυκλοφόρησε ακόμα) που επιλύει το πρόβλημα. Μπορείς να διαγραφείς από το πρόγραμμα beta ακολουθώντας ακριβώς τα ίδια βήματα.
Έφτιαξε σε κανέναν σας ;;;
αν εχεις iOS?
Πολύ καλημέρα! Τα περισσότερα βήματα μπορείς να τα ακολουθήσεις και στο iOS, με τη διαφορά πως οι ρυθμίσεις τείνουν να βρίσκονται σε διαφορετικά μέρη.
Καλημέρα, απο χθες το πρωι μπαινω στο ινστα και γραφει οτι εχω αποσυνδεθεί και πρεπει να σταλει ενας 6ψηφιος κωδικος SMS ωστε να συνδεθώ παλι. Ωστόσο στο τηλέφωνο μου δεν ερχεται κανενας κωδικός. Εχω προσπαθήσει ολα τα βήματα που έχετε προτείνει και το beta και τις επανεκκινησεις. Εχετε κατι αλλο να προτείνετε?
Καλημέρα Αγγελική, έχεις δοκιμάσει το τελευταίο βήμα που αφορά την “αίτηση για επαναπρόσβαση στον λογαριασμό”; Συνήθως έτσι κοιτάνε τον λογαριασμό σου και επιλύουν το πρόβλημα. Εναλλακτικά, αρκετοί μου έστειλαν σε μηνύματα πως κατάφεραν να λάβουν το email λίγες ημέρες αργότερα.
τελικα βρηκε κανενασ λυση στο προβλημα με την αποστολη sms ?
Πολύ καλησπέρα! Αρκετοί μου ανέφεραν πως το πρόβλημα λύθηκε από μόνο του περίπου 1-2 ημέρες αργότερα και αφότου σταμάτησαν τις συνεχείς προσπάθειες για να συνδεθούν στους λογαριασμούς τους. Μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις επαναφορά του κωδικού πρόσβασης μέσω email, λαμβάνοντας τον κωδικό εκεί.
Καλημέρα !Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα όπως οι υπόλοιποι δεν μπορώ να συνδεθώ με τίποτα στον λογαριασμό μου και ενώ μπορώ να αλλάξω κωδικό από το email δεν με αφήνει να συνδεθώ και δεν έρχεται ποτέ ο 6 ψήφιος κωδικός στο νούμερο μου με αποτέλεσμα το ινσταγκραμ να μην με αφήνει να μπω . Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω οι υπόλοιποι ξανά συνδέθηκαν στον λογαριασμός τους ;
Πολύ καλησπέρα Σοφία, δοκίμασες να κάνεις επαναφορά του λογαριασμού μέσω email; Εάν όχι, τότε το μοναδικό πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να περιμένεις μερικές ώρες και να προσπαθήσεις ξανά. Απ’ ότι φαίνεται, ένας αριθμός αναγνωστών που μου έστειλαν μήνυμα μου ανέφεραν πως το SMS στάλθηκε 1-2 ημέρες αργότερα και αφότου σταμάτησαν τις συνεχείς προσπάθειες σύνδεσης.
Καλησπέρα! από εχθές το πρωί δεν μπορώ να συνδεθώ στο Instagram.. Έχω δοκιμάσει όλους τους τρόπους που αναγράφονται στο άρθρο και συνεχίζω να έχω το ίδιο πρόβλημα.. Το θέμα είναι ότι το email που έχω δηλώσει δεν το χρησιμοποιώ και ούτε το θυμάμαι.. τι άλλο μπορώ να κάνω;
καλημέρα.. αντιμετωπίζω πρόβλημα με την σύνδεση…μου στέλνει ένα 6ψηφιο κωδικό στο κινητό μου για επαλήθευση να μπω ..και ο κωδικός δεν έρχεται ποτέ…τι να κάνω; ευχαριστώ
Πολύ καλημέρα! Αρχικά, απέφυγε να προσπαθείς πολλαπλές φορές μέσα στη μέρα για να μην σε μπλοκάρει το σύστημα. Έχει συμβεί σε αρκετούς και όλοι πήραν τον κωδικό μετά από μερικές προσπάθειες. Είχες κάποια εξέλιξη μέχρι στιγμής;
