Το MailChimp είναι η δημοφιλέστερη newsletter υπηρεσία στον κόσμο και μόλις κυκλοφόρησε τα πρώτα της νέα για τη νέα σειρά κανονισμών GDPR. Τα νέα MailChimp εργαλεία θα βοηθήσουν τους bloggers και τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται καλύτερα τα προσωπικά και ευαίσθητα δεδομένα των χρηστών τους.
Πιο συγκεκριμένα, η υπηρεσία για πάνω από ένα χρόνο τώρα ετοίμαζεται τα νέα της εργαλεία ώστε να συμμορφωθεί με τους νέους κανονισμούς του GDPR, αλλά και για να βοηθήσει τους χρήστες της να κάνουν το ακριβώς το ίδιο. Το MailChimp δημοσίευσε μέχρι και έναν οδηγό για τους χρήστες του πέρυση για τα βήματα που ακολουθούσαν.
Διάβασε επίσης: GDPR – Τι είναι και πώς να προετοιμάσεις το blog σου
Πάμε λοιπόν να δούμε ποια είναι τα εργαλεία που κυκλοφόρησε το MailChimp στους χρήστες του και τι ακριβώς κάνουν.
MailChimp εργαλεία για τη συμμόρφωση του GDPR
Αν θέλεις να διατηρείς με οποιονδήποτε τρόπο προσωπικά δεδομένα, το GDPR αναφέρει πως θα πρέπει να έχεις την έγκριση των χρηστών σου για οτιδήποτε πας να κάνεις. Τα νέα MailChimp εργαλεία θα σε βοηθήσουν να κάνεις ακριβώς αυτό. Με λίγα μόλις κλικ, θα έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις φόρμες εγγραφών που θα είναι GDPR-friendly (συμπεριλαμβανομένων και των landing σελίδων αλλά και των pop-ups τα οποία συνδέονται με τον MailChimp λογαριασμό σου).
- Δημιουργία GDPR-friendly φόμες εγγραφών, pop-ups παράθυρα κ.α., που συνδέονται με τον MailChimp.
- Όλες οι φόρμες θα έχουν ξεχωριστά checkboxes ώστε οι χρήστες να επιλέγουν αν θέλουν να λαμβάνουν emails από το MailChimp και κάθε φόρμα θα μπορεί να επεξεργαστεί από τον χρήστη με επιλογές, νομικά κείμενα κ.α.
- Το MailChimp θα κρατάει αρχείο από κάθε φόρμα που δημιουργούν οι χρήστες έτσι ώστε να γνωρίζεις πάντα πότε ένας subscriber δέχτηκε (και τι δέχτηκε) από κάθε φόρμα που έχεις δημιουργήσει και έχει εγγραφεί.
Γρήγορη διαχείριση των δεδομένων
Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς GDPR, όλοι οι χρήστες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν το δικαίωμα να διαχειρίζονται όπως θέλουν τα δεδομένα τους και, να ζητάνε από εσένα, για παράδειγμα, να τα διαγράψεις ή να τα μεταφέρεις οποιαδήποτε στιγμή.
Από αυτή την στιγμή, το MailChimp επιτρέπει και δίνει πρόσβαση σε όλους τους χρήστες να ενημερώνουν τις πληροφορίες κάθε συνδρομητή/χρήστη αφότου τους ζητηθεί. Αν κάποιος χρήστης εγγράφηκε στο newsletter σου μέσω μιας MailChimp φόρμας, τότε μπορείς να εξάγεις τα δεδομένα του, την ημέρα που έκανε την εγγραφή, την διεύθυνση IP και πολλά ακόμα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, μέσα στις επόμενες βδομάδες θα ανακοινωθούν περισσότερα εργαλεία, καθώς επίσης και πληροφορίες για το πως να λειτουργείς καλύτερα τα δεδομένα των χρηστών σου.
Αν θέλεις να ενεργοποιήσεις όλες τις επιλογές για το GDPR στο MailChimp λογαριασμό σου, παρέχεται αναλυτικός οδηγός από την υπηρεσία εδώ. Μπορείς να ακολουθήσεις βήμα προς βήμα όλες τις οδηγίες και μέσα σε λίγα μόλις λεπτά, το newsletter του blog σου θα είναι GDPR-friendly. Φίου!