Τεχνολογικά Νέα

Τι σημαίνει η εξαγορά του MailPoet από την Automattic;

Η Newsletter υπηρεσία που θα μπορούσε να αντικαταστήσει κάθε άλλη.
Pinterest LinkedIn Tumblr

Ενημερώθηκε τελευταία φορά πριν από 4 μήνες από Παναγιώτης Σακαλάκης

Η Automattic, η εταιρεία που κατασκεύασε το WordPress, ολοκλήρωσε την εξαγορά του MailPoet, ένα από τα μεγαλύτερα newsletter εργαλεία για το WordPress με περισσότερες από 300 χιλιάδες ενεργές εγκαταστάσεις αυτή την στιγμή.

Γνωρίζουμε αρκετά καλά πως η Automattic έχει μεγάλα σχέδια για τον κόσμο των ιστοσελίδων και του blogging. Αρχικά, κατάφερε να κάνει την Google να “παρατήσει” σε γενικές γραμμές την δική της πλατφόρμα, επενδύοντας πλέον αποκλειστικά στο WordPress. Στη συνέχεια, αναβάθμισε την CMS πλατφόρμα της με το νέο Gutenberg κειμενογράφο, ενώ τώρα προχωράει στο επόμενο επίπεδο, εστιάζοντας και στις newsletter υπηρεσίες.

Το MailPoet ήταν από πάντοτε μια από τις αγαπημένες μου newsletter υπηρεσίες, αλλά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ όταν κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά την τρίτη (μεγάλη) έκδοση τους.

Το MailPoet κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2011 με την ονομασία “WYSIJA”, η οποία περιλαμβάνει τα αρχικά από το “What you send is just awesome”. Φυσικά, η ονομασία αλλάχτηκε αργότερα από τον CEO Kim Gjerstad καθώς δεν ωφελούσε στο μάρκετινγκ της εταιρείας και ήταν δύσκολο να το απομνημόνευε κάποιος.

Όταν κυκλοφόρησε η τρίτη έκδοση του MailPoet το 2017, η εταιρεία κατάφερε επίσης να βάλει στον σύνδεσμο της την ονομασία “Mailpoet”, με την δεύτερη έκδοση να παραμένει στην βιβλιοθήκη με τα plugins του WordPress με περισσότερες από 100 χιλιάδες ενεργές εγκαταστάσεις, λαμβάνοντας ανά χρονικά διαστήματα νέες ενημερώσεις ασφάλειας – κάτι το οποίο φημολογείται πως θα συνεχιστεί ακόμα και μετά την εξαγορά.

Τι σημαίνει η εξαγορά του MailPoet από την Automattic;
Image Credits: MailPoet στο WordPress.org

Ίσως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετώπιζε πάντα το MailPoet να ΄ταν το WooCommerce, με το οποίο δεν υπήρχε σωστή συμβατότητα μεταξύ των δύο συστημάτων. Σύμφωνα με τον Gjerstad, μόλις το ένα τέταρτο των χρηστών του MailPoet χρησιμοποιεί και έχει εγκατεστημένο το WooCommerce. Παρόλα αυτά, ο μικρός αριθμός δεν σταμάτησε τους προγραμματιστές του MailPoet απ’ το να ξεκινήσουν να επεκτείνουν την υπηρεσία τους και για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, με χαρακτηριστικά που αφορούν την εγγραφή στα emails κατά την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας, την ανάλυση του εισοδήματος για τα e-commerces, δεδομένα βάση των παραγγελιών και πολλά-πολλά ακόμα.

Και αν δεν έφταναν όλα αυτά, το MailPoet υποστηρίζει επίσης την λύση SMTP, η οποία σιγουρεύεται πως τα emails που στέλνονται από το plugin θα πηγαίνουν όντως στον φάκελο εισερχόμενων μηνυμάτων και όχι στα ανεπιθύμητα. Αυτό το χαρακτηριστικό που τρέχει συνεχώς από πίσω χωρίς να το καταλαβαίνεις, είναι καθοριστικό για τον αριθμό των ανθρώπων που θα δουν και θα ανοίξουν να διαβάσουν τα emails που τους στέλνεις από την ιστοσελίδα σου. Άλλωστε, δεν μπορούμε να παρακολουθούμε όλα τα emails που μας έρχονται στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα, καθώς εκεί έρχονται εκατοντάδες emails από τα οποία σχεδόν όλα απλά θέλουμε να τα διαγράψουμε εντελώς.

Κατά την εξαγορά του MailPoet από την Automattic, ο CEO του WooCommerce, Paul Maiorana, είπε σε μια ανακοίνωση πως το MailPoet “συμβάλλει στην επιτάχυνση του χάρτη της πορείας μας προς μια ολοκληρωμένη εμπειρία για τα ηλεκτρονικά καταστήματα”.

Παρόλο που ο Maiorana αναφέρει πως ο κύριος στόχος της Automaticc είναι να εστιάσει με το MailPoet στα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι χρήστες που δεν έχουν το WooCommerce ή δεν ενδιαφέρονται να χρησιμοποιούν γενικά κάποιο e-shop, θα έχουν την δυνατότητα να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το MailPoet και για όλες χρήσης, ακριβώς όπως συμβαίνει και με το MailChimp.

Μπορείς να βρεις διαθέσιμο το MailPoet στο WordPress.org.

θΕΛΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΟ INKSTORY;

Κάνε τις αγορές σου από το ThemeForest ή το Creative Market και ακολούθησε το Inkstory στο Facebook, στο Twitter, στο YouTube και στο Instagram.
---
Επισκέψου τον Κατάλογο του Inkstory για περισσότερα εργαλεία και υπηρεσίες.

Avatar

Δεν υπάρχει τίποτα που να με ενθουσιάζει περισσότερο από έναν άνθρωπο που έχει μια μοναδική ιστορία να διηγηθεί. Ως blogger, είχα την ευκαιρία να γράψω πάρα πολλές ιστορίες, και δεν θέλω να σταματήσω ποτέ.

Σχολίασε το άρθρο

Pin It