καλησπέρα!! προσπαθώ να συνδεθώ στο λογαριασμό μου έκανα τα πάντα ακόμα κι αυτό με το σελφι βίντεο το θέμα είναι ότι δε λαμβάνω τον 6ψηφιο κωδικό στο κινητό επαλήθευσης ,,,τι μπορώ να κάνω παρακαλώ πολύ;
Καλημέρα! Αν έστειλες σέλφι βίντεο τότε θα σου ενεργοποιήσουν τον λογαριασμό στο επόμενο 48ωρο. Είχες κάποια εξέλιξη μέχρι τώρα;
καλημέρα μου συμβαίνει το ιδιο πρόβλημα με όλους παραπάνω με την επαλήθευση του κινητού . έχω δοκιμάσει όλες τις πιθανές λύσεις και δεν δουλεύει τίποτα . θα πρέπει να περιμένω 1-2 μέρες ; η να ενεργήσω αλλιώς
καλησπέρα έχω δοκιμάσει όλα όσα έχουν αναφερθεί παραπάνω αλλά ο λογαριασμός μου στο ινσταγκραμ δεν συνδέεται καθώς λέει πως θα μου στείλει το 6 ψηφίο αριθμό και περιμένω χωρίς αποτέλεσμα. υπάρχει κάποια λύση ; η θα πρέπει να περιμένω
Πολύ καλημέρα! Επισκέψου την σελίδα https://www.instagram.com/hacked/ και δοκίμασε από εκεί 🙂
Καλησπέρα
Εδώ και 2 μέρες δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου στο ινσταγκραμ έχω κάνει απεγκατασταση επανεκκίνηση εκκαθάριση μνήμης εχω στειλει selfie video, μπήκα στο πρόγραμμα beta άλλαξα τον κωδικό 2 φορές μέσω email και δεν μου έρχεται ο 6ψηφιος κωδικός σε sms και οι κωδικοί από τον έλεγχο ταυτότητας παραγόντων δεν λειτουργούν
Μπορώ να κάνω κάτι αλλο;
Πολύ καλημέρα! Επισκέψου την σελίδα https://www.instagram.com/hacked/ και δοκίμασε από εκεί 🙂
Καλησπέρα επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα το μόνο που έχετε να κάνετε υπομονή και όχι συνεχείς προσπάθειες γιατί δεν θα πιάσει κει ύστερα από 2-3 ημέρες θα μπει από μόνο του
Καλημέρα Σοφία!! Πάτα παρατεταμένα πάνω στο εικονίδιο του Instagram και στη συνέχεια πήγαινε στις Πληροφορίες Εφαρμογής. Θα σε βάλει στις ρυθμίσεις της, απ’ όπου θα δεις τις επιλογές για να διαγράψεις τα πρόσφατα δεδομένα και να καθαρίσεις την προσωρινή μνήμη cache. Κάντα και τα δύο. Άνοιξε ξανά την εφαρμογή του Instagram και προσπάθησε να συνδεθείς στον λογαριασμό σου. Εάν αυτό δεν λειτουργήσει, επισκέψου τη σελίδα instagram.com/hacked/ και ακολούθησε τα βήματα ώστε να αποκτήσεις ξανά πρόσβαση στον λογαριασμό σου.
καλησπέρα.απο εχθές δε με άφηνε να μπω μέσω της εφαρμογής στο nlinstagram.μετα μπήκα από υπολογιστή και αφού αποσυνδέθηκε προσπάθησα να συνδεσηλω και έρχεται κωδικός ;δλσφακειας με μήνυμα στο κινητό,το βάζω και λέει παρακαλώ δοκιμάστε πάλι αργότερα.συνεχεια το ίδιο κάνει.μπορεις να βοηθήσεις?
Καλημέρα Μαριάννα!! Πάτα παρατεταμένα πάνω στο εικονίδιο του Instagram και στη συνέχεια πήγαινε στις Πληροφορίες Εφαρμογής. Θα σε βάλει στις ρυθμίσεις της, απ’ όπου θα δεις τις επιλογές για να διαγράψεις τα πρόσφατα δεδομένα και να καθαρίσεις την προσωρινή μνήμη cache. Κάντα και τα δύο. Άνοιξε ξανά την εφαρμογή του Instagram και προσπάθησε να συνδεθείς στον λογαριασμό σου. Εάν αυτό δεν λειτουργήσει, επισκέψου τη σελίδα instagram.com/hacked/ και ακολούθησε τα βήματα ώστε να αποκτήσεις ξανά πρόσβαση στον λογαριασμό σου.
Καλησπέρα
Από εχθές το βράδυ δεν μπορώ να συνδεθώ στο instagram..έκανα αλλαγή κωδικού,πάτησα και τον σύνδεσμο που στέλνουν στο email, έκανα εγκατάσταση πάλι και τίποτα!! Μου είχε ξανασυμβεί το ίδιο πριν ένα μήνα αλλά μετά από μισή ώρα συνδέθηκα..τώρα τι γίνεται;
Καλημέρα Μαρία, δεν καταλαβαίνω ακριβώς. Όταν λες δεν μπορείς να συνδεθείς, τι ακριβώς συμβαίνει και δεν σε αφήνει να συνδεθείς; Δεν έρχεται ο κωδικός στο SMS ή στο email; Σου εμφανίζει κάποιο μήνυμα ή σφάλμα; Δεν φορτώνει η εφαρμογή; Δώσε μου περισσότερες πληροφορίες με τα βήματα που ακολουθείς ώστε να μπορέσω να σε βοηθήσω με την επίλυση. Ο πιο εύκολος τρόπος ωστόσο θα ήταν να επισκεφτείς τη σελίδα instagram.com/hacked/ και να ακολουθήσεις τις οδηγίες που σου παρέχονται ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις.
Καλησπέρα χθες το βράδυ είχα μπει σε μια εφαρμογή που εκεί βλέπω ποιος με κάνει unfollow στο ινσταγκραμ και διάφορα άλλα στατιστικά. Μετά προσπάθησα να μπω στο ινσταγκραμ αλλά μου έλεγε πως πρέπει να γράψω το κινητό μου ώστε να μου στείλει έναν 6ψηφιο κωδικό για να τον πληκτρολογησω. Το έχω κάνει και άλλες φορές. αυτό και πέτυχε όμως τώρα το πρόβλημα είναι πως ο κωδικός δεν στέλνεται. Έχω κάνει τα πάντα ότι αναφέρατε επανεκκινησεις διέγραψα το ινσταγκραμ και το ξανακατεβασα πόσες φορές ενημερώσεις έχω κανει αυτό με το beta στο play store έχω ψάξει για βοήθεια στο κέντρο ελέγχου έχω μπει στην ιστοσελίδα που είπατε έχω ψάξει στις ρυθμίσεις μα τίποτα τίποτα. Έχω προσπαθήσει πάρα πολλές φορές πατάω να ξανά σταλεί ο κωδικός μα τίποτα στα sms δεν έρχεται ποτέ. Σας παρακαλώ μπορειτε να με βοηθήσετε κάπως; Μπορείτε να μου δώσετε κάποια λύση; Λέτε αν περιμένω κάποιες μέρες χωρίς να κάνω προσπάθειες να έρθει τους τελικά ο κωδικός;
Καλημέρα Χρήστο, επισκέψου τη σελίδα instagram.com/hacked/ και ακολούθησε τα βήματα ώστε να αποκτήσεις ξανά πρόσβαση στον λογαριασμό σου.
Καλησπέρα, εμένα αυτη η σελίδα δε με έχει βοηθήσει καθόλου. Ακόμη δεν μπορώ να μπω. Εμένα μου ήρθε μήνυμα στο κινητό, αλλά από ένα άλλο άκυρο κινητό, οπότε θεωρώ πως αν βάλω στο insta τον κωδικό που μου λέει θα με χακάρουν για τα καλά..Μέχρι στιγμής πάω να μπω στην εφαρμογή και μου εμφανιζει μόνο το κινητό μου.
Αν σου έρχεται το μήνυμα την στιγμή που συμπληρώνεις τον αριθμό σου απ’ την σελίδα που σου έστειλα, τότε πιθανότατα είναι της Meta (της μητρικής εταιρείας του Facebook και του Instagram). Μπορείς επίσης να αναζητήσεις τον αριθμό online για να επιβεβαιώσεις την πηγή του.
καλησπέρα!!!
τελικά έβγαλες άκρη γιατί έχω πάθει το ίδιο;
καλησπέρα έχω ένα πρόβλημα με τα direct στο Instagram ενώ συνδέομαι κανονικά και η ροή ανανεώνεται όταν μπαίνω στις συνομιλίες δεν μου ανοίγει καμία κάνω ανανέωση αλλά φορτώνει η σελίδα απλά για αρκετή ώρα και τίποτα…δεν υπάρχει καν το αρχείο των συνομιλιών και όταν κάνω αναζήτηση κάποιο για να στείλω μήνυμα δεν μου την συνομιλία που έχει προηγηθεί… αποσυνδεθηκα το απεγκατεστησα το ξανακατεβασα αλλά τίποτα…μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Ευχαριστώ.
Καλημέρα Ντενίζ, υπάρχουν δύο πράγματα που μου έρχονται στο μυαλό και ίσως βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματος:
1. Πάτα παρατατεμένα πάνω στο εικονίδιο του Instagram στην συσκευή σου και πήγαινε στις Ρυθμίσεις ή Λεπτομέρειες της εφαρμογής. Μόλις σε μεταφέρει στις ρυθμίσεις της, κάνε κλικ για να καθαρίσεις την προσωρινή μνήμη και την μνήμη cache. Άνοιξε ξανά την εφαρμογή, κάνε σύνδεση στον λογαριασμό σου και έλεγξε εάν το πρόβλημα έχει επιλυθεί.
2. Αν το πρόβλημα παραμένει, άνοιξε το Google Play Store στην συσκευή σου, αναζήτησε το “Instagram” και πάτα στο εικονίδιο του να μπεις εκεί στο κουμπί που βγάζει “Απεγκατάσταση” ή “Εγκατάσταση”. Κατέβα λίγο πιο κάτω και κάνε κλικ στην επιλογή “Συμμετοχή” στο “Συμμετοχή στο πρόγραμμα beta”. Κλείσε το Play Store, άνοιξε το ξανά και έλεγξε για νέες ενημερώσεις. Λογικά θα εμφανιστεί μια νέα ενημέρωση για το Instagram. Ενημέρωσε την εφαρμογή, άνοιξε την και έλεγξε εάν λειτουργούν τα μηνύματα.
Απο 1 /10 /23 εχω αναφέρει και στο android-support@instagram το προβλημμα της μη ανανέωσεις σε ροή , ούτε να στειλω μυνήματα , ουτε να δημοσιεύσω stories , ουτε καν να μπορώ να φτάσω στο σημείο ρυθμήσεις>αναφορά για να το στειλω εξαιτίας στη άσπρης οθόνης κ μετά εμφανίζεται “παρουσιάστηκε μή αναμενόμενο σφάλμα . προσπαθήστε ξανά αργότερα.. υπάρχει περίπτωση να μου απαντήσουν μέσω email . π΄ρεπει να ειναι καθαρά τεχνικό γτ δεν έχω ανεβάσει κάτι που δεν υπόκινται στους κανονισμούς. απανήστε μου μέσω mail παρακαλώ
Καλησπέρα. Δεν μπορώ να καταλάβω από 1/10/23 τι πρόβλημμα υπάρχει με το instagram και έχω στείλει μύνημα στο [email protected] δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα!.. δεν ανανεώνει ροή , δεν μπορώ ουτε να αναρτήσω ΄κατι ,ούτε καν να βρω όνομα επαφής για να προσπαθήσω να στείλω έστω ένα μύνημα.. βγάζει λευκή οθόνη σε οποιαδήποτε ενέργεια κ μετά εμφανίζει το εξής μύνημα
¨” Η φόρτωση της ιστοσελίδας στη διεύθυνση …. δεν ήταν δυνατή επειδή :
net:: ERR_HTTP_RESPONSE_CODE_FAILURE
το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να απενεργοποιήσω και να το ενεργοποιήσω. τους κωδικούς μου τους δέχεται.
έχω απεγκαταστήσει την εφαρμογή και την επανεγκατέστησα.. τίποτα!
έχω διαγράψει και τη μνήμα cashe .. τιποτα..
Θα εκτιμούσα να μου απαντήσεσε μιας κ οι ίδιοι βλέπω να μην απαντάνε γτ ΄μέσω settings>security ,μετά βγάζει σφάλμα σελίδας.. μόνο μέσω από το email ισως βρω απάντηση
Καλημέρα Νικόλα, για να λάβεις τεχνική υποστήριξη θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις την φόρμα που παρέχεται στην σελίδα Instagram.com/Hacked και όχι μέσω του [email protected], καθώς αυτό αφορά αποκλειστικά τεχνικά θέματα που αφορούν την συμβατότητα της Android εφαρμογής με το λειτουργικό σύστημα. Θα σου πρότεινα να καθαρίσεις την προσωρινή μνήμη και μνήμη cache από την εφαρμογή (πάτα παρατεταμένα πάνω στο εικονίδιο, πήγαινε χωρητικότητα και καθάρισε τις δύο επιλογές).
Γειά σου Παναγιώτη,
Έχω πρόβλημα με το Instagram εδω και δυο ημερες δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου.
Ξαφνικά με έδιωξε από την σελίδα και μου ζητούσε να επιβεβαιώσω τον αριθμό του κινητού μου για να διατηρήσω τον λογαριασμό μου ασφαλή.
Επειτα πάτησα τον αριθμό μου και με παραπέμπει σε αλλη σελίδα που λέει ότι το Instagram θα μου στείλει με sms έναν 6 ψήφιο αριθμό για επιβεβαίωση, ο οποίος δεν έρχεται ποτέ, το έχω δοκιμάσει πολλές φορές χωρίς αποτέλεσμα και από άλλες συσκευές, καθως και τα περισσότερα απο αυτα που αναφέρεις στο άρθρο.
θα μπορούσες να με καθοδήγησεις αν μπορώ να κανω κατι;
ευχαριστώ πολύ
Πολύ καλημέρα Κατερίνα! Δοκίμασες να συμπληρώσεις την φόρμα στο Instagram.com/Hacked για να ανοίξεις αίτημα ώστε να κοιτάξουν τον λογαριασμό σου οι τεχνικοί του Instagram;
καλησπέρα σας,έχω από χτες το πρωί πρόβλημα με το instagram,το πρόβλημα μου μοιάζει ακραια με το νούμερο 1 της λίστας.!Αλλά κανένας άλλος δεν έχει το ίδιο πρόβλημα με μένα από φίλους κ γνωστούς.Σκεφτομαι μήπως με χακαραν, αλλά νομίζω αν συνέβαινε αυτό δεν θα μπορούσα να μπω με τον κωδικό μ..Απλά δεν ανανεώνεται η ροη,δεν μπορώ να δω μηνύματα,να στείλω,τίποτα απολύτως.. Μου δείχνει μόνο τη φωτογραφία μ πάνω αριστερά και τα εικονίδια των μηνυμάτων και των ειδοποιήσεων.Επισης εάν τυχόν μ είχαν κάνει αναφορές δεν θα μου έστελνε κάποια ειδοποίηση το instagram?δεν μου στείλανε τίποτα. Τι μπορώ να κάνω πέρα από υπομονή? ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπέρα σήμερα το πρωί αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με τη σύνδεση μου στο ίνσταγκραμ έχω βάλει την ταυτοποίηση δύο παραγόντων που αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μου ήρθε ένας εξαψήφιος κωδικός στα μηνύματα μου στο κινητό όσες φορές κι αν έχω προσπαθήσει να συνδεθώ ποτέ δε μου έρχεται αυτός ο εξαψήφιος κωδικός με αποτέλεσμα αν έχω καταλάβει καλά να έχει κολλήσει ο λογαριασμός από τις τόσες φορές που έχω προσπαθήσει να συνδεθώ. Γράφω το e-mail μου και τον κωδικό πρόσβασης και μετά Με ρωτάει αν θέλω να αποθηκεύσω τα στοιχεία τα προσωπικά μου έτσι ώστε να μην Ξαναχρειαστεί να γράψω το e-mail και τον κωδικό για να ξανά συνδεθώ έπειτα βγάζει για πολύ λίγα δευτερόλεπτα το προφίλ μου χωρίς καμιά δημοσίευση και μετά με πετάει σε μία μαύρη εικόνα η οποία λέει κάτι πήγε στραβά ξαναπροσπαθήσετε αργότερα έχω κάνει τα πάντα έχω διαγράψει την εφαρμογή την έχω ξανά κατεβάσει έχω κάνει επανεκκίνηση και στο κινητό μου αλλά επειδή έχω iPhone δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω την διαγραφή δεδομένων της εφαρμογής και δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω γιατί τα ‘χω δοκιμάσει όλα Και όλα αυτά έγιναν επειδή προσπάθησα πάρα πολλές φορές να συνδεθώ στο λογαριασμό μου πότε δεν μου ήρθε αυτός ο εξαψήφιος κωδικός με αποτέλεσμα αν έχω καταλάβει καλά να έχει κολλήσει ο λογαριασμός και δεν ξέρω εάν τον έχω χάσει ή πρέπει να περιμένω κάποιες μέρες μέχρι να ξεκολλήσει για να ξανά συνδεθώ εάν γνωρίζεις κάτι που μπορεί να με βοηθήσει σε παρακαλώ απάντησε μου σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ
Καλημέρα, υπάρχει περίπτωση να σε έκαναν πολλαπλές αναφορές για κάτι που δημοσίευσες ή σχολίασες; Συνήθως, όταν δεν φορτώνει η ροή και το προφίλ μας, σημαίνει πως η υπηρεσία μας έχει μπλοκάρει προσωρινά. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να ανοίξεις ένα αίτημα στο Instagram.com/hacked, αναφέροντας το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις ώστε να το ελέγξει η ομάδα του Instagram.
καλησπέρα, έχω το ίδιο πρόβλημα πως το έλυσες τελικά?
παιδιά βγαλατε καμια άκρη γιατί έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσας
δεν μου έρχεται sms επιβεβαίωσης?
Καλησπερα, πως το ελυσες τελικα?
Καλημέρα Δέσποινα, τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις; Έλεγξε στα σχόλια τις απαντήσεις που έχω δώσει σε άλλους χρήστες μήπως βρεις την απάντηση εκεί 🙂
Καλησπέρα εχω κι εγω ενα πρόβλημα το ινσταγκραμ μια μερα χωρις να εχω ανεβάσει κατι αλλα και χωρις να εχω κανει κάποια ενέργεια η οποία να παει ενάντια στην πολιτική απορρήτου, έβγαζε κενή οθόνη με το μονο που μπορω να δω να ειναι το εικονίδιο του προφιλ μου. Όπως καταλαβαίνετε εκανα όλες τις απαραίτητες ενέργειες και δεν ειδα κάποιο αποτέλεσμα. Έσβησα την εφαρμογή εκανα logout και ενώ δεν έφτανε αυτο παω να μπω και δεν δέχεται και τους κωδικούς παταω οτι ξέχασα τον κωδικό ώστε να μου στείλει κωδικό μιας χρήσης με sms αλλα και παλι τιποτα και αφου εχω απηυδήσει με την κατάσταση στελνω σε εσάς μπας και μπορω μα βρω μια βοήθεια
Καλημέρα Νίκο, όταν το Instagram παύει να εμφανίζει την ροή και οτιδήποτε άλλο εκτός από την εικόνα του προφίλ σου και τις ρυθμίσεις, πρόκειται για προσωρινό μπλοκάρισμα της υπηρεσίας. Μπορεί από κάποιο σχόλιο που άφησες, κάποια τρίτη εφαρμογή που χρησιμοποίησες κ.ο.κ.
Ανάλογα με το μπλοκάρισμα, ο λογαριασμός σου θα παραμείνει έτσι από 24 ώρες έως και 3 μήνες. Δυστυχώς, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αναμένεις έως ότου σου δώσει αυτόματα το σύστημα πλήρης πρόσβαση στον λογαριασμό και την πλατφόρμα.
Καλημέρα,έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τους περισσότερους εδώ πέρα,μου λέει συνέχεια ότι η ροή δεν ανανεώνεται και να πατήσω τον αριθμό του κινητού μου για να έρθει ένας 6ψήφιος αριθμός ο οποίος δεν έρχεται ποτέ!Τελικά βρέθηκε κάποια λύση;; Εδώ και 1 ημέρα συμβαίνει αυτό
Καλημέρα Έφη, πρόκειται για προσωρινό μπλοκάρισμα από το Instagram. Οι χρήστες που οι ροές τους δεν ανανεώνονται έχουν μπλοκαριστεί προσωρινά από την υπηρεσία είτε γιατί χρησιμοποίησαν κάποια εφαρμογή για να δουν ποιοι τους έκαναν unfollow πρόσφατα, ή για να μαζέψουν likes ή followers, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο που δεν επιτρέπει το κοινωνικό δίκτυο. Μπορεί επίσης να είναι από αναφορά που έχει γίνει σε κάποιο σχόλιο που έχεις αφήσει, ή σε ακατάλληλη φωτογραφία που έχει ανέβει. Αυτοί είναι μέχρι στιγμής οι κύριοι λόγοι που είδα χρήστες να αντιμετωπίζουν το σχετικό πρόβλημα.
Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα περισσότερο απ’ το να περιμένεις έως ότου η υπηρεσία αφαιρέσει αυτόματα το προσωρινό μπλοκάρισμα, το οποίο μπορεί να διαρκέσει από 48 με 72 ώρες, έως και μήνες. Προσπάθησε να μην στέλνεις συχνά νέους κωδικούς και προσπαθείς να αποσυνδεθείς και να συνδεθείς, καθώς με αυτό τον τρόπο έχω δει λογαριασμούς να απενεργοποιούνται οριστικά.
Προφανώς εμένα έγινε από την εφαρμογή με τους unfollow…! Υπάρχει όντως περίπτωση να κρατήσει μήνες;
Αν υπάρχει κάποιος που αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με εμένα με το instagram δηλαδή ότι η ροή δεν ανανεώνεται και ότι δεν του έρχεται ο 6ψήφιος αριθμός στο κινητού κλπ ας μου πει πόσο περίπου του πήρε για να επανέλθει γιατί δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που γίνεται όλο αυτό….!!!
Σύμφωνα με τα τελευταία περιστατικά που είχα, μόνο σε μια κοπέλα διήρκησε για περισσότερο από 2 μήνες, ενώ στους περισσότερους επανήλθε αυτόματα εντός βδομάδας ή εντός του μήνα. Σε όσο αφορά τις εφαρμογές για unfollow, συνήθως 3 με 7 ημέρες είναι η διάρκεια του προσωρινού μπλοκαρίσματος.
Δηλαδή όταν ξανά προσπαθήσω να το ανοίξω και μου ζητήσει πάλι 6ψήφιο αριθμό και τότε μου έρθει κανονικά στο κινητό μου θα καταλάβω ότι είναι ok,;;;
Ακριβώς! Αν και υπάρχει περίπτωση να σου σταλθεί κανονικά, να τον εισάγεις και όταν συνδεθείς να μην έχεις πάλι πρόσβαση στην ροή, αλλά δεν πειράζει, άφησε το έτσι έως ότου εμφανιστεί ξανά η ροή.
Κατάλαβα!Πάντως έκανα γενικά κάποιες προσπάθειες και κάποια στιγμή μου ζήτησε να βάλω το email μου για να έρθει εκεί ο αριθμός,μου ήρθε τον έβαλα και μετά πάλι ζητούσε το νούμερο μου και το εβαζα και δεν ερχόταν ποτέ στο κινητό,το δοκίμασα και με άλλους αριθμούς κινητών και τίποτα! Έχω φρικάρει πραγματικά
Μην φρικάρεις, απλά σταμάτα τις πολλαπλές προσπάθειες και έλεγχε δύο φορές την ημέρα, μια το πρωί και μια το βράδυ για να δεις πότε θα επανέλθει, ή ακόμα καλύτερα και μια φορά τη μέρα. Ο λογαριασμός σου άθικτος θα παραμείνει, αλλά δυστυχώς αυτά τα προσωρινά μπλοκαρίσματα είναι για όσους δεν ακολουθούν τους κανονισμούς και χρησιμοποιούν τρίτες εφαρμογές για να δουν πληροφορίες που το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο δεν προσφέρει. Θα χαρώ αν έβρισκες το χρόνο να μας ενημερώσεις όταν με το καλό επαναφερθεί ο λογαριασμός σου, πόσο διάρκεια είχε το προσωρινό σου μπλοκάρισμα.
Ναι θα ενημερώσω,θα το ξανά ελέγξω αύριο και ελπίζω να έχει ξεμπλοκάρει!Ευχαριστώ πολύ!!
Εφη αυτο γινεται απο το Σαββατο και εχω απελπιστει. Ενημερωσε μας αν εχει λυθει το θεμα και σε ποσες μερες.
Καλημερα. Το instagram οταν προσπαθω να συνδεθω δεν μου στελνει στο κινητο sms επιβεβαιωσης και βγαζει το μηνυμα “περιμένετε λίγα λεπτά πριν προσπαθήσετε ξανά”, κατι που προσπαθησα αλλα ματαια. Εχω απελπιστει.
Καλησπέρα,πριν λίγες ώρες ξεμπλόκαρε επιτέλους το instagram!Κάτι του έκανε η ξαδέρφη μου στο δικό της κινητό σαν επαλήθευση δηλαδή της έδωσα τον κωδικό του insta μου και κάτι του έκανε και πρώτα μπήκε από το δικό της κινητό και μετά το έφτιαξε και στο δικό μου,ευτυχώς κράτησε 3 μέρες μόνο!
καλησπέρα. χάλασε το κινητό της γυναίκας μου και δεν φτιάχνει. αγόρασε μερικές μέρες μετά καινούργιο και ενώ έχει συνδεθεί παντού καλά ,στο ινσταγκραμ δεν την συνδέει. δοκιμάσαμε όλους τους τρόπους ανάκτησης ή δημιουργίας νέου κωδικού (μέιλ και αριθμο τηλεφώνου)αλλά στο τέλος πάντα πετάει σφάλμα. Λυπουμαστε κάτι συνέβη.
τι μπορούμε να κάνουμε;;;;;
καλησπέρα,, δεν μπορώ να συνδεθώ στο ινσταγκραμ, δεν έρχεται στο κινητό ο κωδικός επιβεβαίωσης… μπορεί να ξανά ανοίξει ο λογαριασμός με κάποιον τρόπο;;;
Πολύ καλημέρα!! Μήπως σου εμφανίζει επιλογή για να σταλθεί κωδικός στη διεύθυνση του email που έχεις δηλωμένη και όχι ως SMS;
έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τους περισσότερους,, τι μου προτείνετε;;
Καλησπέρα Παναγιώτη και Χρόνια Πολλά !
Από χθες το βράδυ, ξαφνικά, κι ενώ βρισκόμουν μέσα στο Instagram και μιλούσα στα DM, με πέταξε έξω και μου ζήτησε τον κωδικό για να μπω στον λογαριασμό μου. Τον έβαλα κανικά, (είμαι σίγουρη ότι ήταν ο σωστός), κι από εκεί άρχισε μία Οδύσσεια. Μου έστειλαν έναν κωδικό στο κινητό μου, τον πληκτρολογούσα και μου ερχόταν το μήνημα “Υπάρχει πρόβλημα με τη σύνδεσή σας”. Προσπάθησα με όλους τους τρόπους, έδωσα email, κινητό, όνομα χρήστη, αλλά έγινε αυτό που σου περιέγραψα και πριν: μου ερχόταν το μήνημα “Υπάρχει πρόβλημα με τη σύνδεσή σας”. Αφού έγινε αυτό 6 φορές, μετά σταμάτησαν να μου στέλνουν καν κωδικούς. Δηλαδή, ενώ ακουλουθούσα τη διαδικασία και έβλεπα το μήνυμα “Σας στείλαμε κωδικό στο email ή στο κινητό”, δεν μου έρχεται πια κανένας κωδικός, πουθενά, ούτε στο email, ούτε στο κινητό, σαν να μην υπάρχω. Έκανα και όλα όσα έχεις γράψει παραπάνω, αλλά δεν άλλαξε τίποτα. Οι ακόλουθοί μου, (ρώτησα 10 άτομα), βλέπουν κανονικά τον λογαριασμό μου, δηλαδή μάλλον δεν είναι χακάρισμα. Έφτιαξα έναν νέο λογαριασμό, για να δω μήπως φταίει το κινητό μου, αλλά ο νέος λογαριασμός είναι μια χαρά, λειτουργεί. Έκανα και “αποσύνδεση” και εκ νέου “σύνδεση”, πολλές φορές, και μπαίνω κανονικά στον νέο λογαριασμό, χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω για τον παλιό μου λογαριασμό. Τον έχω 4 χρόνια και δεν μου είχε τύχει ποτέ τίποτα παρόμοιο. Αν έχεις κάποια συμβουλή θα σου ήμουν ευγνώμων.
καλησπέρα εμένα με φορτώνει και με πετάει εκτός!
έχω κάνει τα πάντα επανεκκίνηση ενημέρωση και πάλι το ίδιο με βγάζει συνέχεια να κάνω αναφορές για το πρόβλημα
Καλησπέρα μετά από πολλά tag σε διαγωνισμούς δεν μπορώ ν μπω στον λογαριασμό του instagram μου . Το έπαθα και άλλες φορές μετά από μέρες κ μετά από καθαριση μνήμης λειτουργούσε. Αυτή την φορά μου ζητάει το νούμερο του τηλ το βάζω με το +30 κ τίποτα….να περιμένω μέχρι 5 μέρες?,?κ μα δοκιμάσω???τα χάνω όλα???μπορούν ν με μπλοκάρουν για πάντα???
καλησπερα! ειχα κατεβασει μια εφαρμογη για τους followers, δεν θυμαμαι το ονομα ακριβως. μετα απο καποιες ημερες μου ζητησε το ινσταγκραμ να επιβεβαιωσω τον λογαριασμο μου με ενα βιντεο. μολις παταω αποδοχη η οθονη ασπριζει και δεν μπορω να κανω τιποτα. εχω προσπαθησει πολλες φορες και εχω επικοινωνησει μαζι τους χωρις λυση
Καλημέρα Μαρία, δοκίμασες να απεγκαταστήσεις την εφαρμογή και να την ξανά εγκαταστήσεις; Πάτα παρατατεμένα πάνω στο εικονίδιο της εφαρμογής, κλικ στο “Απεγκατάσταση”, άνοιξε το Google Play Store και ξανά εγκατέστησε την από εκεί.
Καλημέρα,το έκανα κι αυτό αλλά τίποτα
το δοκίμασα ναι, το ίδιο συμβαίνει πάλι